Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags inntrykk sitter dere med spillene deres etter helga? :)

Resogun: Veldig bra spill.. Et spill jeg virkelig ikke trodde jeg skulle like, ble overraskende godt mottatt her!

AC4: Ser veldig flott ut på PS4, og spillet er kjempebra (har spilt en stund på 360).. Litt ekstra natur gjør at snikingen blant buskene føles litt bedre, for å nevne noe.. har ikke kommet noe særlig på PS4-utgaven..

Knack: Som nevnt tidligere, skuffet denne meg litt, og jeg har ikke gjort annet enn å komme forbi introduksjonen.. Jeg var fast bestemt på å se veldig positivt på spillet, men foreløpig et lite slag i magen der.. :(

Lego Marvel: Dette er kjempegøy! Er du fan av LEGO-spillene, så kjør på.. spennende og morsomme variasjoner på figurene! :)

EDIT:

Contrast: Dette spillet må prøves! Hadde ikke hørt om spillet! Veldig stilfullt spill! Overrasket meg veldig positivt!

Antar at jeg kommer til å skaffe meg NBA 2K14 .. Ser veldig flott ut, og fått en del skryt! Eier knapt noen sportspill, men som "tidligere basketballspiller" så fikk jeg lyst til å plukke opp denne!

:)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Hvilken aldersgrense er Contrast? Ser virkelig gøy ut. Når jeg får konsollen kommer jeg til å ha Knack, Fifa 14 og Need for Speed: Rivals. Jeg er skikkelig lei av skytespill og slikt nå, men skal kanskje skaffe meg Battlefield og Killzone senere.

Lenke til kommentar

Er rapport mange tilfeller av det der ja, blir spennende å se hva som gjøres med det.

Ikke merket noe enda. Rart at det ikke har kommet opp før, mtp utviklere som har bruket konsollen i lang tid? Ganske mange som har klaget på dette nå.

Er ikke kontrollen man kjøper løst annerledes?

Leste at den er helt sort, og ikke grå på undersiden, kanskje stikkene er forbedret?

Må forøvrig si at Sony har gjort en bra jobb på kontrollen, helt perfekt for min del.

Ok, litt forbauset over dette problemet selv, kan se for meg at stikkene blir ubrukelige hvis de forsetter å smuldre opp som de gjør nå, ellers har jeg bare gode ting å si om kontrollen, untatt en ting, batteri tiden..batteriet varer jo ikke lengre enn på Gamepaden til Wii Uen min, som er på rundt 4-5 timer

Lenke til kommentar

Har noen byttet, eller sett behovet for å bytte, HDD i PS4?

Jeg har satt i en 1tb sshd i min konsoll siden jeg går 100% digitalt denne konsollgenerasjonen

Lurer du på noe mer så kan du sjekke denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1552468

PS4-eksklusiven jeg gleder meg mest til er nok Octodad.

Gleder meg til å teste dette spillet selv

Spiller Knack nå, koser meg! :) Viktig å ta spillet for hva det er, dessuten er det utrolig vanskelig på heftigste vanskelighetsgrad.

Du låser opp extra vanskelig når du fullfører vanskelig ;) men må si meg enig i att spillet er kos å spille, kan bli irriterende i noen tilfeller når man bare dør å dør, men så langt digger jeg spillet :)

Hvordan ble det med kjøp via US bruker, og spilling på primærbruker? Fungerte dette eller ikke? Har vært en del surr med PSN siste dagene kanskje, så folk har kanskje ikke testet skikkelig ?

Jeg har testa disse spilla fra Us psn på min norske bruker:

Killzone Shadow Fall

Lego Marvel Super Heroes

Cod Ghosts

BF4

Knack

Alle spilla så langt virker uten problemer, har ikke prøvt å starte noen av spilla på min amerikanske konto siden jeg ikke spiller på den, men regner med det ikke er forskjell, mangler å prøve Ac4 og Nba 2K14, regner ikke med disse blir noen problemer, tar en del tid å laste ned spill siden de er såpass store å jeg bare har 5-600kb/s nedlasting, men vil gi deg tilbakemelding når disse og er testa ;)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Jeg har testa disse spilla fra Us psn på min norske bruker:

Killzone Shadow Fall

Lego Marvel Super Heroes

Cod Ghosts

BF4

Knack

Alle spilla så langt virker uten problemer, har ikke prøvt å starte noen av spilla på min amerikanske konto siden jeg ikke spiller på den, men regner med det ikke er forskjell, mangler å prøve Ac4 og Nba 2K14, regner ikke med disse blir noen problemer, tar en del tid å laste ned spill siden de er såpass store å jeg bare har 5-600kb/s nedlasting, men vil gi deg tilbakemelding når disse og er testa ;)

Nydelig! Da er jo saken klar :)

Lenke til kommentar

Hva slags inntrykk sitter dere med spillene deres etter helga? :)

Resogun: Veldig bra spill.. Et spill jeg virkelig ikke trodde jeg skulle like, ble overraskende godt mottatt her!

AC4: Ser veldig flott ut på PS4, og spillet er kjempebra (har spilt en stund på 360).. Litt ekstra natur gjør at snikingen blant buskene føles litt bedre, for å nevne noe.. har ikke kommet noe særlig på PS4-utgaven..

Knack: Som nevnt tidligere, skuffet denne meg litt, og jeg har ikke gjort annet enn å komme forbi introduksjonen.. Jeg var fast bestemt på å se veldig positivt på spillet, men foreløpig et lite slag i magen der.. :(

Lego Marvel: Dette er kjempegøy! Er du fan av LEGO-spillene, så kjør på.. spennende og morsomme variasjoner på figurene! :)

EDIT:

Contrast: Dette spillet må prøves! Hadde ikke hørt om spillet! Veldig stilfullt spill! Overrasket meg veldig positivt!

Helt enig bortsett fra Knack og Contrast.:) Elsker Knack og likte ikke Contrast.

Men Killzone har blitt spilt mest i helga. Fantastisk grafikk og underholdende sp.

Endret av Xavel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...