DaddyDrunk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Neppe. konsollen fungerer eksemplarisk, bortsett fra litt software humbug her og der. Kanskje jeg bare er mere observant enn enkelte her inne? Eller rett og slett bare pirkete? Spiller på det vanskeligste om det skulle ha noe å si Slike bugs virker å dukke jo som regel opp helt tilfeldig uansett. Utelukker jo heller ikke min typiske uflaks, PS4 eventyret mitt startet jo ikke akkurat glansfullt.. Kjøpte meg forøvrig ett PX4 headset i dag, mye herligere p spille BF ihvertfall. Sourrounden er som forventet, ikke brukbar og gir ett grøtete bilde. Men slik er det som regel med slik emulert sourround. Noen som vet når Sony tenker å patche inn støtte for BT-headsett? Hva synes du om PX4, Mala? Har bestilt meg et, og håper det er verdt de 1500 som det koster Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Hva synes du om PX4, Mala? Har bestilt meg et, og håper det er verdt de 1500 som det koster jeg synes px4 er helt greit headsett, men jeg gikk fra px21 eller hva nå de heter som er dritt i forhold, og lyden var helt super både i chat og i spill, jeg er ikke mala men har dette headsettet selv så tenkte det var like greit å svare Endret 7. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 jeg synes px4 er helt greit headsett, men jeg gikk fra px21 eller hva nå de heter som er dritt i forhold, og lyden var helt super både i chat og i spill, jeg er ikke mala men har dette headsettet selv Jepp, samboeren ønsket at jeg fikk meg et trådløst et. Hehe. Så følte at det var en ok pris og så bra ut sånn generelt. Jeg går fra ingen headsett til dette Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) den var jo lei men men du klarer deg til mandag, og i verste fall kan du jo lage deg en midlertidig psn konto å ta 14 dagers ps+ gratis til du får ordna opp i tinga Alle nye brukere av ps4 får 14 dagers trial med ps+ på norsk konto jepp ting ble enda værre nå dog, alle savene mine er lagra i skyen på det ps+ greiene, boota opp bf4, hadde ikke noe savegame der plutselig. ARRRGH men igjen, takk for alle tips/hjelp etc Endret 7. desember 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jepp, samboeren ønsket at jeg fikk meg et trådløst et. Hehe. Så følte at det var en ok pris og så bra ut sånn generelt. Jeg går fra ingen headsett til dette alle jeg har spilt med sier chat lyden er sinnsykt mye klarere hos meg enn de fleste andre de spiller med som bruker de medfølgende hedsettet, og sammenligna med andre hedsett så er jeg kjempe fornøyd venter bare på mulighet å få dette til å virke via bluetooth, så jeg slipper kabelen som går fra headsettet til kontrolleren jepp ting ble enda værre nå dog, alle savene mine er lagra i skyen på det ps+ greiene, boota opp bf4, hadde ikke noe savegame der plutselig. ARRRGH kaller dette max uflaks Endret 7. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 alle jeg har spilt med sier chat lyden er sinnsykt mye klarere hos meg enn de fleste andre de spiller med som bruker de medfølgende hedsettet, og sammenligna med andre hedsett så er jeg kjempe fornøyd venter bare på mulighet å få dette til å virke via bluetooth, så jeg slipper kabelen som går fra headsettet til kontrolleren Aah, det er ikke støtte for bluetooth output til miccen? Det regner jeg med kommer på plass ganske snart fungerer det på pc, mobil og tv også forresten. Regner med at jeg får headsettet før jeg får kjøpt meg maskin. Forhåpentligvis på Elkjøp til fredag Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Aah, det er ikke støtte for bluetooth output til miccen? Det regner jeg med kommer på plass ganske snart fungerer det på pc, mobil og tv også forresten. Regner med at jeg får headsettet før jeg får kjøpt meg maskin. Forhåpentligvis på Elkjøp til fredag ps4 kommer med støtte for bluetooth headset etter hvert men ingen vet når enda, dette headsettet er kompatibelt med telefon, ps3, ps4, xb360, xb1 og vil tro man kan bruke dette på pc viss man har støtte for bluetooth eller bare kjøre det via usb, og tv regner jeg med du får lyd via optisk kabel, men du kan sjekke linken nedenfor for å se hva som følger med og litt mer nfo enn jeg kan gi deg http://www.turtlebeach.com/product-detail/ps4-headsets/ear-force-px4/414 Har ikke testa dette med hverken tv eller pc så kan ikke si for mye anngående saken Endret 7. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 ps4 kommer med støtte for bluetooth headset etter hvert men ingen vet når enda, dette headsettet er kompatibelt med telefon, ps3, ps4, xb360, xb1 og vil tro man kan bruke dette på pc viss man har støtte for bluetooth eller bare kjøre det via usb, og tv regner jeg med du får lyd via optisk kabel, men du kan sjekke linken nedenfor for å se hva som følger med og litt mer nfo enn jeg kan gi deg http://www.turtlebeach.com/product-detail/ps4-headsets/ear-force-px4/414 Har ikke testa dette med hverken tv eller pc så kan ikke si for mye anngående saken Takker for hjelpen! Virker som jeg har gjort et riktig kjøp. Hadde undersøkt litt, men greit å få ting bekreftet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Hva synes du om PX4, Mala? Har bestilt meg et, og håper det er verdt de 1500 som det koster Førsteintrykket er veldig godt. De er lette og behagelige å ha på over tid, samt det er en del fleksibilitet når det gjelder innstilling av lyden. Nå hadde jeg ingen forventninger til denne emulerte sourrounded, og det var like greit I BF høres det ofte veldig grøtete ut. Nå har jeg ikke forsket så altfor mye på alle 6 innstillingene man kan bruke, men jeg foretrekk raskt å bruke det i stereomodus og Wartapes i spillet. Selve chat funksjonaliteten har jeg ikke testet, og denne krever ikke overaskende kabel mellom DS4 og headsett (følger med en del kabler faktisk). BT-støtten har Sony ikke fått på plass enda. Batteritiden er oppgitt til opptil 15 timer, om det stemme er vel svært avhengig av hvilket modus man kjører på headsettet. Lyden er ihvertfall engasjerende nok og jeg foretrekker helt klart å spille online spill som BF med headsett. Man kan jo faktisk koble dette til obilen via. BT i mens man bruker det under gaming, så slipper man det å måtte kløne med mobilen om den ringer hehe. Dette har jeg heller ikke prøvd, men muligheten er der. Ladekabelen er også veeldig lang, så det er null problem å spille og lade samtidig. Ikke akurat tidenes mest informative post, men men Endret 8. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Viss ingen av råda du har fått tidligere hjelper så kan du og prøve å laste ned denne: http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/new-install/index.htm#installationSteps Bare husk man trenger usb minnepenn så står alle instruksjoner man trenger på sida, jeg brukte selv den oppdateringa å har ikke hatt noen problemer Takk skal prøves! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Naughty Dog vant årets studio på VGX! Joel aka Banderas, nydelig liten gif Bare å glede seg til Uncharted osv. for PS4. Endret 8. desember 2013 av Selvin Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jentungen elsker å sitte å tegne på iPad'en for så å kaste tingene inn til robotene i playroom :-) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Naughty Dog vant årets studio på VGS! Joel aka Banderas, nydelig liten gif Bare å glede seg til Uncharted osv. for PS4. Shit. Er det Nathan på Uncharted 4? Syk grafikk på han. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Shit. Er det Nathan på Uncharted 4? Syk grafikk på han. Nei, det er Joel fra The Last of Us på PS3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ah, rakk ikke å spille igjennom Last of Us så får skylde på det! hehe http://www.joystiq.com/2013/12/07/the-division-receives-fancy-engine-trailer-during-vgx/ Syk pen grafikk på The Division! Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ah, rakk ikke å spille igjennom Last of Us så får skylde på det! hehe http://www.joystiq.com/2013/12/07/the-division-receives-fancy-engine-trailer-during-vgx/ Syk pen grafikk på The Division! Ja, bare å glede seg :-) Er vel å forhåndsbestille den. Når kommer det ut? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Q4 er vel det eneste som står tror jeg. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Når kommer Uncharted 4? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Er det flere som ikke har fått 1080 patchen til AC4? Eg kjøpte digitalt og siste versjon er 01.02 og det er vel 01.03 som gir 1080? Endret 8. desember 2013 av Kleivis Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Bf4 går meg på nervene snart. Lugger mye på conquest, blir kastet ut av games Arghh Endret 8. desember 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå