Aerow Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Har du hatt PS Plus før? 14 dagers trial er kun for de som ikke har hatt Plus før. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen som har testa war of thunder Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Har du hatt PS Plus før? 14 dagers trial er kun for de som ikke har hatt Plus før. Ah! Da er det ikke noe rart at jeg ikke har det valget! Takk! Jeg har Need For Speed Rivals, Battlefield 4 og Killzone. Hvis noen vil få til noe online gaming, så er det bare og legge meg til -> SF-TuRb0 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen som har testa war of thunderJa virket lovende. Likte world of tanks godt, dette er akkurat det samme bare fly! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen som har testa war of thunder Bare down load det, har ikke kommet så langt som å få teste det til nå dessverre. Er litt for hekta på Knack nå Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 ehm... noen som vet hvordan man kan få skrudd av konsollen om den henger seg? Jeg måtte selv trekke ut strømmen til maskina for å få den av ganske snedig om dette er den eneste løsningen... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) ehm... noen som vet hvordan man kan få skrudd av konsollen om den henger seg? Jeg måtte selv trekke ut strømmen til maskina for å få den av ganske snedig om dette er den eneste løsningen... Forsøkt å holde på-knappen inne i en 5-10 sekunders tid? Jaja,nå har jeg blitt syk og det spøker for Oslo turen i morra...og ingen PS4 i hus, for den kommer på mandag. Takk komplett Får bare nøye meg med One i mellomtiden da Endret 30. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hvilken aldersgrense er det på War Thunder? Ser kult ut. Noen sier det er tolv, andre sier det er atten. Sikter mot tolv. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen som vet når PSN er oppe og går for fullt igjen? Skulle gjerne oppgradert bf4 spillet mitt.Jeg gav det opp og byttet inn bf på jobben istad for et mellomlegg på 200. Kan ikke holde meg mer. Noen som vet når PSN er oppe og går for fullt igjen? Skulle gjerne oppgradert bf4 spillet mitt.Jeg gav det opp og byttet inn bf på jobben istad for et mellomlegg på 200. Kan ikke holde meg mer. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Forsøkt å holde på-knappen inne i en 5-10 sekunders tid? Jaja,nå har jeg blitt syk og det spøker for Oslo turen i morra...og ingen PS4 i hus, for den kommer på mandag. Takk komplett Får bare nøye meg med One i mellomtiden da Valgte du ikke pick-up-point? Jeg hentet min på pick-up-point i går og der stod det hvertfall 20-25 stk totalt. Og det var bare de uten spill. Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har prøvd å søke meg igjennom denne tråden uten hell, men det jeg lurer på er: Når du bruker muligheten til å oppgradere et spill fra ps3 til ps4, så må du bruke PS3-discen. Må du bruke denne hver eneste gang du skal spille spillet? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har prøvd å søke meg igjennom denne tråden uten hell, men det jeg lurer på er: Når du bruker muligheten til å oppgradere et spill fra ps3 til ps4, så må du bruke PS3-discen. Må du bruke denne hver eneste gang du skal spille spillet? Jeg har forstått det sånn at det i PS3-utgaven ligger en verdikode som gjør at du får PS4-utgaven digitalt for 75 kroner? Mye mulig det ikke stemmer... Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har forstått det sånn at det i PS3-utgaven ligger en verdikode som gjør at du får PS4-utgaven digitalt for 75 kroner? Mye mulig det ikke stemmer... Takk for rask svar. Da gir det ihvertfall litt oppklaring. Men hvis du har PS3 spillet må dette settes inn i PS4 for å starte spillet. Ihvertfall den første gang du starter det opp. Lurer på om du må bruke PS3 discen hver gang du skal spille dette spillet? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ja. Du må ha i disken Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ja. Du må ha i disken Flott. takk Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Gjelder dette for alle spill? Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Battlefield4, COD ghost, assassins creed: BF og et til, husær ikke hva det hetær! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Battlefield4, COD ghost, assassins creed: BF og et til, husær ikke hva det hetær!Beklager for at jeg spør i feil tråd men, gjelder det for Xbox One å? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det vet man ikke enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå