Bruker-104685 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har allerede måtte ladet Dualshock 4 kontrolleren 3 ganger. Godt jeg kjøpte den ladestasjonen til DS4. Har nok spilt minst 10 timer pr dag på PS4. Den gir meg utrolig mye spillglede, takket være at kontrolleren er bedre samt har en haug med spill her. Lydnivået på PS4 er mye roligere en min PS3 Super Slim, noe jeg ikke kan klage på. 3 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kontrolleren er fantastisk, sitter utrolig godt i hånda og både triggere og analogstikkere er komfortable og gode. Milevis foran DS3 PS4 er en fantastisk maskin, gleder meg bare til det kommer firmwareoppdateringer med Suspend/Resume og evt. bedre sortering av spill osv. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ble det ps4? ------------------------ Litt skuffa over mp i battlefield. I store conquest maps. Er ikke akkurat fpsen stabil. Men men Nei. Har ringt posten kundesenter, og tar nå turen ned på Bunnpris i egen person og ber de lete der. Nå er jeg så fly forbanna at det halve faktisk hadde vært for mye. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Liker appen til ps4. Deilig å laste ned spill på jobb og så kunne spille når jeg kommer hjem 2 Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har ikke prøvd appen selv, men må ps4 da stå i standby? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er det noen her som har prøvd å koble en USB-mikrofon med hodesettutgang til Playstationen? Har forhåndsbestilt en PS4, og tenkte på å skaffe meg en slik mikrofon, så om noen kan dele sine erfaringer med et slikt oppsett hadde det vært supert. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Sov i kø for PlayStation 4: Ble møtt av tomme hyller De ansatte stakk av med alle maskinene selv før butikken åpnet. http://www.hardware.no/artikler/sov-i-ko-for-playstation-4-ble-mott-av-tomme-hyller/154802 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Sov i kø for PlayStation 4: Ble møtt av tomme hyller De ansatte stakk av med alle maskinene selv før butikken åpnet. http://www.hardware.no/artikler/sov-i-ko-for-playstation-4-ble-mott-av-tomme-hyller/154802 Merkelig. Alle butikker har egentlig en policy på at den første batchen med varer er for kunder og ikke ansatte. Synd for mange av de som stod i kø så lenge. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er en skandale det der, får håpe Nordisk Film og ledelsen i kjeden tar affære. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja det var litt av ett eventyr, men nå har altså Mala endelig fått i hus konsollen sin Endelig! 8 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja det var litt av ett eventyr, men nå har altså Mala endelig fått i hus konsollen sin Endelig! Kos deg PS4 er og kommer til å bli en fin plass å spille på dem kommende årene Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Sov i kø for PlayStation 4: Ble møtt av tomme hyller De ansatte stakk av med alle maskinene selv før butikken åpnet. http://www.hardware.no/artikler/sov-i-ko-for-playstation-4-ble-mott-av-tomme-hyller/154802 Ja det var litt av ett eventyr, men nå har altså Mala endelig fått i hus konsollen sin Endelig! Du fikk hjelp av mamma skjønner vi 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja det var litt av ett eventyr, men nå har altså Mala endelig fått i hus konsollen sin Endelig! Kos deg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Du fikk hjelp av mamma skjønner vi Haha, nei dette måtte ordnes helt på egen hånd haha Men min mor ringte meg faktisk rett etterpå Når det er sagt, pakken hadde ikke blitt scannet inn på postkontoret når den kom....så ja! Flott det! Men nå skal det spilles!! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Liker appen til ps4. Deilig å laste ned spill på jobb og så kunne spille når jeg kommer hjem Kan man også gjøre dette via PCen? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Kan man også gjøre dette via PCen? Jada, når man har kjøpt artikkelen velger man "Nedlast til System"/"Legg i nedlastingskø" (husker ikke helt), deretter vil maskinen starte å laste ned med en gang (såfremt den står i hvilemodus). Endret 4. desember 2013 av Selvin 2 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har jo bestilt BF4 til PS3, men skal oppgradere til PS4 versjonen for 75kr når jeg får den. Men blir da lvler osv overført? Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Fikk en telefon om at jeg kunne hente en PS4.....rart for jeg forhåndsbestilte ikke før 10oktober men de hadde fått en avbestilling.Men lurer på om noen fortsatt har tilbud på spill?Mange solgte jo Killzone og Battlefield til under 400 kr sist uke men de tilbudene er det slutt på nå? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har jo bestilt BF4 til PS3, men skal oppgradere til PS4 versjonen for 75kr når jeg får den. Men blir da lvler osv overført?ja. Alt sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå