Nimrad Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Philips 40" LED Smart TV 40PFL3208T Full-HD, 100Hz PMR, 2xHDMI, Wi-Fi Ready, DVB-T2/C http://www.komplett.no/philips-40-led-smart-tv-40pfl3208t/799361# Denne er bedre feks? Kan ikke gå særlig høyere i pris ettersom jeg skal kjøpe konsollen og diverse spill så blir det litt stivt mtp budsjettet. Den er ganske OK:) Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 100 hz, full hd og Philips er vel et ok merke, så kan gå for denne hvis ingen andre mener noe annet. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 50" til 3999 inkl frakt. http://m.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/tv-50-52-tommer/andersson-l5023fdcpvr/191438.3115/ 46" til 3490 inkl frakt. http://m.netonnet.no/art/tv-og-bilde/tv-lcd-led-og-plasma/tv-46-47-tommer/andersson-l4623fdcpvr/191436.3114/ Selv kjøpte jeg en 42" til 2490 inkl frakt. Er godt fornøyd selv om jeg veldig skeptisk til Andersson. Takk for tips. Har aldri hørt om merket Andersson før men tv'ene er helt sikkert bra. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Veldig fokusert på skjermen, ofte mindtpunktet av skjermen. Der det deilige lyset samles Og ja, spiller i veldig dempet belysning Helt unødvendig å la dette dritet her være på hele jævla veien. Kunne vært tilleggs greier kontra sixaxis f.eks. Lenge leve fleksibiliteten altså. Ahhhh, har du tv'n å stå ganske lavt da, eventuelt du sitter høyere enn meg, for hos meg kommer lyset fra DS4 helt i nerkant av skjermen. En kjenning av meg la gaffateip over det lyset, du kan jo evt. prøve det, ser ikke videre pent ut, men det stopper lyset. xD Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg spiller med kontrolleren litt nedover og har knærne foran kontroller, lysbaren er borte fra skjermen. Kun i Killzone SF jeg bruker lysbarlyset fra tven til nyttig info siden jeg spiller uten HUD på Hard der Endret 9. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hvor mange multipliers og poeng tør dere samle i nfs Rivals? Får liksom panikk rundt 10 og 450-500 000. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Noen som.vet om jeg kan skru av micen på kameraet under spill? Fant ut den var aktiv hele tiden.... Hvor mye kan jeg selge kameraet for tror dere? Endret 9. desember 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Haha, er det virkelig så lite bruk for det? Kanskje 300-350? Ny-pris ligger ihvertfall på i underkant av 500. Endret 9. desember 2013 av Argusblikk Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ja og mikrofonen er på hele tiden under spill så alle hører deg snakke Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Wow, det er jo fullstendig tullete. Et kjapt Google-søk tilsier at det ikke lar seg gjøre å skru av mikrofonen, og at hele kameraet fysisk må kobles ut. Får håpe de kommer med en oppdatering snart. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Under Rivals så slo jeg det av i menyen. Hva med å holde inne option knappen? Får man justert volum der? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ja og mikrofonen er på hele tiden under spill så alle hører deg snakke Hahaha.... Enda en god grunn til å styre unna kamera da.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Den miccen som fulgte med PS4 er rett og slett tragisk. Ikke nok med at man får gnagsår med engang, men den registrerer absolutt ALL lyd. Jeg byttet headsett til et bedre et her om dagen, og når jeg sitter i fest med andre så hører jeg absolutt alt. Bare de rører på seg så laget det noe jævlig lyd. Makan til dritt headsett skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hahaha.... Enda en god grunn til å styre unna kamera da....Ja. Aner ikke hva andre har hørt jeg har snakket om. Lol. Og stemmestyring er en vits.. Må nesten rope til kameraet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det noen mulighet for og endre stemmespråket i Knack? Er på norsk her men skulle gjerna hatt det over på engelsk. Knall spill forøvrig! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Da må du nok endre systemspråket på PS4 helt, akkurat som på PS3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hahaha.... Enda en god grunn til å styre unna kamera da.... Jøss, verre enn Kinect 2.0 jo Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Farge kalibreringen til Tv produsentene er ikke alltid noe å skryte av , derfor kan det være greit å kalibrere denne i ettertid om det lar seg gjøre. Har en Phillips Tv selv og denne lot seg i alle fall kalibrere noe så det var ikke "så ille" med fargene , men må innrømme at en del spill og filmer får en litt kjip blåfarge innimellom. Moderne Philips-TVer kommer levert ferdig med ISF-kalibrering (http://www.ehow.com/about_6647292_isf-calibration_.html). Du kan velge ISF-dag eller ISF-natt i menyen. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har vært borte fra PS4 i fire dager nå. Føles ikke bra. Gleder meg som en unge til eksamenstiden er over. 3 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Sikkert blitt spurt flere ganger lenger tilbake i denne tråden.. Men er det noen som vet om PS4 kan komme til Norge før på nyåret? Tenkte på rundt i butikkene altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå