nism0o Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen som har veldig høy viftestøy? Min ps4 høres ut som en jetmotor så snart jeg starter et spill Den står på en tvbenk så den har nokk av luft (Den er ikke varm heller men viften går for fullt) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Da var jeg ferdig med singleplayer biten i COD:Ghosts på veteran...stor koste meg fra start til slutt 1 Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Noen som har veldig høy viftestøy? Min ps4 høres ut som en jetmotor så snart jeg starter et spill Den står på en tvbenk så den har nokk av luft (Den er ikke varm heller men viften går for fullt) Spiller fra discen? Hørt det kan være grunnen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Sikkert spurt om mange ganger før, men det er først nå jeg har tenkt tanken å kjøpe PS4. Ser at det er utsolgt overalt, og at lagrene fylles igjen i januar. Hvorfor det? Er det ikke produsert opp nok konsoller? Vil det ikke være utrolig dumt av Sony å ikke ha nok konsoller klart til startskuddet, slik at de kan selge flest mulig? Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Sikkert spurt om mange ganger før, men det er først nå jeg har tenkt tanken å kjøpe PS4. Ser at det er utsolgt overalt, og at lagrene fylles igjen i januar. Hvorfor det? Er det ikke produsert opp nok konsoller? Vil det ikke være utrolig dumt av Sony å ikke ha nok konsoller klart til startskuddet, slik at de kan selge flest mulig? MS tabbet seg ut noe så jævlig på E3. Forhåndssalget av PS4 gikk til himmels. Slik blir det. De jobber nok som bare det med å få ut flest mulig konsoller. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jaja, er jo ikke krise, men så fort jeg begynte å tenke på det, fikk jeg en alvorlig trang til å begynne å game litt igjen. Noen som regner med at det kommer inn noen steder før jul eller blir det garantert ikke noe før på nyåret? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Rart at du alltid oppfører deg som en drittunge her på PS4 tråden... What? Noen lurer på hva det koster å spille online på PS4, i PS4-tråden, jeg svarer nøkternt og korrekt "Rart at ingen her svarer deg, det koster 395,- i året å spille online med PS4." og da er jeg en drittunge? Hyggelig i denne tråden gitt.. Ja virket lovende. Likte world of tanks godt, dette er akkurat det samme bare fly! Du mener akkurat det samme som: http://worldofwarplanes.com/ ? Hvilket spill gleder dere dere mest til? Personlig skal jeg ha Uncharted 4, Driveclub, The Destiny og watch_dog i alle fall. I tillegg _SKAL_ jeg ha The Divison (som er multiplat) Destiny og Watch Dogs er også multiplats Det er forsåvidt Planetside 2, Diablo 3, The Witness og Daylight også, de fleste på PC, men også Xbox One og sånne telefoner/pads med halvspist eple bakpå. Hmm, lurer på om kvaliteten på gummien som er brukt på stikkene på DS4, ikke er av samme kvalitet som på DS3, stikkene har så vidt begynt å smuldre opp etter rundt 20 timers bruk. Flere som har merket dette? Ja, det er mange rapporter av det på nett. Noen har sett skader etter så lite som 10 timer. Synd, håper Sony er kjekke på å erstatte kontrollerne. Endret 2. desember 2013 av thklinge 2 Lenke til kommentar
nism0o Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Spiller fra discen? Hørt det kan være grunnen. Ja spiller fra disc.. kan teste resogun å se om det er det samme der. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 What? Noen lurer på hva det koster å spille online på PS4, i PS4-tråden, jeg svarer nøkternt og korrekt "Rart at ingen her svarer deg, det koster 395,- i året å spille online med PS4." og da er jeg en drittunge? Hyggelig i denne tråden gitt.. Jeg fortsetter med glede å betale for PS+ medlemskapet. Sony gir bort tonnevis av spill til alle medlemmer, i motsetning til visse andre som bare bruker det som en ren betalingsvegg for å bruke applikasjoner som egentlig skal være gratis å bruke. 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Flott at du er fornøyd med tilbudet fra Sony, men hva har det med at noen spør om prisen? MS gir også bort gratis spill, og i motsetning til Sony får du beholde spillene uansett om du har Xbox Live Gold eller ikke. Forøvrig synes jeg at kun online multiplayer burde være bak en paywall. MS har tatt det lengst, men er noe bak paywallen på PS4 også, som dashboard themes (!?!), lagring av savegames i skyen og oppdateringer til spill mens konsollen er i sleep. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Flott at du er fornøyd med tilbudet fra Sony, men hva har det med at noen spør om prisen? MS gir også bort gratis spill, og i motsetning til Sony får du beholde spillene uansett om du har Xbox Live Gold eller ikke. Forøvrig synes jeg at kun online multiplayer burde være bak en paywall. MS har tatt det lengst, men er noe bak paywallen på PS4 også, som dashboard themes (!?!), lagring av savegames i skyen og oppdateringer til spill mens konsollen er i sleep. På ps3 var cloudsaves og auto oppdateringer en del av ps+ ikke på ps4. Themes er det ikke på ps4, og på ps3 har de aldri vært bak noen vegg. Endret 2. desember 2013 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Bare alle de eksklusive gratisspillene er mer enn verdt summen for PS+. Har også hørt rykter om at enkelte spill koster 5-600kr i butikk, så hvis 395,- pr/år er et problem burde du vurdere andre hobbyer enn gaming for å være ærlig. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ja spiller fra disc.. kan teste resogun å se om det er det samme der. Jeg spiller fra disc og plages ikke med støy. Hvis det høres ut som en "jetmotor" er noe feil. Bytt den inn så snart du har mulighet. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg har bestilt meg PS4 killzone bundle fra tyskland, blir det noen problemer med sone oppdeling eller annet ? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 PS4 er som PS3, sonefri på spill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik en: http://www.turtlebeach.com/product-detail/cables-parts/ps4-chat-cable/464 ? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Da var jeg ferdig med singleplayer biten i COD:Ghosts på veteran...stor koste meg fra start til slutt Neida, jeg skal holde munn. Jeg nøt jo enspillerdelen til Duke(2011) 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 På ps3 var cloudsaves og auto oppdateringer en del av ps+ ikke på ps4. Themes er det ikke på ps4, og på ps3 har de aldri vært bak noen vegg. Cloudsaves krever PS Plus også på PS4. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 I motsetning til Microsoft så har Sony en veldig naturlig fordelig med funksjoner som ligger i et abonnement og ikke; man må ha Live for å se på Netflix? Ærlig talt, det er jo helt på trynet! På PS+ får du cloud saves, automatiske oppdateringer, masse gratis spill på alle platformer, tilbud om ditt og datt. Det er ting som er interessante, men som klarer seg uten. Man må jo ha en grunn for å ønske og kjøpe det. Men at man må betale Microsoft for at man får lov til å se på Netflix? Hvor er logikken. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Cloudsaves krever PS Plus også på PS4.Ok, da var det oppdateringer som var flyttet over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå