Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er mildt sagt ikke særlig imponert over innpakningen til min Playstation 4 som ble bestilt fra Komplett.no. I går hentet jeg ut en konsoll som så ut som om den var voldtatt på veien hit. I tillegg har de ødelagt innpakningen ved å hive på et stort klistremerke. Det er faktisk mange som liker å ta vare på innpakningene sine.

Samme her, hentet min på pick-up-point her i Oslo, et par hull på siden og bunnen var halveis åpnet, Heldigvis intet galt med PS4. Komplett kunne kostet på litt ekstra innpakning.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Samme her, hentet min på pick-up-point her i Oslo, et par hull på siden og bunnen var halveis åpnet, Heldigvis intet galt med PS4. Komplett kunne kostet på litt ekstra innpakning.

For å ikke snakke om at det bidrar til potensielle tyverier når de viser alle hva som blir sendt.

Lenke til kommentar

Testet PS3 for første gang siden PS4 om og fikk nesten sjokk når jeg tok i kontrolleren. Har aldri hatt problemer med den men nå føltes den helt forferdelig ut :p

Heldig du da :p DS3 var ett fossil fra dag 1 av for min del. Derfor er det bare helt fantastisk at Sony nå ha gidd os DS4, som faktisk raskt kan seile opp til å bli favorittkontrollen denne generasjonen :) Må nesten få testet den over flere sjangere, det samme med One kontrollen også, før jeg kan gjøre meg opp en endelig mening.

Lenke til kommentar

Supert:) ser det nederst på veien både der du trykker start og på hovedmeny.

ser ikke noe lilla på min tv i battlefield menyene, har samsung tv viss det har noe av betydning

For min del er vel rødfargen det minste problemet med BF. Prøvde litt i stad, og lyden kutter omtrent hele tiden. I tillegg blir jeg logget ut. Utrolig irriterende

battlefield vil gå ned innen kort tid for de skal sette opp ny type severe, etter som det står når man går inn i spillet på ps4 så vil dette ta noen timer

Lenke til kommentar

Merkelig. Var slik på ps3 og med Philips tv:S. Får prøve medfølgende HDMI kabel da. Men flere her sier de ser det samme så syns det er rart. ser ikke slikt i film eller andre spill

Er ikke så ille som på bildet da kameraet over eksponerte fargen. Men er godt synlig. Også i singelplayer i mørke rom med skygge feks

Edit: testet annen HDMI kabel. Ingen forskjell. på remote play på vita ser det bedre ut men noe grønn tone istedenfor. Merkelig

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Merkelig. Var slik på ps3 og med Philips tv:S. Får prøve medfølgende HDMI kabel da. Men flere her sier de ser det samme så syns det er rart. ser ikke slikt i film eller andre spill

Er ikke så ille som på bildet da kameraet over eksponerte fargen. Men er godt synlig. Også i singelplayer i mørke rom med skygge feks

Edit: testet annen HDMI kabel. Ingen forskjell. på remote play på vita ser det bedre ut men noe grønn tone istedenfor. Merkelig

Farge kalibreringen til Tv produsentene er ikke alltid noe å skryte av , derfor kan det være greit å kalibrere denne i ettertid om det lar seg gjøre. Har en Phillips Tv selv og denne lot seg i alle fall kalibrere noe så det var ikke "så ille" med fargene , men må innrømme at en del spill og filmer får en litt kjip blåfarge innimellom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...