Xavel Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Eneste bråk er når jeg setter inn en disk første gangen. Ellers er min musestille. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 En ting, om dere spiller og muter TVen. Hører dere at PS4 jobber? For jeg fikk et inntrykk av at man ikke hørte en dritt uansett, men min hører jeg om jeg muter TVen liksom. Det er ganske relativt om man hører den eller ikke. Har man f.eks. hatt på veldig høy lyd før man muter vil den høres roligere ut, har man støy utenfra, sitter man langt fra TV-en, har man plassert den me viftelyden rett mot deg eller f.eks. inni en TV-benk med kun lufting bak. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Min høres også. Ikke plagsomt og ikke musestille Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Mye sparer man på å kjøpe der ?360 kr Vs 499 kr fungerer helt fint for min del! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hey, testet twitch på bf i går. Da jeg rundet 14 seere begynte spillet å lagge som satan. Er det det nettet som er problemet her? Har get superbredbånd, men routeren stor inne hos verten (bor i hybel) så er litt svakt signal. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hey, testet twitch på bf i går. Da jeg rundet 14 seere begynte spillet å lagge som satan. Er det det nettet som er problemet her? Har get superbredbånd, men routeren stor inne hos verten (bor i hybel) så er litt svakt signal. Vil tro det hvis du spilte online? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Spilte online ja. Da jeg hadde under 10 seere gikk det fint over så lagget det. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Resogun-spørsmål her. Jeg prøver å redde alle menneskene på første brett. Problemet er at menneske nummer sju ser ut til å insta-dø hver gang. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Resogun-spørsmål her. Jeg prøver å redde alle menneskene på første brett. Problemet er at menneske nummer sju ser ut til å insta-dø hver gang. Noen som har noe tips? Prøv igjen til du klarer det, tror ikke det er noen spesiell løsning eller lettere måte å gjøre det på, du får ett extra liv når du redder siste mennesket Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Spilte online ja. Da jeg hadde under 10 seere gikk det fint over så lagget det. du trenger minimum 10mbps upload viss du streamer på høy kvalitet + den farten man trenger for å spille BF4 online, så jeg kan bare glemme å streame siden jeg har maks 4-500kbps opplasting... Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Prøv igjen til du klarer det, tror ikke det er noen spesiell løsning eller lettere måte å gjøre det på, du får ett extra liv når du redder siste mennesket Jeg har prøvd rundt 10 ganger nå, men hver gang keepers til menneske seks spawner, så dør menneske nummer sju instant. Forstår ikke helt hva som skjer. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Blir digg å streame med Internett linja mi. Før hadde jeg 15/10, men nå har jeg 40/10. Har ikke mulighet til fiber her jeg bor, så er det kjappeste jeg kan skaffe meg. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Jeg har prøvd rundt 10 ganger nå, men hver gang keepers til menneske seks spawner, så dør menneske nummer sju instant. Forstår ikke helt hva som skjer. er du 100% sikker på att du har tatt alle keepers som allerede er på skjermen, for viss du ikke får med deg alle så dør menneskene auto + ufoene tar med seg menneskene viss man ikke er kjapp nokk Du kan jo og ta en titt i kommentarfeltet her: http://www.gamesradar.com/resogun-tips-and-tricks/ Endret 1. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg har prøvd rundt 10 ganger nå, men hver gang keepers til menneske seks spawner, så dør menneske nummer sju instant. Forstår ikke helt hva som skjer. Skjer det samme med meg. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Nå har jeg hatt maskinen siden fredag og fortsatt ikke fått testet annet enn resogun på grunn av at jeg ikke får oppgradert bf4 fra ps3. Til dere som har fått spille hvordan er BF4 og Need for speed og er det stor forskjell på fifa fra ps3 til ps4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Glad jeg tradet inn mitt bf4 på gamestopp og betalte 150 bare for ps4 versjonen:) Spillet er en god del bedre på ps4. Går bedre, større maps og mer spillere:). I feks skyskrapern er set nå møblert:) Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg har prøvd rundt 10 ganger nå, men hver gang keepers til menneske seks spawner, så dør menneske nummer sju instant. Forstår ikke helt hva som skjer. Samme her.. Jeg og en kompiss prøver å gjøre troféet.. Er nok bug, kan ikke skjønne noe annet. Men vi klarte det på en annen bane som i utgangspunktet er litt vanskeligere, da.. Og andre baner ser vi jo liksom at vi ikke rekker det eller mister mennesket. Her blir det konstant "human lost". Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Dere har sikkert sett mye galskap som skjer på streaming av PlayRoom. Må le av denne guttungen som blir skremt når en skriver at han er utenfor vinduet hans... 5 Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Dere har sikkert sett mye galskap som skjer på streaming av PlayRoom. Må le av denne guttungen som blir skremt når en skriver at han er utenfor vinduet hans... haha, stakar kid xD Tips til alle btw, ikke glem at det er nye gratis games på ps3 for + members selv om ps4 frister mer =) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Resogun er så herlig. Har spilt det en del timer nå. Og bare spilt ac4 og bf4 littegranne. Master er et helvete men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå