Christoffero89 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Med lav lyd så hører jeg maskinen under tunge spill. Den er ikke så stille som det er illustrert. Den er ikke plagsom men høres Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg må ta øret inntil når jeg spiller FIFA for å høre vifta. Under BF så hører jeg den bedre. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Hører helt klart viftene hos meg, nå står den inne i en tv hylle og det er ofte 20+ grader her så det blir godt å varmt for den... Ikke noe plagsomt men om en hadde stilt ned lyden endel i spill så hadde det blitt irriterende fort. Endret 7. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Fy faen altså...på 10 minutters gameplay har Killzone bugget seg greit : Uglen henger i løse luften, og er stuck når den skal revive meg. Jeg dør selvfølgelig pga. den ikke kom frem i tide... så blir jeg senere skutt, og Ugla gjør jobben sin den og reviver meg som jeg ber om Det som ikke er så fett er at spillet syns det var helt greit å legge meg i en jævla spawn loop, midt i faens løse lufta i mellom togsporene ( ja det er dette fitte mappet) Elsker hvor polert dette spillet er på overflaten, men syner bedrar altså Og hvor er den digge skytefølesen fra de tidligere spillene? Stort sett de fleste våpen til nå ha vært pea-shooters, med enkelte unntak da. Endret 7. desember 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Artig hvor mye problemer du opplever, fullførte spillet i stad og jeg har ikke hatt noen bugs eleet glitches, iallfall ikke av merkbart kvanta. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Mala, nå er jeg sikker på at du har en konsoll med problemer. Du får bare sende den inn, eller prøve å fikse selv. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Fy faen altså...på 10 minutters gameplay har Killzone bugget seg greit : Uglen henger i løse luften, og er stuck når den skal revive meg. Jeg dør selvfølgelig pga. den ikke kom frem i tide... så blir jeg senere skutt, og Ugla gjør jobben sin den og reviver meg som jeg ber om Det som ikke er så fett er at spillet syns det var helt greit å legge meg i en jævla spawn loop, midt i faens løse lufta i mellom togsporene ( ja det er dette fitte mappet) Elsker hvor polert dette spillet er på overflaten, men syner bedrar altså Og hvor er den digge skytefølesen fra de tidligere spillene? Stort sett de fleste våpen til nå ha vært pea-shooters, med enkelte unntak da. sinnsykt med bugs du finner i spill mala, har fullført 4-5 første bretta på medium + har startet spillet nå på hard og ikke møtt på en eneste bug kanskje digital utgave er bedre enn spill på plate, men så ser ikke jeg etter bugs heller utenom viss de faller i hode på meg Endret 7. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Okey, dette var dritt Logget på ps4 nettopp, kom meg ikke på psn av en merkelig grunn, fikk beskjed om at jeg måtte byttet passord, fett nok tenkte jeg, så stod det at det ble send mail til [email protected] Så kom jeg på at jeg har slettet den mailen grunnet inntrengere etc. What do i do now :S Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Skal teste alt du nevner og gi tilbakemelding her takk igjen! Viss ingen av råda du har fått tidligere hjelper så kan du og prøve å laste ned denne: http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/new-install/index.htm#installationSteps Bare husk man trenger usb minnepenn så står alle instruksjoner man trenger på sida, jeg brukte selv den oppdateringa å har ikke hatt noen problemer Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Okey, dette var dritt Logget på ps4 nettopp, kom meg ikke på psn av en merkelig grunn, fikk beskjed om at jeg måtte byttet passord, fett nok tenkte jeg, så stod det at det ble send mail til [email protected] Så kom jeg på at jeg har slettet den mailen grunnet inntrengere etc. What do i do now :S Du ringer bare nordisk film, sier fødselsdatoen din og svarer på noen spørsmål de har. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) nordisk film?!? ekke de bare importør, fikk beskjed i en pm å ringe nr som står herhttps://www.facebook.com/SonyPlayStationNorge/info evt mailen som står der --- suger litt, hadde sett frem til battlefield mp i natt, men men Endret 7. desember 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Okey, dette var dritt Logget på ps4 nettopp, kom meg ikke på psn av en merkelig grunn, fikk beskjed om at jeg måtte byttet passord, fett nok tenkte jeg, så stod det at det ble send mail til [email protected] Så kom jeg på at jeg har slettet den mailen grunnet inntrengere etc. What do i do now :S lag ny mail samme bruker altså mail med samme navn som den du sletta, så kan du endre dette etterpå Endret 7. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) lag ny mail samme bruker altså mail med samme navn som den du sletta, så kan du endre dette etterpå OMG du er et geni, hvis dette funker så er jeg evig takknemlig ---------------- Edit; det funka ikke, står at det finnes en bruker med den mailen, slettet den for 2-3 måneder siden, men men. Prøvde å gjenopprette kontoen, men da stod det at den hadde vært slettet for lenge, får allikevel ikke muligheten til å lage ny konto med samme bruker Endret 7. desember 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Mala, nå er jeg sikker på at du har en konsoll med problemer. Du får bare sende den inn, eller prøve å fikse selv. Neppe. konsollen fungerer eksemplarisk, bortsett fra litt software humbug her og der. Kanskje jeg bare er mere observant enn enkelte her inne? Eller rett og slett bare pirkete? Spiller på det vanskeligste om det skulle ha noe å si Slike bugs virker å dukke jo som regel opp helt tilfeldig uansett. Utelukker jo heller ikke min typiske uflaks, PS4 eventyret mitt startet jo ikke akkurat glansfullt.. Kjøpte meg forøvrig ett PX4 headset i dag, mye herligere p spille BF ihvertfall. Sourrounden er som forventet, ikke brukbar og gir ett grøtete bilde. Men slik er det som regel med slik emulert sourround. Noen som vet når Sony tenker å patche inn støtte for BT-headsett? Endret 7. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 nordisk film?!? ekke de bare importør, fikk beskjed i en pm å ringe nr som står her https://www.facebook.com/SonyPlayStationNorge/info evt mailen som står der --- suger litt, hadde sett frem til battlefield mp i natt, men men playstation norge er vel egentlig nordisk film? Hver gang jeg snakker med dem, så får jeg i alle fall mail tilbake fra nordisk film :S Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) playstation norge er vel egentlig nordisk film? Hver gang jeg snakker med dem, så får jeg i alle fall mail tilbake fra nordisk film :S dette stemmer Endret 7. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 playstation norge er vel egentlig nordisk film? Hver gang jeg snakker med dem, så får jeg i alle fall mail tilbake fra nordisk film :S ah ok, da lærte jeg noe nytt i dag og får ringe de på mandag, sendte de en mail og, i tilfelle de svarer før mandag, nå får jeg bare spille SP i noen dager Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) ah ok, da lærte jeg noe nytt i dag og får ringe de på mandag, sendte de en mail og, i tilfelle de svarer før mandag, nå får jeg bare spille SP i noen dager https://account.sonyentertainmentnetwork.com/liquid/login.action Prøv å logg deg på der ^^ med den eposten du hadde registrert og ditt gamle passord Endret 7. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 https://account.sonyentertainmentnetwork.com/liquid/login.action Prøv å logg deg på der ^^ med den eposten du hadde registrert og ditt gamle passord To sign in, an update of your account information is required. An e-mail message with instructions has been sent to [email protected]. It may take up to 24 hours to receive this message. Takk for god hjelp, men har nå innsett at jeg bare er nødt til å vente til mandag, men men Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) To sign in, an update of your account information is required. An e-mail message with instructions has been sent to [email protected]. It may take up to 24 hours to receive this message. Takk for god hjelp, men har nå innsett at jeg bare er nødt til å vente til mandag, men men den var jo lei men men du klarer deg til mandag, og i verste fall kan du jo lage deg en midlertidig psn konto å ta 14 dagers ps+ gratis til du får ordna opp i tinga Alle nye brukere av ps4 får 14 dagers trial med ps+ på norsk konto Endret 7. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå