Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

 

Haha, nei dette måtte ordnes helt på egen hånd haha :p Men min mor ringte meg faktisk rett etterpå :D Når det er sagt, pakken hadde ikke blitt scannet inn på postkontoret når den kom....så ja! Flott det!

 

Men nå skal det spilles!!

 

Spørsmål til deg som har testet håndkontrollene til både PS4 og ONE. Hvilken mener du er best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jeg forstått det rett at spillet installeres når den sirkelen går rundt og rundt? Og det er vel enspillerbiten som installeres først? Er det noen installasjons status en eller annen plass?

 

Tenkte å fyre opp online biten på BF4, men må koble opp mot EA servere og PSN fikk jeg beskjed om.

Lenke til kommentar

Har jeg forstått det rett at spillet installeres når den sirkelen går rundt og rundt? Og det er vel enspillerbiten som installeres først? Er det noen installasjons status en eller annen plass?

 

Tenkte å fyre opp online biten på BF4, men må koble opp mot EA servere og PSN fikk jeg beskjed om.

Starter du spillet får du beskjed hvor mye som er installert. I bf4 kan du begynne å spille singleplayer, men må vente til alt er installert før du kan begynne med MP.

Lenke til kommentar

 

Spørsmål til deg som har testet håndkontrollene til både PS4 og ONE. Hvilken mener du er best?

 

Har ikke spillt så mye med DS4, fikk besøk kort tid etter oppkobling :p

 

Men første intrykket er helt latterlig bra, kontrollen smeltet inn i hendene mine fra første stund! DS3 er søppel som den alltid har vært i forhold, for en forbedring! Men kan komme tilbake etterhvert som timene tikker inn :)

Starter du spillet får du beskjed hvor mye som er installert. I bf4 kan du begynne å spille singleplayer, men må vente til alt er installert før du kan begynne med MP.

 

Takker :) Dette med innlogging mot origin regner jeg med dukker opp når man da starter online biten ? :)

 

EDIT: Blir faktisk litt forvirret av dette her. Den Info saken oppe i venstre hjørne sier at det er en oppdatering for spillet er klar til å installere, trykker jeg på den havner jeg på startmenyen til spillet. Uten noen fremgangsinfo på installasjon altsp.

Ute i PS menyene på BF4 står denne sirkelen og spinner, regner med den da installerer ettersom drevet jobber for fulle mugger :p Hvor lang tid tar det ca å få installert dette her?

 

Litt blandet førsteinntrykk av menyer,frem og tilbake. Ikke så smooth som jeg hadde håpet på, med en del hickups/bugs når man instllerer spill. Men det er på sett og vis rent og pent :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Har ikke spillt så mye med DS4, fikk besøk kort tid etter oppkobling :p

 

Men første intrykket er helt latterlig bra, kontrollen smeltet inn i hendene mine fra første stund! DS3 er søppel som den alltid har vært i forhold, for en forbedring! Men kan komme tilbake etterhvert som timene tikker inn :)

 

Takker :) Dette med innlogging mot origin regner jeg med dukker opp når man da starter online biten ? :)

 

EDIT: Blir faktisk litt forvirret av dette her. Den Info saken oppe i venstre hjørne sier at det er en oppdatering for spillet er klar til å installere, trykker jeg på den havner jeg på startmenyen til spillet. Uten noen fremgangsinfo på installasjon altsp.

Ute i PS menyene på BF4 står denne sirkelen og spinner, regner med den da installerer ettersom drevet jobber for fulle mugger :p Hvor lang tid tar det ca å få installert dette her?

 

Litt blandet førsteinntrykk av menyer,frem og tilbake. Ikke så smooth som jeg hadde håpet på, med en del hickups/bugs når man instllerer spill. Men det er på sett og vis rent og pent :)

Kan ikke huske jeg fikk beskjd om innlogging med origin når jeg startet Battlefield 4. Når det gjelder oppdateringer, så kan ikke de installeres hvis spillet kjører. Er du inne i spillet og trykker på den nedlastningen vil du bare bli tatt tilbake til spillet.

 

du må avslutte spillet og "close" det, gå inn i notifications, downloads og så installere det derfra. Avslutter spillet ved å trykke options knappen over spillet i ps menyene

 

Veldig tungvindt, og kommer vel en fiks for det.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Herregud så jalla dette her var ja. Discen sluttet å spinne, tenkte jeg skulle prøve å ta ut discen og putte den inn igjen. Når jeg da startet spillet, fikk installerte en en kort stund så når jeg da kom inn i spillet, var det bare å kjøre på.

 

Dette her syns jeg virket typisk Sony bedritent :p

Lenke til kommentar

Herregud så jalla dette her var ja. Discen sluttet å spinne, tenkte jeg skulle prøve å ta ut discen og putte den inn igjen. Når jeg da startet spillet, fikk installerte en en kort stund så når jeg da kom inn i spillet, var det bare å kjøre på.

 

Dette her syns jeg virket typisk Sony bedritent :p

når du skal innstallere oppdateringer til spill så kommer det ingen fremdrift, tar ca 1-10 sek så tar oppdateringa deg til spillet siden den er ferdig innstallert, du får ikke opp noen fremdrift siden det ikke er tid til dette, samme med nedlastede spill, da får man bare opp en skjerm som står innstallerer så tar det 15-45 sek så starter spillet evt innstallerer spillet auto :wee:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

når du skal innstallere oppdateringer til spill så kommer det ingen fremdrift, tar ca 1-10 sek så tar oppdateringa deg til spillet siden den er ferdig innstallert, du får ikke opp noen fremdrift siden det ikke er tid til dette, samme med nedlastede spill, da får man bare opp en skjerm som står innstallerer så tar det 15-45 sek så starter spillet evt innstallerer spillet auto :wee:

 

Selve oppdateringen var kjapt overstått. Men måten dette måtte gjøres på var tungvindt. Tenker på selve installeringen av discen/cachinga. Og at jeg måtte lukke spillet i hele tatt for å installere oppdateringa? Fikk ingen opplysninger om dette jeg. Virker litt jalla, men nå vet jeg jo om det :p

Lenke til kommentar

Sier seg selv at man må avslutte spillet for å installere oppdatering. Den lastes ned når spillet startes, deretter avslutter du spillet, starter det på nytt og oppdateringen installeres automagisk :)

er ikke sånn når man laster ned spill fra psn :wee: da starter spillnedlastinga + alle dlc`er og oppdateringer samtidig, men dette tar jo en del lenger siden spilla er såpass store :blink:

Lenke til kommentar

 

Selve oppdateringen var kjapt overstått. Men måten dette måtte gjøres på var tungvindt. Tenker på selve installeringen av discen/cachinga. Og at jeg måtte lukke spillet i hele tatt for å installere oppdateringa? Fikk ingen opplysninger om dette jeg. Virker litt jalla, men nå vet jeg jo om det :p

kjøp digitalt så slipper du att disken må innstalleres :tease: hehe

Lenke til kommentar

kjøp digitalt så slipper du att disken må innstalleres :tease: hehe

 

Stemmer, men måtte ha spill på disc ettersom jeg ville slippe nedlastingen dagen konsollen kom i hus :p Men blir vel å handle digitalt på US kontoen min heretter :) Håper nedlastingshastigheten er like heftig som på One, der går det unna!!

Lenke til kommentar

 

Har ikke spillt så mye med DS4, fikk besøk kort tid etter oppkobling :p

 

Men første intrykket er helt latterlig bra, kontrollen smeltet inn i hendene mine fra første stund! DS3 er søppel som den alltid har vært i forhold, for en forbedring! Men kan komme tilbake etterhvert som timene tikker inn :)

 

Do it! Jeg har nemlig en kompis som er forever xbox-fanboy, og han mener ONE-kontrollen er "perfeksjon". Selv er jeg ganske nøytral, men nysgjerrig :p

Lenke til kommentar

Sier seg selv at man må avslutte spillet for å installere oppdatering. Den lastes ned når spillet startes, deretter avslutter du spillet når oppdateringen er klar, starter du det på nytt og oppdateringen installeres automagisk :)

 

Nå er det prosessen jeg syns var helt nille, ettersom man aldri fikk beskjed om å avslutte noen som helst i BF4. Jeg gikk ut i menyene, trykte på oppdateringenen og køddenåpnet spillet igjen, ingenting gav meg informasjon om hvor mye av spillet som var installert overhodet. Kun den jævla sirkelen som jobbet og det var det. Når så drevet holdt kjeft, gikk fortsatt den installasjons sirkelen. Jaha? Er det installert eller ikke? Hvorfor kunne ikke oppdateringen da bare ha avslutte spillet i bakgrunnen, oppdatert og SÅ starte spillet ? Evt. spørt meg om det var OK å avslutte? Jaja, Sony kan hardware, så slike ting som dette er vel egentlig bare å forvente :)

Lenke til kommentar

Andre enn meg som synes knappene på ps4 maskinen er knotete?

Spesielt for å få ut disken, maskinen slår jeg på med kontrolleren

 

Andre som har problem med Uplay tingen til Ubisoft på AC:BF? Får ikke aktivert nøkkelen, kan det ha noe å si at jeg kjøpte spillet i USA, får heller ikke registrert de forskjellige ps+ prøveperiodene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...