Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg synes px4 er helt greit headsett, men jeg gikk fra px21 eller hva nå de heter som er dritt i forhold, og lyden var helt super både i chat og i spill, jeg er ikke mala men har dette headsettet selv så tenkte det var like greit å svare :rofl:

Opplever du at lyden noen ganger hakker når du bruker PX4?

Det hender hos meg. Hvis jeg er i en chat så er det kun lyden fra spillet som hakker, chattelyden går jo via kabel. Finner dette irriterende.

Jeg spiler BF4 og FIFA, og hakkingen er på begge spillene(har skjønt at lyden er et issue på BF4).

Lenke til kommentar

Opplever du at lyden noen ganger hakker når du bruker PX4?

Det hender hos meg. Hvis jeg er i en chat så er det kun lyden fra spillet som hakker, chattelyden går jo via kabel. Finner dette irriterende.

Jeg spiler BF4 og FIFA, og hakkingen er på begge spillene(har skjønt at lyden er et issue på BF4).

er kun battlefield 4 jeg opplever att lyden faller ut i, de andre spilla jeg eier har ikke disse problema

Lenke til kommentar

Er det sagt noe om at det i fremtiden vil bli muligheten for å slå av det jævla lyset på kontrollen? Er jo overhodet ingen hensikt for oss som ikke har kamera.

Utrolig kult i Killzone synes jeg, at fargen skifter ettersom hvor god helsen din er. Gir meg på en måte litt ekstra noia.

Lenke til kommentar

Er det sagt noe om at det i fremtiden vil bli muligheten for å slå av det jævla lyset på kontrollen? Er jo overhodet ingen hensikt for oss som ikke har kamera.

bruk teip :tease:

men tviler på dette er mulig siden lyset er en del av kontrolleren, og som kekepops nevner over så blir dette brukt i spill, og vil sikkert brukes mer og mer i spill

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Det går ann å skru opp kontrolleren og koble ut lyset. Vurder å gjøre dette selv, men eg regner med det blir mulig å slå det av i fremtiden.

Lenke til kommentar

Utrolig kult i Killzone synes jeg, at fargen skifter ettersom hvor god helsen din er. Gir meg på en måte litt ekstra noia.

Får ekstra noia jeg også, av gjenskinnet i TV`en min :p Syns den røde skjermeni spillet er stressende nok jeg da.

bruk teip :tease:

men tviler på dette er mulig siden lyset er en del av kontrolleren, og som kekepops nevner over så blir dette brukt i spill, og vil sikkert brukes mer og mer i spill

Burde fint kunne slå av via. en software oppdatering? Ellers er teip løsningen ja!

Det går ann å skru opp kontrolleren og koble ut lyset. Vurder å gjøre dette selv, men eg regner med det blir mulig å slå det av i fremtiden.

Dette var jo en god idè!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvor lite fokusert på spillet er du da? :p Merker ikke det lyset mens jeg spiller. Merker det kun de gangene jeg stoppet opp og så etter for å se om lyset fremdeles var der. xD

Og til de anmelderene som slaktet Knack, skaff dere briller, Knack er jo epic. ;)

Endret av Rider of Reason
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dere som spiller battlefield. Hvordan er spillet på conquest? Opplever stadig lag hakking og mye framedrops. Spesielt på shanghai banen. På rush er alt fint stort sett

Samme her, sluttet å spille conquest pga framedropsene, da de var spesielt ille på noen maps.

Spiller nå RUSH og TDM, og der er alt silkesmooth hele tida

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hvor lite fokusert på spillet er du da? :p Merker ikke det lyset mens jeg spiller. Merker det kun de gangene jeg stoppet opp og så etter for å se om lyset fremdeles var der. xD

Og til de anmelderene som slaktet Knack, skaff dere briller, Knack er jo epic. ;)

Veldig fokusert på skjermen, ofte mindtpunktet av skjermen. Der det deilige lyset samles :p

Og ja, spiller i veldig dempet belysning :) Helt unødvendig å la dette dritet her være på hele jævla veien. Kunne vært tilleggs greier kontra sixaxis f.eks. Lenge leve fleksibiliteten altså.

Dere som har har mekka en US konto, hvor mye koster BF4 Premium der ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...