Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Har allerede måtte ladet Dualshock 4 kontrolleren 3 ganger. Godt jeg kjøpte den ladestasjonen til DS4. Har nok spilt minst 10 timer pr dag på PS4. Den gir meg utrolig mye spillglede, takket være at kontrolleren er bedre samt har en haug med spill her.

Lydnivået på PS4 er mye roligere en min PS3 Super Slim, noe jeg ikke kan klage på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontrolleren er fantastisk, sitter utrolig godt i hånda og både triggere og analogstikkere er komfortable og gode. Milevis foran DS3 :) PS4 er en fantastisk maskin, gleder meg bare til det kommer firmwareoppdateringer med Suspend/Resume og evt. bedre sortering av spill osv.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ble det ps4?

------------------------

Litt skuffa over mp i battlefield. I store conquest maps. Er ikke akkurat fpsen stabil. Men men

Nei.

Har ringt posten kundesenter, og tar nå turen ned på Bunnpris i egen person og ber de lete der. Nå er jeg så fly forbanna at det halve faktisk hadde vært for mye.

Lenke til kommentar

Du fikk hjelp av mamma skjønner vi :rofl:

Haha, nei dette måtte ordnes helt på egen hånd haha :p Men min mor ringte meg faktisk rett etterpå :D Når det er sagt, pakken hadde ikke blitt scannet inn på postkontoret når den kom....så ja! Flott det!

Men nå skal det spilles!!

Lenke til kommentar

Kan man også gjøre dette via PCen?

Jada, når man har kjøpt artikkelen velger man "Nedlast til System"/"Legg i nedlastingskø" (husker ikke helt), deretter vil maskinen starte å laste ned med en gang (såfremt den står i hvilemodus).

Endret av Selvin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk en telefon om at jeg kunne hente en PS4.....rart for jeg forhåndsbestilte ikke før 10oktober men de hadde fått en avbestilling.
Men lurer på om noen fortsatt har tilbud på spill?Mange solgte jo Killzone og Battlefield til under 400 kr sist uke men de tilbudene er det slutt på nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...