Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Etter hva jeg har lest så ordner strømforsyningen i PS4 dette av seg selv. Det eneste du nok trenger en en ny ledning, da kan du fks bruke den du har til din PS3 om du har en av disse slim utgavene.

Det er ikke tilfeldigvis samme type ledning som går til PCer og PC-skjermer? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker du Xbox One bedre?

Njaa, vanskelig å si ettersom det er sorgens kaptittel sånn spillmessig på begge to :p Men ting rent softwaremessig har fungerte bedre på One enn PS4 sånn sett.

Men det er ingen tvil om at PS4 blir primærkonsollen til spiling ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Så da er det faktisk sjangse for at mitt steelseries pc headsett kanskje fungerer med mic og det hele ? Meget nice!

Men fy, Killzone er bugget da :p Ble sittende fast i en ventilasjonssjakt, samtidig som en gjeng med Helghast mata meg med kuler. Hadde adrenaliv tilgjengelig så Ugla mi fikk meg på beina igjen. Men da stod jeg plutselig over ventilasjonssjakta, og såg ut i verdensrommet og greier. Måtte bare ta selvmord å hoppe ut i intet haha.

Jeg har spilt i flere timer nå og det har fungert drit bra hele tiden. Herlig lyd.

Lenke til kommentar

Hvor mye støy lager deres maskin når viftene går?? Under bf4 spilling vil viftene gå mye etter en stund. Hører maskinen godt:/.

Om jeg sitter i et stille romm hører jeg vifta menst jeg spiller f.eks Killzone , men den er ikke noe høyere enn at det uten noe problemer lar seg overdøve av normalt volum, så er ikke noe som plager meg vertfall.

Lenke til kommentar

Har vel spilt enspiller 20 min på PC elns. Vet ikke om jeg orker å begynne på PS4 versjonen enda ihvertfall. Må faktisk innrømme jeg ble litt skuffet over grafikk og flyt online på PS4.

Nå skal det nevnes at jeg har spillt det en del timer på PC allerede, men hadde kanskje ventet meg litt vassere grafikk fordi om. Nå er uansett ikke grafikken noe problem, heller det at jeg ikke har spillt fps online på konsoll på flere år. Så jeg må bruke en stund på å komme inn i flyten igjen :p

Når det gjelder støy fra konsollen er den ihvertfall langt i fra støyfri under spilling, men med normalt volum er jo ikke dette noe stress. Samtidig må jeg nevne at den meny musikken til PS4 har en svært beroligende effekt på meg hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...