Dragen Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Er det flere som ikke har fått 1080 patchen til AC4? Eg kjøpte digitalt og siste versjon er 01.02 og det er vel 01.03 som gir 1080? Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Ikke jeg heller. Det er 1.02 som er 1080p-patchen, 1.03 eksisterer ikke. Endret 8. desember 2013 av Selvin Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 jeg synes px4 er helt greit headsett, men jeg gikk fra px21 eller hva nå de heter som er dritt i forhold, og lyden var helt super både i chat og i spill, jeg er ikke mala men har dette headsettet selv så tenkte det var like greit å svare Opplever du at lyden noen ganger hakker når du bruker PX4? Det hender hos meg. Hvis jeg er i en chat så er det kun lyden fra spillet som hakker, chattelyden går jo via kabel. Finner dette irriterende. Jeg spiler BF4 og FIFA, og hakkingen er på begge spillene(har skjønt at lyden er et issue på BF4). Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det er 1.02 som er 1080p-patchen, 1.03 eksisterer ikke. OK, ser ut som du har rett, men det burde jo stå noe om det i patch notes. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Opplever du at lyden noen ganger hakker når du bruker PX4? Det hender hos meg. Hvis jeg er i en chat så er det kun lyden fra spillet som hakker, chattelyden går jo via kabel. Finner dette irriterende. Jeg spiler BF4 og FIFA, og hakkingen er på begge spillene(har skjønt at lyden er et issue på BF4). er kun battlefield 4 jeg opplever att lyden faller ut i, de andre spilla jeg eier har ikke disse problema Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Er det sagt noe om at det i fremtiden vil bli muligheten for å slå av det jævla lyset på kontrollen? Er jo overhodet ingen hensikt for oss som ikke har kamera. Endret 8. desember 2013 av Mala 2 Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Er det sagt noe om at det i fremtiden vil bli muligheten for å slå av det jævla lyset på kontrollen? Er jo overhodet ingen hensikt for oss som ikke har kamera. Utrolig kult i Killzone synes jeg, at fargen skifter ettersom hvor god helsen din er. Gir meg på en måte litt ekstra noia. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Er det sagt noe om at det i fremtiden vil bli muligheten for å slå av det jævla lyset på kontrollen? Er jo overhodet ingen hensikt for oss som ikke har kamera. bruk teip men tviler på dette er mulig siden lyset er en del av kontrolleren, og som kekepops nevner over så blir dette brukt i spill, og vil sikkert brukes mer og mer i spill Endret 8. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Er det sagt noe om at det i fremtiden vil bli muligheten for å slå av det jævla lyset på kontrollen? Er jo overhodet ingen hensikt for oss som ikke har kamera. Det går ann å skru opp kontrolleren og koble ut lyset. Vurder å gjøre dette selv, men eg regner med det blir mulig å slå det av i fremtiden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Når kommer Uncharted 4? Ingen informasjon har kommet ut om dette så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Utrolig kult i Killzone synes jeg, at fargen skifter ettersom hvor god helsen din er. Gir meg på en måte litt ekstra noia. Får ekstra noia jeg også, av gjenskinnet i TV`en min Syns den røde skjermeni spillet er stressende nok jeg da. bruk teip men tviler på dette er mulig siden lyset er en del av kontrolleren, og som kekepops nevner over så blir dette brukt i spill, og vil sikkert brukes mer og mer i spill Burde fint kunne slå av via. en software oppdatering? Ellers er teip løsningen ja! Det går ann å skru opp kontrolleren og koble ut lyset. Vurder å gjøre dette selv, men eg regner med det blir mulig å slå det av i fremtiden. Dette var jo en god idè! Endret 8. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Er det sagt noe om at det i fremtiden vil bli muligheten for å slå av det jævla lyset på kontrollen? Er jo overhodet ingen hensikt for oss som ikke har kamera. Hvor lite fokusert på spillet er du da? Merker ikke det lyset mens jeg spiller. Merker det kun de gangene jeg stoppet opp og så etter for å se om lyset fremdeles var der. xD Og til de anmelderene som slaktet Knack, skaff dere briller, Knack er jo epic. Endret 8. desember 2013 av Rider of Reason 2 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Vanskelig å fokusere på spillet når det lyser en blå flekk midt på skjermen. Det er så sinnsykt unødvendig.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg merker ingenting av noe lys på TVen min jeg. Spiller dere i mørket eller noe? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det kommer selvfølgelig litt ann på hvor du sitter i forhold til TVen. Eg sitter ikke i mørket. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Dere som spiller battlefield. Hvordan er spillet på conquest? Opplever stadig lag hakking og mye framedrops. Spesielt på shanghai banen. På rush er alt fint stort sett Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Dere som spiller battlefield. Hvordan er spillet på conquest? Opplever stadig lag hakking og mye framedrops. Spesielt på shanghai banen. På rush er alt fint stort sett Samme her, sluttet å spille conquest pga framedropsene, da de var spesielt ille på noen maps. Spiller nå RUSH og TDM, og der er alt silkesmooth hele tida Endret 8. desember 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Alle modusene har fungert fint hittil. Men tok en TDM nå (har spilt det i hele dag) og nå lagger det noe sinnsykt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Hvor lite fokusert på spillet er du da? Merker ikke det lyset mens jeg spiller. Merker det kun de gangene jeg stoppet opp og så etter for å se om lyset fremdeles var der. xD Og til de anmelderene som slaktet Knack, skaff dere briller, Knack er jo epic. Veldig fokusert på skjermen, ofte mindtpunktet av skjermen. Der det deilige lyset samles Og ja, spiller i veldig dempet belysning Helt unødvendig å la dette dritet her være på hele jævla veien. Kunne vært tilleggs greier kontra sixaxis f.eks. Lenge leve fleksibiliteten altså. Dere som har har mekka en US konto, hvor mye koster BF4 Premium der ? Endret 8. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Samme her, sluttet å spille conquest pga framedropsene, da de var spesielt ille på noen maps. Spiller nå RUSH og TDM, og der er alt silkesmooth hele tida glad rush fungerer da jeg synes det er den beste game moden:) mer action. Håper dice fikser spillet skikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå