TiLT42 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Nei faktisk ikke! Har fullført godt over 150 av dem da, bare dette året fullførte jeg 42 av dem Stikkordet er spiller, ikke spilte. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Stikkordet er spiller, ikke spilte. Faktisk ikke. Spiller dem ikke mer, dem er fullførte. Når man ser sluttskjermen av spillet så er man ferdig Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen av dere som fikk tak i kameraet? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jepp, på platekompaniet.no med 30% rabatt:). Regner med jeg får den om et par dager Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen av dere som fikk tak i kameraet? Jeg hadde forhåndsbestilt og betalt det hos Gamestop, men de fikk kun inn ett eksemplar(?)! Så da får jeg ned og hente det senere.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Tuklet litt med PS4'en min i helgen jeg også, Koblet den opp igår, fikk 2 kompiser på besøk for å se Premier League og teste X1 & PS4. Endte opp med en PL kamp og kanskje 8 timer med Rezogun Sjelden jeg synes Arkadespill er artig, men et eller annet med det spillet gjorde at vi ikke klarte å legge det fra oss, og vi ble sittende i timesvis. For et spill Resogun kan bli farlig vanedannede merker jeg, er jo et spill som man bare skal ta en runde til, skal bare slå den rekorden Endret 1. desember 2013 av Chance Boudreaux Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Resogun er en av få indies jeg liker godt Synes det ser ekstremt pent ut, spesielt effektene! Endret 1. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvilket spill gleder dere dere mest til? Personlig skal jeg ha Uncharted 4, Driveclub, The Destiny og watch_dog i alle fall. I tillegg _SKAL_ jeg ha The Divison (som er multiplat) Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hmm, lurer på om kvaliteten på gummien som er brukt på stikkene på DS4, ikke er av samme kvalitet som på DS3, stikkene har så vidt begynt å smuldre opp etter rundt 20 timers bruk. Flere som har merket dette? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvilket spill gleder dere dere mest til? Personlig skal jeg ha Uncharted 4, Driveclub, The Destiny og watch_dog i alle fall. I tillegg _SKAL_ jeg ha The Divison (som er multiplat) Skal ha Uncharted, Driveclub, 1886, The Witness, så får resten vurderes etter tid! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Av dem der så skal jeg ha alle utenom Planetside 2 Mangler Transistor der også, som jeg synes ser veldig bra ut. http://youtu.be/1s5Q3FNIaWw Endret 1. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hmm, lurer på om kvaliteten på gummien som er brukt på stikkene på DS4, ikke er av samme kvalitet som på DS3, stikkene har så vidt begynt å smuldre opp etter rundt 20 timers bruk. Flere som har merket dette? Er rapport mange tilfeller av det der ja, blir spennende å se hva som gjøres med det. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Hmm, lurer på om kvaliteten på gummien som er brukt på stikkene på DS4, ikke er av samme kvalitet som på DS3, stikkene har så vidt begynt å smuldre opp etter rundt 20 timers bruk. Flere som har merket dette? Ikke merket noe enda. Rart at det ikke har kommet opp før, mtp utviklere som har bruket konsollen i lang tid? Ganske mange som har klaget på dette nå. Er ikke kontrollen man kjøper løst annerledes? Leste at den er helt sort, og ikke grå på undersiden, kanskje stikkene er forbedret? Må forøvrig si at Sony har gjort en bra jobb på kontrollen, helt perfekt for min del. Endret 1. desember 2013 av Bertelsen Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er ikke kontrollen man kjøper løst annerledes? Leste at den er helt sort, og ikke grå på undersiden, kanskje stikkene er forbedret? Nei, de er helt like. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Den jeg kjøpte i tillegg er identisk med den som kom med PS4. Har studert stikkene og ingen tegn til noe smuldring eller "wear and tear". Har spilt 20+ timer siden fredag. Ellers er jeg kjempefornøyd med DS4, utrolig behagelige og for første gang så klarer jeg å sikte med presisjon i shooters Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen av dere som fikk tak i kameraet? Ja jeg fikk tak i ps4 kamera, er den første pakken jeg fikk før jeg fikk hente lapp på ps4 da. Har ikke testet det ennå da Hvilket spill gleder dere dere mest til? Personlig skal jeg ha Uncharted 4, Driveclub, The Destiny og watch_dog i alle fall. I tillegg _SKAL_ jeg ha The Divison (som er multiplat) Driverclub, å Wolfenstein The New Order, The Evil Within, The Destiny, Watch Dog, The Crew, Thief Nordic Limited Edition, Mad Max, å spillet Need for Speed Rivals som ligger på posten Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Har ikke hatt noe problemer med DS4 stikkene enda, men det er jo skrevet en del om problemet med smuldrende gummi. Satser på at det går greit å få erstatning av kontroller for dem som opplever problemet. Så langt er jeg veldig fornøyd med DS4. Var litt uvant med gummien på stikkene med en gang, var litt mer friksjon i dem. Så var litt i tvil i førsten, men var digg når jeg først ble vant til dem. Skal avgårde på jobb i en uke nå, så blir et savn av PS4. Digga AC4, greide ikke å rive meg løs. Så får ta å spille resogun/bf4 og killzone skikkelig når jeg er hjemme igjen med 3 ukers fri **blir her og følger med på forumet da =D Endret 1. desember 2013 av jihn Lenke til kommentar
KBerntsen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ja Sikker? Og var den til meg. Andre aom har kjøpt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Sikker? Og var den til meg. Andre aom har kjøpt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Fysj, ser ut som gaffateip jo. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå