henrikrox Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Vil ikke kalle det automatisk når spillet startes i det man faktisk trykker på oppdateringen, da burde jo den ha lukket spillet selv , oppdatert for og så evt. starte spillet. Dette skjer kanskje om man fra før av ikke har spillet gående i bakgrunnen? Det er liksom logikken av ting jeg sliter med å forstå. Men nok om det, jeg fikk liv i maskina igjen. DET er det viktigste! Slo den av, nappet ut HDMI-kabelen, plugget den inn igjen og bilde ble det Nå er besøket dradd også, så NÅ skal det spilles EDIT: Må bare si det igjen, DS4 ------> Awesomesauce! Tusen takk Sony!! Helt enig i at update greiene er litt katastrofe. Du starter spillet. Får beskjed om en oppdatering. Men du får ikke valget mellom å laste den ned og installere den før du starter spillet Som man fikk på ps3. Xbox360 etc.. og xbox1. Her må man starte spillet. Så gå ut av det. Så installere patchen manuelt og så starte spillet igjen. Er dyrebare sekunder! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Synes også det der var jævla irriterende... Starta opp flere spill her som startet nedlastning av en patch..bla til å kjøre spillene i 1080p. Så da starter en spillet og avslutter...irriterende. Burde være en funksjon for å søke og laste ned oppdateringer uten å måtte starte spillet. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) ser at platekompaniet har 3for2 på 1år med ps+ . verdt det? 399 var prisen for 1. Hvor var det du fant det tilbudet? Finner det ikke på Platekompaniet sine sider. Endret 4. desember 2013 av Aerow 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Synes også det der var jævla irriterende... Starta opp flere spill her som startet nedlastning av en patch..bla til å kjøre spillene i 1080p. Så da starter en spillet og avslutter...irriterende. Burde være en funksjon for å søke og laste ned oppdateringer uten å måtte starte spillet. En kunne gått fått et valg ja, start spillet, eller vent til updaten er ferdig med å laste ned før spillet skal startes. Hvis du har treg linje, noe mange har, vil det kanskje ta en time før oppdateringen er lastet ned, da vil man heller klokke en time i spillet en å sitte og vente som på PS3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen som får spilt nye dlc på bf4? China rising? Går jeg inn på nye gamemode så får jeg beskjed om at jeg mangler en eller flere dlc og via serverbrowser står det at jeg må ha premium. Noe jeg allerede har Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Må si meg strålende fornøyd med PS4 etter og ha fått brukt den i noen dager. Men kunne tenkt meg at led lyset var blått når maskinen er i bruk, og ikke den triste hvite stripa. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Helt enig i at update greiene er litt katastrofe. Du starter spillet. Får beskjed om en oppdatering. Men du får ikke valget mellom å laste den ned og installere den før du starter spillet Som man fikk på ps3. Xbox360 etc.. og xbox1. Her må man starte spillet. Så gå ut av det. Så installere patchen manuelt og så starte spillet igjen. Er dyrebare sekunder! Til gjengjeld så sitter vi ikke lenge på ventinga pga minimale loadetider. Jeg ventet i 18 min på Ryse på X1 skulle innstallere ferdig for å ta et eksempel, det er lengre en det jeg har ventet på noen annet spill på PS4. Lenke til kommentar
Lindo94 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen som får spilt nye dlc på bf4? China rising? Går jeg inn på nye gamemode så får jeg beskjed om at jeg mangler en eller flere dlc og via serverbrowser står det at jeg må ha premium. Noe jeg allerede har Har du prøvt å laste ned og installere premium en gang til? Husker jeg slet med samme problem på BF3, utrulig irriterende etter at man har betalt en god slant for Premium. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Hvordan? Står i spillet jeg har premium :/ Syns maskinen min er noe bråkete under bf4 spill. Eller den høres da og er varm. Spent på hvordan min brors er i neste uke når han får sin. Uansett går ikke denne på service før neste år Endret 4. desember 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Må si meg strålende fornøyd med PS4 etter og ha fått brukt den i noen dager. Men kunne tenkt meg at led lyset var blått når maskinen er i bruk, og ikke den triste hvite stripa. Er enig med det med blå lys når ps4 er på, ikke hvite lyset da. Endret 4. desember 2013 av Fleischmann Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen som har prøvd Contrast her? Synes det er et greit konsept, men FPS drops og bugs gjør at spillet blir mer irriterende og jævlig enn morsomt. Faen meg satt meg fast så mange ganger. Lenke til kommentar
Mino2013 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ok, det skjedde noe merkelig med PS4 fra coolshop. Kobler alt til, driver med playhouse tingen, alt ser tilsynelatende bra ut. Etter en oppdatering blir jeg bedt om å restarte PS4n. Mens den restarter blir det kortslutning. Det ryker av ledningen. PS4 kortsluttet rett og slett. Jeg tok ut "adapter-ledningen" og bytta den med den hos PS3 og testa i rommet mitt. Der funker den fint. Merkelig! Var det noe galt med strømforsyningen i huset mitt, eller var det PS4en som har problemer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Hvem kontroller liker du best, Mala? Ja, hvilken kontroller liker du best, Mala. Mine intrykk sålangt, og folk er sikker uenige her og der. Men det er jo bare å forvente Nå er det ingen hemmelighet at jeg har trykket DS3 kontrollen ned i driten i ganske mange sammenhenger, uten at det har hindret meg i å ha det jævlig morro med PS3 Forbedringspotensialet har vært STORT med andre ord,og det var derfor naturlig for meg å få altfor høye forventninger til DS4 etter intrykkene i kjølevannet av E3. Nå som hvermansen & Co har fått konsollen, har DS4 fortsatt å bli skrytt opp i skyene er lista helt der oppe. Så dere kan tro jeg var spennt i dag når jeg poppa posen med kontrollen. Jeg omfavnet DS4, og beskriver opplevelsen med ett bilde: (varm kniv igjennom smør) Ja! Jess og fy faen! Kontrollen bare elsket med hendene mine Nå klaffet det faktisk såpass nærme perfeksjon for min del, den har fått litt mere fett på kroppen og det er ingen tynne handles som kødder seg inn i håndflatene mine. Triggerene, er nettopp det, triggere. Ikke det jalla greiene DS3 presterte å ha. Stikkene og triggerene underbygger nå all logisk tankegang når det kommer til svette fingrer og friksjon. D-pad`er i ekte Sony stil, nøyaktig og behagelig i bruk. Knappene og skulderknappene er meget oppegående i bruk, og føles rett og slett bra! Hele kontrollen er godt skrudd sammen, og fremstår ikke lenger som noe man finner i billigkurven på vei ut fra Nille. Touchpadden ser jeg absolutt potensiale i, og den fungerer helt suverent i Shadow Fall, knappfunksjonen også her er behagelig! Eneste jeg jeg må venne meg til er rett og slett share - og options-knappen. Og så er jeg litt usikker på hvorvidt motstanden i både triggere og stikker egner seg så godt i bilspill. Og så er det dette jævla lyset forran kontrollen...som forventet er det gjenskinn o`rama deluxe i Sony 55"`ern min, distraksjonsfaktoren avhenger av det som skjer på skjermen, ett kjempeproblem er det ikke. Ett unødvendig ett, så absolutt. Sammenlignet med Xbox One kontrollen, har Sony valgt en helt annen løsning egentlig. Triggerene på One er en ren nytelse,lang og god vandring,sinnsykt myke og lydfrie! De er store og har god plass til fingrene, rett og slett helt latterlig perfekt til bilspill. Ristefunksjonen i triggerene er også noe en bare må prøve,det er en skikkelig engasjerende egenskap med One kontrollen,fungerer helt ypperlig i Forza 5. Stikkene er også komisk myke, lite motstand sammenlignet med DS4, så det er lett og behagelig å få jevn styring i Forza. Akkurat dette her kan jo justeres greit i spillene, med dødsone og dette. Enkelte vil helt klart savne mere motstand dog. Skulderknappene her, er det jeg liker minst. De er hakket for harde å trykke inn,og lager en voldsom klikkelyd. De er ikke dårlige, men jeg foretrekker kanskje følelsen på 360 sin kontroll? Sistnevnte haddde for mange (alle?) ett stort problem, ikke overaskende er det da D-padden som faller i fokus Den var forferdelig,rett og slett. Jeg elsker D-padden på One, den er nøyaktig og gir fra seg ett tilfredstillende "klikk" i bruk. Så hvilken foretrekker jeg? Vanskelig å si egentlig, har ikke hatt mye fartstid med DS4, og kunne tenkt meg å prøvd denne i bilspill samtidig som at jeg ville testet One kontrllen i FPS-sjangeren. Det er ihvertfall ingen tvil om at både MS, og spesielt Sony har levert sakene altså. Jeg er rett og slett kjempe fornøyd så langt EDIT: Kattene mine var jo skikkelig nysgjerrige på det lyset i kontrollen også, en ekstra utfordring når de skal bort å undersøke midt i spillinga Helt enig i at update greiene er litt katastrofe. Du starter spillet. Får beskjed om en oppdatering. Men du får ikke valget mellom å laste den ned og installere den før du starter spillet Som man fikk på ps3. Xbox360 etc.. og xbox1. Her må man starte spillet. Så gå ut av det. Så installere patchen manuelt og så starte spillet igjen. Er dyrebare sekunder! Tungvindt og sløvt opplegg, men dette er da ting Sony lett kan ordne med fremtidige oppdateringer, så jeg lager ikke noe større nummer ut av det annet enn ett litt halv 8 inntrykk av PS4 softwaren. Endret 5. desember 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Hvordan? Står i spillet jeg har premium :/ Syns maskinen min er noe bråkete under bf4 spill. Eller den høres da og er varm. Spent på hvordan min brors er i neste uke når han får sin. Uansett går ikke denne på service før neste år gå til ps store og last ned dlc`en man trenger for å spille china rising, map pakken er ca 5gb Bare finn battlefield 4 inne i psn butikken så ligger den under tilleggspakker Og til alle som handlet Flower og/eller Flow til ps3 kan laste ned disse gratis på ps4 de ligger på psn butikken Endret 4. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Den får jeg ikke lastet ned da den er installert allerede Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Den får jeg ikke lastet ned da den er installert allerede har du lastet ned den store eller bare den lille patchen som kom tidligere i uka?? Det kom en patch på enten 2mb eller 20mb tidligere denne uka, å hadde selv samme problem, men fant ut i dag att jeg måtte inn i butikken å laste den ned manuelt Endret 4. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har lastet ned den store pakken:/ Lenke til kommentar
KBerntsen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvor var det du fant det tilbudet? Finner det ikke på Platekompaniet sine sider. Var inne i butikke. Der stod det sånn 3for2 under den og knack. Barnegreier generelt. Kanskje jeg bare skal kjøpe meg 3 år=p Hvor var det du fant det tilbudet? Finner det ikke på Platekompaniet sine sider. Var inne i butikke. Der stod det sånn 3for2 under den og knack. Barnegreier generelt. Kanskje jeg bare skal kjøpe meg 3 år=p Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har lastet ned den store pakken:/ gå inn via mobil appen og last ned premium igjen, eller via ps4 viss dette går Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Ok, det skjedde noe merkelig med PS4 fra coolshop. Kobler alt til, driver med playhouse tingen, alt ser tilsynelatende bra ut. Etter en oppdatering blir jeg bedt om å restarte PS4n. Mens den restarter blir det kortslutning. Det ryker av ledningen. PS4 kortsluttet rett og slett. Jeg tok ut "adapter-ledningen" og bytta den med den hos PS3 og testa i rommet mitt. Der funker den fint. Merkelig! Var det noe galt med strømforsyningen i huset mitt, eller var det PS4en som har problemer? Hadde PS4en kortsluttet internt hadde du nok ikke hatt noen funksjonell ps4 i det heletatt . Er under utanning som elektro Ingeniør, å synst det hele hørest utrolig rart ut. At det er noe galt med strømmen i huse ditt som fører til at en ledning begynner å ryke er veldig tvilsomt ettersom alt av elektronikk i hele huse deres nok hadde nok røket. Kan personlig ikke forstå noe annet enn at det måtte vært et overslag mellom fasene i ledningen av noe slag , men om det er såpass at ledningen begynner å ryke skulle vel sikringer og ryke , synst og forøvri at det er utrolig merkelig at et slikt overslag bare plutselig kommer uten videre... Har dere gammelt el-nett i huset deres ? Du kan jo prøve å se hvordan det går , men ville personlig ikke hatt konsollen plugget i uten oppsyn den neste tiden, vet ikke om jeg noengang hadde turt å gå fra den egentlig. Er ganske alvorlig da det veldig fort kan oppstå brann , noe ingen synst er noe gøy. Endret 4. desember 2013 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå