Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har samme TV som deg, en Sony 55 W9. Jeg har ikke merket noe til dette? Kan det være HDMI kabelen tro? Eller har du benyttet den som følger med / en annen?

Edit:

Og ja, jeg har BF3 på PS3 og BF4 på PS4 :)

Kan du sende meg PM med hva slags innstillinger på tven dere bruker?

Tror dere maskinen vil bli stillere om jeg legger klosser under maskinen slik at det kommer mer luft under?

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei ser ingen lilla farge her, men nå lurer jeg på om jeg er fargeblind, er det noen spesiell plass man ser dette ekstra godt?

HmYmhot.jpg

ka du har satt som RGB output på PS4en din, og hva står HDMI black level på TVen din?

helt urelatert egentlig med det du svarte om, men det ser veldig ut på bilde som du har "crunched" blacks på det bildet.

Veien med dråpene skal fortsette helt ned til kanten på bildet. Kan hende det er kvaliteten på bilde, bare la merke til det

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Aha! Det skal ikke være så vanskelig å oppdrive. Det er vel heller ikke noe problem å bruke en sånn en?

http://www.ebay.co.uk/bhp/power-adapter-uk-to-europe

Jeg ville mye heller bare kjøpt den kabelen du ser bilde av enn en adapter til den medfølgende kabelen. Ikke så mye vits å gjøre om 230v til 110 som igjen gjør det om til spenningen PS4-en krever når PS4s strømforsyning selv takler både 110 og 230 inn?

Lenke til kommentar

Jepp, ingen grunn til å haste. Utrolig at de lanserer såpass uferdige spill, samtidig som om de lanserer en DLC samtidig. Syns akkurat det er en uting; "kjøp spillet til full pris, men du får ikke alt, du må kjøpe litt til!".
Får kose meg med Black Flag :) Ikke spilt AC tidligere, men det skjønner jeg at jeg burde ha gjort!

Lenke til kommentar

ka du har satt som RGB output på PS4en din, og hva står HDMI black level på TVen din?

helt urelatert egentlig med det du svarte om, men det ser veldig ut på bilde som du har "crunched" blacks på det bildet.

Veien med dråpene skal fortsette helt ned til kanten på bildet. Kan hende det er kvaliteten på bilde, bare la merke til det

Er bare kvaliteten på bilde som gjør att høyre nedre hjørnet ikke viser bedre, men har ikke på noe som endrer noe på bilde siden black lvl står på normal, og alle filtre står av, og rgb sto på auto på ps4, men prøvte full rgb og da ble det litt mer lilla farge så ser ut som dette oppstår når man kjører full RBG, dette gir meg og en oransje farge oppe på skjermen, men alt utenom bf4 ser normalt ut med og uten rgb, så ser ut som dette er spillet og ikke så mye med tv`en.....

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller lugger bf4 mer etter update. Som kom i går?

virker som spillet bare blir mer å mer ustabilt, og her er ett par bedre bilder med full rgb på, så ser ut som det har moe med startskjermen siden dette er eneste plassen man ser dette:

KcurCIX.jpg

zKCev6W.jpg

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...