GnilreG Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 To iriterende ting med min PS4: Den er for stor i forhold til PS3 slim, så den passer akuratt inn i tv hylla, men da er baken på konsollen intill veggen, og den blir veldig varm:S Så jeg må setten den oppå tv benken, og da blir ikke dama glad. Så ender kanksje opp med at jeg må ha den på loftet >.< Trådløst nett.... Noen andre som har problme med det? Har den plassert akuratt samme plass som PS3en sto, ps3en spillte jeg alle spill online trådløst og hadde aldri problemer. Nå så detter det trådløse nettet ut hvert 20 min og signalet er svakere. Har barre ett uttak på nett i stova og det står i PCen, gidder ikke bytte hver gang eg skal spille eller være på pcen. Så vet ikke om den barre er dårligere enn PS3 eller om jeg har fått en dårlig konsoll. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kunne den blitt så mye mindre da? Den har tross alt en innebygget strømforsyning, og er allikevel liten. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja den er liten i forhold til Xbox, men den er litt lengre enn den gamle konsollen. Men det trådløse nettet er uansett den værste tingen. Siden jeg ikke har trådløst nett på pcen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja den er liten i forhold til Xbox, men den er litt lengre enn den gamle konsollen. Men det trådløse nettet er uansett den værste tingen. Siden jeg ikke har trådløst nett på pcen. Det høres rart ut. Kan du flytte routeren til det trådløse nettet nærmere? Lenke til kommentar
Idba Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kjøper en forsterker til routeren din og legg den nærme ps4'en din Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har forsterker i 3 etasje der den skal stå. Og det fungerte prefekt med PS3 på akuratt samme plass, hadde aldri ett brudd. Så er iriterende. Har trådløs boks i 1 etasje og 3 etasje, i 2 der ps står er det kun et uttak og det står i PCen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har i allefall mye bedre signal på ps4, en på ps3. Routern min, en Asus ac66u, står en etasje over og 10 meter unna ca. Får utnyttet linjen på 14mbit nå, på ps3 fikk jeg maks halvparten. Hva med et powerplug adapter for nett til ps4, den kan løse problemet. Eller du kan sette en grei ruter på den kabelen til pc, en. Og kanskje nytt Tv bord til fruen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har en Asus N66u jeg, og har glimrende signal hele tiden når jeg prøvde det. Valgte uansett å game med kabel. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Du har bedre signal på PS4 en ja, det kan jo være en defekt på konsollen min også. For jeg har dårligere signal når den står oppå tv bordet enn ps3en inni tv bordet. http://www.lefdal.com/product/data/nettverk-og-routere/DIR645/d-link-nsmartbeam-router-dir-645-sort Denne har jeg, ikke den beste men har vært nok tidligere Endret 4. desember 2013 av GnilreG Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hva er best av Asus ac66u og Asus N66u da? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Har Asus RT-N56U, topp signal og ingen problemer Jeg ville testet maskinen på et annet nettverk for å være sikker på at det er den det er problemer med.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har forsterker i 3 etasje der den skal stå. Og det fungerte prefekt med PS3 på akuratt samme plass, hadde aldri ett brudd. Så er iriterende. Har trådløs boks i 1 etasje og 3 etasje, i 2 der ps står er det kun et uttak og det står i PCen. En switch i 2 etg vil løse problemet ditt. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen her som vet om Sony har tenkt å lage en fjernkontroll som ikke krever en usb dings plugget inn i konsollen? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kan man kun styre ps4 med PS kappen hvis tlf er koblet til samme nett som ps4? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Selv har jeg ikke noen gode trådløse forhold der jeg bor nå. Netflix via PS3en var helt ubrukelig og klarte sjeldent å komme seg over 420P. Med PS4en ligger jeg så å si konstant på 1080P og online spilling går vesentli mye bedre en på PS3en , så mitt intrykk er vertfall at PS4en har en mye bedre wifi funksjon enn det PS3en har. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen her som vet om Sony har tenkt å lage en fjernkontroll som ikke krever en usb dings plugget inn i konsollen? De gjorde jo det for årevis siden med bluetooth fjernkontrollen deres. Det er ikke implementert støtte for denne (eller andre bluetooth kontrollere for den saks skyld) i PS4 ennå, men det kommer nok snart. Har selv en Harmony Ultimate som antageligvis kommer til å havne i første rekke blant støttede kontrollere i en snarlig firmwareoppdatering. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Gleder meg til å våkne senere i dag etter nattskift, sjekke sporingen og se at den omsider har nådd Haugesund. Forhåpentligvis. Ble det ps4? ------------------------ Litt skuffa over mp i battlefield. I store conquest maps. Er ikke akkurat fpsen stabil. Men men Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Gleder meg til å våkne senere i dag etter nattskift, sjekke sporingen og se at den omsider har nådd Haugesund. Forhåpentligvis. Ja nå er eg spent. Dersom noen vil legge meg til så er PSN samme som navnet her. Og har du Fifa og vil gifte meg ting og tang til online VP så er du hjertelig velkommen til det. Endret 4. desember 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
shozo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Er ikke så viktig for meg om den støyer eller ikke, har det jo so høyt på surround uansett:) Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja hehe, synes den suser like mye som PS3en men hørrer den ikke når jeg spiller for vanlig lyd fra spill er høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå