Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Joda du har gode poeng, personlig så er min lidenskap for spill så stor at jeg kommer nok til å tilpasse meg uansett hvilke vei bransjen tar fremover i tiden.

 

Det er alltid kjedelig når ting ikke fungerer som det skal, som det gjør nå i USA med Sim City fks, men noen hull i veien må en regne med i ny å ne.

 

Det vil nok rimelig sikkert være fysiske spill i minst 10-15 år til..om ikke lenger. Kan aldri tenke meg nett infrastrukturen har blitt bra nok på verdensbasis på så kort tid at noen selskap velger å utelukke en stor gruppe mennesker ifra å bruke deres plattform som spill medie.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med denne er fake:

 

http://www.facebook....7635?ref=stream

 

Selvfølgelig er det ikke ekte, og jeg fatter ikke hvordan en åpenbar falsk gruppe har klart å lokke til deg så mange brukere. Tror dere virkelig Sony vil gå ut med en kampanje på Facebook for å finne testere til PS4? Konsollen har heller aldri blitt vist frem, og det har blitt sagt at vi ikke blir å se snurten av den før tidligst E3, så hvor er logikken i at de viser den frem på Facebook?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det ikke ekte, og jeg fatter ikke hvordan en åpenbar falsk gruppe har klart å lokke til deg så mange brukere. Tror dere virkelig Sony vil gå ut med en kampanje på Facebook for å finne testere til PS4? Konsollen har heller aldri blitt vist frem, og det har blitt sagt at vi ikke blir å se snurten av den før tidligst E3, så hvor er logikken i at de viser den frem på Facebook?

Folk er dumme, rett og slett. "Tenk før du handler"-prinsippet er noe folk flest ikke klarer å gjennomføre.

 

Denne artikkelen tar for seg det prinsippet.

Lenke til kommentar

Folk er dumme, rett og slett. "Tenk før du handler"-prinsippet er noe folk flest ikke klarer å gjennomføre.

 

Denne artikkelen tar for seg det prinsippet.

 

Enig, men det må da finnes grenser på hvor lettlurte folk skal være. En falsk gruppe med snart 100000 likes, og delinger i alle kanter. Folk tror virkelig at Sony har planer om å massesende prototyper av PS4 direkte fra Japan til tilfeldige personer på Facebook, når konsollen ikke engang har blitt vist frem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har lest at Killzone 4 sin singelplayer er ferdig. Samt en grafikk programmerer sier også at Infamous Second Son er en lanseringstittel. Han nevnte en Q4 2013 lansering. Det tyder mer og mer at PS4 kommer dette året!!

 

Har hatt pengene klar til PS4 i mange år, koster den 7000kr med 4-6 spill, kjøper den garantert! Jeg har vokset opp med Nintendo fra NES. Når PS2 kom ut, har Sony tatt over på spillfronten hos meg sammen med Personal Computer "PC"!

Endret av iToMaN
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dem fleste av dere har sikkert sett BF4 traileren nå og blitt litt svak i knea av grafikken. Men hva med PS4 versjonen?

 

Hva vil den klare? For det vi så på klippet er jo PC versjonen.

 

Her er et sitat ifra Pressfire:

 

"Spillet er foreløpig bekreftet til pc, PS3, Xbox 360, selv om DICE-sjefen i et eksklusivt intervju med PressFire i stor grad bekreftet at Sonys PlayStation 4 er i planene - i natt norsk tid fortalte han at den nye Sony-konsollen er så kraftig at den kommer til å minimum levere det vi har fått se i premierevideoen.

 

Spesifikasjonene på PlayStation 4 er jo offentlige nå, og det er en veldig kraftig maskin. Opplevelsen kommer til å være som vi så i dag, fortalte Patrick Söderlund til PressFire."

 

Lover jo bra dette! Skal bli veldig spennende å se hvor bra det faktisk vil bli.

Lenke til kommentar

Dem fleste av dere har sikkert sett BF4 traileren nå og blitt litt svak i knea av grafikken. Men hva med PS4 versjonen?

 

Hva vil den klare? For det vi så på klippet er jo PC versjonen.

 

Her er et sitat ifra Pressfire:

 

"Spillet er foreløpig bekreftet til pc, PS3, Xbox 360, selv om DICE-sjefen i et eksklusivt intervju med PressFire i stor grad bekreftet at Sonys PlayStation 4 er i planene - i natt norsk tid fortalte han at den nye Sony-konsollen er så kraftig at den kommer til å minimum levere det vi har fått se i premierevideoen.

 

Spesifikasjonene på PlayStation 4 er jo offentlige nå, og det er en veldig kraftig maskin. Opplevelsen kommer til å være som vi så i dag, fortalte Patrick Söderlund til PressFire."

 

Lover jo bra dette! Skal bli veldig spennende å se hvor bra det faktisk vil bli.

 

Er spent jeg også! Det viktigste er jo at man nå har like mange spillere online som på PC-versjonen. Å spille BF3 på Xbox kontra PC var faktisk så vondt til tider at jeg ikke har ord. Bf3 på konsoll er vanvittig amputert.

Lenke til kommentar

Jojo, men BF sin motor er nok litt mer krevende med all ødeleggelsen. MAG var vel rimelig stiv,kjipt og statisk? Ihvertfall når jeg testa det under betaen, ikkje så det særlig bra ut heller.

 

Joda. ikke noen frostbite . Alle Nintendo fans sier jo grafikk ikke betyr en drit, bare gameplay (ja takk til begge deler sier jeg)

Men alt er selvfølgelig smak og behag, Det er bare BF2 jeg har flere timer på enn MAG. hadde godt over 600 timer på det. noe som er mye til meg og være.

MAG 2 hadde vært en drøm på PS4. men det skal vel godt gjøres.

.Uansett, BF4 på neste konsoll er noe jeg gleder meg masse til :)

Lenke til kommentar

MAG 2 og et ekte Socom/Socom 2 HD hadde vært nice, etter min mening de beste online shooterne, som har fått med seg viktige elementer i online shooter som er ikke eksisterende i spill som BF,COD m.f. Spørsmålet er om det kommer overhode siden Zipper avdelingen ble sparket. MAG og Socom er de 2 som har fått flest stemmer på playstaion blog share og er mest ønsket, men orker ikke håpe mer etter å ha blitt skuffet av Sony i så mange år nå.

Hadde bare ikke Zipper latt seg kjøpe av Sony....: /

http://therealsocom.com/2013/03/25/mag-socom-most-requested-sony-exclusives/

Endret av Ipad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...