newman221 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Kan det ha vært teip eller plast på en av pluggene på strømkabelen? Opplevde det på en oppvaskmaskin en gang i forbindelse med flytting. Da hadde en liten teipbit klart å feste seg på en av pluggene som skal inn i veggen. Resultatet var at vaskemaskin ikke fikk strøm og litt knitring fra kabelen. Guffen lyd og følelse. Nappet ut strømkabelen og fjernet teipen, og alt virket perfekt.. Lenke til kommentar
Mino2013 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Kan det ha vært teip eller plast på en av pluggene på strømkabelen? Opplevde det på en oppvaskmaskin en gang i forbindelse med flytting. Da hadde en liten teipbit klart å feste seg på en av pluggene som skal inn i veggen. Resultatet var at vaskemaskin ikke fikk strøm og litt knitring fra kabelen. Guffen lyd og følelse. Nappet ut strømkabelen og fjernet teipen, og alt virket perfekt.. Var ingen teip eller plast heller. Det hele er veldig merkelig. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) til alle dere som lurer på hvordan man redder alle human`s i Resogun, viss dere ser på bildet nedenfor så viser dette 2,32x i grønn farge i midten på toppen av bildet, så eneste som må til for å redde alle er bare å passe på att multiplier alltid er grønn, dette vil si aldri dø eller mist multiplier i noen av bretta, jeg klarte nettopp redde alle på andre lvl, så da mangler bare lvl nr 1,3 og 4 http://inthegame.nl/wp-content/uploads/2013/11/Resogun_Gameplay-copy.jpg Endret 5. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) til alle dere som lurer på hvordan man redder alle human`s i Resogun, viss dere ser på bildet nedenfor så viser dette 2,32x i grønn farge i midten på toppen av bildet, så eneste som må til for å redde alle er bare å passe på att multiplier alltid er grønn, dette vil si aldri dø eller mist multiplier i noen av bretta, jeg klarte nettopp redde alle på andre lvl, så da mangler bare lvl nr 1,3 og 4 http://inthegame.nl/wp-content/uploads/2013/11/Resogun_Gameplay-copy.jpg Humans krever ikke bare høy nok multiplier. Noen krever også at de skytes i riktig rekkefølge. Som den siste human på level 5. Og flere andre. Bruker man bomber på de vil de automatisk død. Du kan også fint død og miste multiplier. Det er bare noen humans som krever x multiplier. Jeg hadde alle humans bortsett fra den siste på level 5. Mens så fant jeg ut at hvis jeg bruker bomba akkurat der dør den automatisk. Men humans er slækt. Det som ikke er slækt. Er å fullføre driden på veteran så master Endret 5. desember 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Humans krever ikke bare høy nok multiplier. Noen krever også at de skytes i riktig rekkefølge. Som den siste human på level 5. Og flere andre. Bruker man bomber på de vil de automatisk død. Du kan også fint død og miste multiplier. Det er bare noen humans som krever x multiplier. Jeg hadde alle humans bortsett fra den siste på level 5. Mens så fant jeg ut at hvis jeg bruker bomba akkurat der dør den automatisk. Men humans er slækt. Det som ikke er slækt. Er å fullføre driden på veteran så master er det keepers du mener som må skytes i riktig rekkefølge?? og hva i all verden er slækt for noe Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) er det keepers du mener som må skytes i riktig rekkefølge?? og hva i all verden er slækt for noe keepers ja, men det er bare noen keepers som må skytes i riktig rekkefølge. Det betyr bare at hvis man fikk "keepers detected" og bruker en bombe, så vil man med en gang få "human lost". Eneste eksempelet jeg kommer på, er siste keeper på brett 5. Var bare ment som et tips til andre, at hvis du bruker en bombe med keepers ute og du får human lost med en gang, er det fordi de skulle skytes i en bestemt rekkefølge. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Sl%C3%A6kt slækt, betyr at å få alle humans er ikke spesielt vanskelig, siden både ikke keepers og humans ikke er random. Har man spilt et brett 2-3 ganger, husker man som regel hva som skjer etc. Endret 5. desember 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 For de som ikke vet det: USB lydkort fungerer på PS4! Hadde et Turtle Beach X12 liggende. Det eneste jeg trengte å gjøre var å koble til USB lydkortet og ta den grønne og røde inn i det. Så fungerer alt! Elsker han som har lagt ved så mye støtte! Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bestilte nettopp Killzone bundle fra amazon.co.uk. I følge Amazon kommer jeg til å få den før jul. Heia meg! Anyway! Kan jeg støte på problemer med strømledningen? Er vel bare å skaffe et adapter? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Må en ha kjøpt seg abonement for internett på ps4 for å kunne laste ned på ps store? Har aktivert den gratis perioden, men når eg prøver å ligge til penger fra bankkortet så får eg denne beskjeden "The credit card information on file is not valid" men dette kan ikkje stemme når eg får beskjed om at kort infoen er har lagt inn bli godkjent. Var en bruker som sa at eg måtte prøve flere ganger, så ville eg komme gjennom. Nå har eg prøver flere foldige ganger og ingenting skjer. Frustrerendes å ha en ps4 konsoll stående, når det eneste man kan spille er demoen av fifa 14 Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Andre enn meg som synes knappene på ps4 maskinen er knotete? Spesielt for å få ut disken, maskinen slår jeg på med kontrolleren Andre som har problem med Uplay tingen til Ubisoft på AC:BF? Får ikke aktivert nøkkelen, kan det ha noe å si at jeg kjøpte spillet i USA, får heller ikke registrert de forskjellige ps+ prøveperiodene. Alt som har koder må "redeemes"/løses inn i regionen de er kjøp. Med andre ord må du ha en amerikansk PSN-bruker. Skal gå fint å spille med norsk bruker i etterkant da, når nøkkelfilen er installert. Og eventuelle tillegg/pakker du vil kjøpe må du kjøpe i samme region som spillet er fra Endret 5. desember 2013 av Argusblikk Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 For de som ikke vet det: USB lydkort fungerer på PS4! Hadde et Turtle Beach X12 liggende. Det eneste jeg trengte å gjøre var å koble til USB lydkortet og ta den grønne og røde inn i det. Så fungerer alt! Elsker han som har lagt ved så mye støtte! Gjort det samme, men enten så er lyden fra chatten av (max volum) eller så er den sinnsykt lav. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Virker som PS4 ikke laster opp saves og trophies om natten hvis man har skrudd på automatisk innlogging av brukere. Funker bare når jeg skrur det av. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Helt random dette her, men hvis noen lurer på hvordan man bruker youtube på PS4 vil dere kanskje finne denne posten nyttig. Skriv www.youtube.com/tv i PS4-browseren. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Selvfølgelig viser det seg at PS4 må være ett helvete å få på nett igjen. Står fast på denne "Kontrollerer nettverksmiljø". Kødd. Og så går det faen meg ikke ann å avbryte heller. EDIT: Hva faen er det som skjer? Går for å sette opp trådløst nett, men pikken finner jo ikke ett jævla nett?? EDIT: Det kan se ut til at det er en bug med å ha PS4 i standby-modus over. Måtte slå konsollen helt av, starte på nyt og så fungerte det Ett tips om dere får denne feilmeldingen: e-80411302 Endret 5. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bestilte nettopp Killzone bundle fra amazon.co.uk. I følge Amazon kommer jeg til å få den før jul. Heia meg! Anyway! Kan jeg støte på problemer med strømledningen? Er vel bare å skaffe et adapter? Det er en type ledning på får på enhver Expert butikk. Eller i den gamle PS3'en din. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Det er en type ledning på får på enhver Expert butikk. Eller i den gamle PS3'en din. Ser folk til stadighet skriver dette, men det er bare halvveis sant. PS3 Fat har ikke den samme strømkabelen som PS4. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Bestilte nettopp Killzone bundle fra amazon.co.uk. I følge Amazon kommer jeg til å få den før jul. Heia meg! Anyway! Kan jeg støte på problemer med strømledningen? Er vel bare å skaffe et adapter? Etter hva jeg har lest så ordner strømforsyningen i PS4 dette av seg selv. Det eneste du nok trenger en en ny ledning, da kan du fks bruke den du har til din PS3 om du har en av disse slim utgavene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 For de som ikke vet det: USB lydkort fungerer på PS4! Hadde et Turtle Beach X12 liggende. Det eneste jeg trengte å gjøre var å koble til USB lydkortet og ta den grønne og røde inn i det. Så fungerer alt! Elsker han som har lagt ved så mye støtte! Så da er det faktisk sjangse for at mitt steelseries pc headsett kanskje fungerer med mic og det hele ? Meget nice! Men fy, Killzone er bugget da Ble sittende fast i en ventilasjonssjakt, samtidig som en gjeng med Helghast mata meg med kuler. Hadde adrenaliv tilgjengelig så Ugla mi fikk meg på beina igjen. Men da stod jeg plutselig over ventilasjonssjakta, og såg ut i verdensrommet og greier. Måtte bare ta selvmord å hoppe ut i intet haha. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Lastet ned 2 spill. Flow of blacklight. Begge sier jeg må ha lisens for å spille det, men har jo kjøpt flow??? Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Så da er det faktisk sjangse for at mitt steelseries pc headsett kanskje fungerer med mic og det hele ? Meget nice! Men fy, Killzone er bugget da Ble sittende fast i en ventilasjonssjakt, samtidig som en gjeng med Helghast mata meg med kuler. Hadde adrenaliv tilgjengelig så Ugla mi fikk meg på beina igjen. Men da stod jeg plutselig over ventilasjonssjakta, og såg ut i verdensrommet og greier. Måtte bare ta selvmord å hoppe ut i intet haha. KZ får meg til å bite i sofaputene noen ganger. Det jeg er mest irritert over er hvordan en fi stående i midten av en trapp klarer å ta livet av deg når du selv bare så vidt ser toppen av hodet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå