andypandy Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hmm nå ble jeg usikker, må nesten sjekke selv Men jeg har ikke lagt merke til det isåfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ska se om jeg greier å bite merke i det i morra jeg også. Har også en Sony 55" Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Supert:) ser det nederst på veien både der du trykker start og på hovedmeny. Lenke til kommentar
JoNAsOS3 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Dere som har spilt bf 4 singelplayer. Normalt at i mørke rom har alt en lilla skjær i seg? Var slik på ps3 og bf3 og om jeg husker rett Reagerte på dette selv. Merkelig, og synd, da det gjør bildet ganske grumsete. Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Jeg er mildt sagt ikke særlig imponert over innpakningen til min Playstation 4 som ble bestilt fra Komplett.no. I går hentet jeg ut en konsoll som så ut som om den var voldtatt på veien hit. I tillegg har de ødelagt innpakningen ved å hive på et stort klistremerke. Det er faktisk mange som liker å ta vare på innpakningene sine. Samme her, hentet min på pick-up-point her i Oslo, et par hull på siden og bunnen var halveis åpnet, Heldigvis intet galt med PS4. Komplett kunne kostet på litt ekstra innpakning. Endret 6. desember 2013 av assap2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Samme her, hentet min på pick-up-point her i Oslo, et par hull på siden og bunnen var halveis åpnet, Heldigvis intet galt med PS4. Komplett kunne kostet på litt ekstra innpakning. For å ikke snakke om at det bidrar til potensielle tyverier når de viser alle hva som blir sendt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Tror rett og slett komplett fikk litt panikk i forkant av utsendelsen mtp alt surret i datasystemene osv. Virker veldig slurvete å sende det slik ihvertfall, men har ikke hørt om noen her inne som har fått ødelagte konsoller da. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Testet PS3 for første gang siden PS4 om og fikk nesten sjokk når jeg tok i kontrolleren. Har aldri hatt problemer med den men nå føltes den helt forferdelig ut Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 For min del er vel rødfargen det minste problemet med BF. Prøvde litt i stad, og lyden kutter omtrent hele tiden. I tillegg blir jeg logget ut. Utrolig irriterende Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Testet PS3 for første gang siden PS4 om og fikk nesten sjokk når jeg tok i kontrolleren. Har aldri hatt problemer med den men nå føltes den helt forferdelig ut Heldig du da DS3 var ett fossil fra dag 1 av for min del. Derfor er det bare helt fantastisk at Sony nå ha gidd os DS4, som faktisk raskt kan seile opp til å bli favorittkontrollen denne generasjonen Må nesten få testet den over flere sjangere, det samme med One kontrollen også, før jeg kan gjøre meg opp en endelig mening. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 For min del er vel rødfargen det minste problemet med BF. Prøvde litt i stad, og lyden kutter omtrent hele tiden. I tillegg blir jeg logget ut. Utrolig irriterendeGodt å vite det er slik og ikke noe som er ødelagt her hehe. Lyd feilen er ganske irriterende ja. Samt å bli kastet ut under god runde:( Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Supert:) ser det nederst på veien både der du trykker start og på hovedmeny. ser ikke noe lilla på min tv i battlefield menyene, har samsung tv viss det har noe av betydning For min del er vel rødfargen det minste problemet med BF. Prøvde litt i stad, og lyden kutter omtrent hele tiden. I tillegg blir jeg logget ut. Utrolig irriterende battlefield vil gå ned innen kort tid for de skal sette opp ny type severe, etter som det står når man går inn i spillet på ps4 så vil dette ta noen timer Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ikke nederst som illustrert på bildet? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Ikke nederst som illustrert på bildet? nei ser ingen lilla farge her, men nå lurer jeg på om jeg er fargeblind, er det noen spesiell plass man ser dette ekstra godt? Endret 6. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Nederst i høyre hjørne. Syns dårlig på bilder dog Endret 6. desember 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Bilde på forrige side Endret 6. desember 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Bilde på forrige side jeg ser det på ditt bilde men som du ser så vises det ikke hos meg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Merkelig. Var slik på ps3 og med Philips tv:S. Får prøve medfølgende HDMI kabel da. Men flere her sier de ser det samme så syns det er rart. ser ikke slikt i film eller andre spill Er ikke så ille som på bildet da kameraet over eksponerte fargen. Men er godt synlig. Også i singelplayer i mørke rom med skygge feks Edit: testet annen HDMI kabel. Ingen forskjell. på remote play på vita ser det bedre ut men noe grønn tone istedenfor. Merkelig Endret 6. desember 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Merkelig. Var slik på ps3 og med Philips tv:S. Får prøve medfølgende HDMI kabel da. Men flere her sier de ser det samme så syns det er rart. ser ikke slikt i film eller andre spill Er ikke så ille som på bildet da kameraet over eksponerte fargen. Men er godt synlig. Også i singelplayer i mørke rom med skygge feks Edit: testet annen HDMI kabel. Ingen forskjell. på remote play på vita ser det bedre ut men noe grønn tone istedenfor. Merkelig Farge kalibreringen til Tv produsentene er ikke alltid noe å skryte av , derfor kan det være greit å kalibrere denne i ettertid om det lar seg gjøre. Har en Phillips Tv selv og denne lot seg i alle fall kalibrere noe så det var ikke "så ille" med fargene , men må innrømme at en del spill og filmer får en litt kjip blåfarge innimellom. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Fant ut jeg hadde en funksjon som het ekte farger som forsterker farger, skrudde av denne og det ble noe bedre men tror det er noe i spillet som gjør dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå