Selvin Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er jeg eneste som får disse grafiske feilene i mappet? De firkantede rundt spawnet Hvilke grafiske feil? Sjekk at TVen din ikke er satt til å bruke metoder for 100Hz og andre bildebehandlingsgreier, det skaper artefakter og problemer med bildet. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 er jo bare snakk om forhåndsbestilling og psn problemer her inne nå for tida, så tror jeg trekker meg tilbake en stund fra forumet, er ikke gøy å lese denne tråden lenger, trodde forhåndsbestillinger og div anngående amerikansk kontoer hadde egne tråder, men men tror jeg spiller litt i steden for å sitte her... De som lurer på ting innenfor Us psn ting her er en tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530 De som har problemer med posten og forhåndsbestillinger: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1530986 de som har problemer med å logge seg inn eller får feilmeldinger av diverse slag på psn kan henvende seg her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554661 Fant ut det var like greit å starte en ny tråd for Ps4 psn siden ps3 og 4 har forskjellige nettverk de kjører på.... Ha en fin kveld folkens Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Hvilke grafiske feil? Sjekk at TVen din ikke er satt til å bruke metoder for 100Hz og andre bildebehandlingsgreier, det skaper artefakter og problemer med bildet. TV'n min er bare 100 Hz, hvordan kan jeg fikse det du sier over? Endret 30. november 2013 av H4rd Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hvilke grafiske feil? Sjekk at TVen din ikke er satt til å bruke metoder for 100Hz og andre bildebehandlingsgreier, det skaper artefakter og problemer med bildet. Feilen på bildet rundt "cn" Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 55 spill?! Shiiiit. Skal jeg selge min PS3 må jeg pakke ned 180 spill! Pluss en haug med annet stæsj Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Feilen på bildet rundt "cn" Så det nå, merkelig. Du kan sjekke TV-innstillinger som jeg sa, så ser du om det har en effekt (noe jeg ikke tror det vil ha). @H4rd: Hvis diverse funksjoner for behandling av bildet, f.eks. 100Hz er aktivert vil det skape problemer og større inputlag. Gå inn på TV-innstillingene og sjekk der. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Skal jeg selge min PS3 må jeg pakke ned 180 spill! Pluss en haug med annet stæsj Du får aldri plass til 180 spill på PS4! Selv ikke med en 3 TB harddisk.. Hvordan har Sony tenkt at vi skal få plass til mange spill, når de er så store? Men 180 spill er helt sykt, man spiller sikkert maks 20 av dem. Edit: Aner ikke hva du mener med 100 Hz aktivert? Får vel bare satse på normale instillinger, for hvis det skjer noe grafiske feil har jeg problemer Endret 30. november 2013 av H4rd Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Så det nå, merkelig. Du kan sjekke TV-innstillinger som jeg sa, så ser du om det har en effekt (noe jeg ikke tror det vil ha). @H4rd: Hvis diverse funksjoner for behandling av bildet, f.eks. 100Hz er aktivert vil det skape problemer og større inputlag. Gå inn på TV-innstillingene og sjekk der. Etter å ha sett nøyere på bildet så ser jeg at i de rutene er spillet bak. Tror det er bug Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Du får aldri plass til 180 spill på PS4! Selv ikke med en 3 TB harddisk.. Hvordan har Sony tenkt at vi skal få plass til mange spill, når de er så store? Men 180 spill er helt sykt, man spiller sikkert maks 20 av dem. Ser ikke helt problemet. Man trenger da virkelig ikke å ha alle 180 spilla installert samtidig. Om man spiller så mange spill vil jeg tro en stor andel av de er spill som er ferdigspillt. Man kan laste ned spill så mange ganger man vil. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er snakk om å bruke 1 min også for å klargjøre spillet. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er snakk om å bruke 1 min også for å klargjøre spillet. Det er faktisk super positivt med den raske klargjøringen av spill på PS4. Null stress å slette spill når jeg vet at om jeg får lyst til å spille det igjen senere så er det max 20 sekunder til 1 min installering før jeg kan starte igjen på det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Sett på endel direktesendinger som folk har hatt via Playroom idag. Lørdag og folk er på en snurr = mye galskap! Digger det...hehe! Og så startet jeg på Call of Duty: Ghosts idag...forventet å spille et kjedelig spill og noe som var grafisk dårlig. Ble ekstremt overasket over hvor kul singleplayer biten er...og for et sykt hopp opp i grafikk i forhold til hva en er vandt med på konsoll! Haters gonna hate...men Ghosts er et rått spill i min bok på PS4. Endret 1. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen som vet når neste "batch" av PS4 kommer til landet? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen som vet når neste "batch" av PS4 kommer til landet? Sony er vel tilbakeholden med informasjon. Men er snakk om at det kommer noen få bundles med spill i midten av desember. Når det gjelder rene konsollen så er vel starten av 2014 et mer realistisk tidspunkt. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvordan sletter jeg et spill fra konsollen? Og når jeg sletter f.eks. Knack, kan jeg spille på samme savegamet selv om alt er slettet? Har på disk. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Hvordan sletter jeg et spill fra konsollen? Og når jeg sletter f.eks. Knack, kan jeg spille på samme savegamet selv om alt er slettet? Har på disk. Når du har spillet valgt trykker du på Options-knappen, deretter velger du Delete/Slett. Jeg tror save data blir liggende på HDD ja, men usikker. Se her http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/data_system.html og her http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/storage.html. Virker som om det blir separert ja, så det skulle gå greit. Endret 1. desember 2013 av Selvin Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Sony er vel tilbakeholden med informasjon. Men er snakk om at det kommer noen få bundles med spill i midten av desember. Når det gjelder rene konsollen så er vel starten av 2014 et mer realistisk tidspunkt. Kan sitere fra Gamezone: PS4 er utsolgt til slutten av januar, og det begynner å fylles opp også for den leveringen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kan sitere fra Gamezone: PS4 er utsolgt til slutten av januar, og det begynner å fylles opp også for den leveringen. Nysgjerrig på når CDON får sendt ut de rabatterte konsollene sine... Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Tuklet litt med PS4'en min i helgen jeg også, Koblet den opp igår, fikk 2 kompiser på besøk for å se Premier League og teste X1 & PS4. Endte opp med en PL kamp og kanskje 8 timer med Rezogun Sjelden jeg synes Arkadespill er artig, men et eller annet med det spillet gjorde at vi ikke klarte å legge det fra oss, og vi ble sittende i timesvis. For et spill Endret 1. desember 2013 av Mojo Wangen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Men 180 spill er helt sykt, man spiller sikkert maks 20 av dem. Nei faktisk ikke! Har fullført godt over 150 av dem da, bare dette året fullførte jeg 42 av dem Endret 1. desember 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå