thomasff Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Etter hva jeg har lest så ordner strømforsyningen i PS4 dette av seg selv. Det eneste du nok trenger en en ny ledning, da kan du fks bruke den du har til din PS3 om du har en av disse slim utgavene. Det er ikke tilfeldigvis samme type ledning som går til PCer og PC-skjermer? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er ikke tilfeldigvis samme type ledning som går til PCer og PC-skjermer? Nei, den ser slik ut: 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Da har jeg funnet ut at den trådløse koblingen på ps4 ikke er defekt eller dårligere enn ps3 sin, var vist barre den trådløse boksen min som klikket samme dag jeg koblet opp ps4en.. Etter en liten reset funker det som fjell Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Nei, den ser slik ut: 61154-forside.jpg Aha! Det skal ikke være så vanskelig å oppdrive. Det er vel heller ikke noe problem å bruke en sånn en? http://www.ebay.co.uk/bhp/power-adapter-uk-to-europe Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Kan man skifte PSN ID på PS4? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Aha! Det skal ikke være så vanskelig å oppdrive. Det er vel heller ikke noe problem å bruke en sånn en? http://www.ebay.co.uk/bhp/power-adapter-uk-to-europe Ikke prøvd en slik, men det burde ikke være noe problem tror jeg. 1 Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ikke prøvd en slik, men det burde ikke være noe problem tror jeg. Får kjøpe den ledningen. Sikkert det beste. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Flere som føler den mate-ut knappen er lite medgjørlig? Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Nei? Mye klaging nå. Begynner å lure på om du har fått "the bastard child of all the defect PS4" 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Nei? Mye klaging nå. Begynner å lure på om du har fått "the bastard child of all the defect PS4" Bare bortskjemt Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvordan får eg lastet ned 01.03 patchen til assasins creed? Lenke til kommentar
PS3GAMER! Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bare bortskjemt Liker du Xbox One bedre? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Nå fungerer china rising på bf4. Men finner ingen servere. Arghhh Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Liker du Xbox One bedre? Njaa, vanskelig å si ettersom det er sorgens kaptittel sånn spillmessig på begge to Men ting rent softwaremessig har fungerte bedre på One enn PS4 sånn sett. Men det er ingen tvil om at PS4 blir primærkonsollen til spiling ihvertfall. Endret 5. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Så da er det faktisk sjangse for at mitt steelseries pc headsett kanskje fungerer med mic og det hele ? Meget nice! Men fy, Killzone er bugget da Ble sittende fast i en ventilasjonssjakt, samtidig som en gjeng med Helghast mata meg med kuler. Hadde adrenaliv tilgjengelig så Ugla mi fikk meg på beina igjen. Men da stod jeg plutselig over ventilasjonssjakta, og såg ut i verdensrommet og greier. Måtte bare ta selvmord å hoppe ut i intet haha. Jeg har spilt i flere timer nå og det har fungert drit bra hele tiden. Herlig lyd. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvor mye støy lager deres maskin når viftene går?? Under bf4 spilling vil viftene gå mye etter en stund. Hører maskinen godt:/. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 greit battlefield er ment for å spille MP, men den singleplayer greia må være den værste ever, og så den slutten, lo bare, men men. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Hvor mye støy lager deres maskin når viftene går?? Under bf4 spilling vil viftene gå mye etter en stund. Hører maskinen godt:/. Om jeg sitter i et stille romm hører jeg vifta menst jeg spiller f.eks Killzone , men den er ikke noe høyere enn at det uten noe problemer lar seg overdøve av normalt volum, så er ikke noe som plager meg vertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Har vel spilt enspiller 20 min på PC elns. Vet ikke om jeg orker å begynne på PS4 versjonen enda ihvertfall. Må faktisk innrømme jeg ble litt skuffet over grafikk og flyt online på PS4. Nå skal det nevnes at jeg har spillt det en del timer på PC allerede, men hadde kanskje ventet meg litt vassere grafikk fordi om. Nå er uansett ikke grafikken noe problem, heller det at jeg ikke har spillt fps online på konsoll på flere år. Så jeg må bruke en stund på å komme inn i flyten igjen Når det gjelder støy fra konsollen er den ihvertfall langt i fra støyfri under spilling, men med normalt volum er jo ikke dette noe stress. Samtidig må jeg nevne at den meny musikken til PS4 har en svært beroligende effekt på meg hehe. Endret 5. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå