TiLT42 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen som vet når PSN er oppe og går for fullt igjen? Skulle gjerne oppgradert bf4 spillet mitt. Det er selvfølgelig ingen av oss som vet det. Vouchers og activities blir slått på når Sony bestemmer seg for det. Lenke til kommentar
JegerlarsOO Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Funker ikke oppgradering av spill fra ps3 til ps4 ennå? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Vil maskinen gå stillere om jeg setter den på en stand? Merker tv bordet som er glass og helt åpent blir varm undr maskinen. Vil en stand kanskje hjelpe maskinen til å holde seg kjølig? Nei, den vil nok ikke det. Når du har den på stand så blokkerer du 1 av 2 eller var det 1 av 3 utganger for lufta. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det er selvfølgelig ingen av oss som vet det. Vouchers og activities blir slått på når Sony bestemmer seg for det. I følge PSN-support i USA (telefon) skulle systemet åpnes senere i dag. Vil tro de har samme system verden over. Merk at hos dem er det nå tidlig morgen, så det kan bli natt her før de åpner. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Standby vs turn off? GO! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Tja, den diskusjonen vil være bedre å ta når vi får muligheten til Suspend/Resume midt i spillet, slik at progresjon fra sist økt er lagret hvis maskinen har stått i standby-modus. Vita-eiere skjønner hva jeg mener. Uansett, man får updates og alt i standby, så hvorfor ikke? Men, konsollen starter vel ikke spesielt fortere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Drar standby mye strøm? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Tatt fra offisiell FAQ: What is Standby Mode? When the system is in Standby Mode, the screen is turned off and the PS4 consumes very little power. You can set the system to perform actions such as download files, or charge the controller from a USB port. To adjust functions available in Standby Mode, select (Settings) > [Power Save Settings] > [set Functions Available in Standby Mode]. With the default settings, when your system has not been operated for a certain period of time it will automatically enter standby mode or turn off. To change this setting, select (Settings) > [Power Save Settings] > [set Time Until PS4 Turns Off] from the function screen, and then select [Media Playback] or [General (Games)]. Vil etterhvert komme PS4’s “suspend mode” eliminates the load time on your saved game and allows you to immediately return to where you left off by pressing the power button. PS4 drar 10W i standby: http://arstechnica.com/gaming/2013/11/playstation-4-hardware-review-off-to-a-mixed-start/ PS4 POWER USAGE STANDBY MODE 10W STANDBY MODE (WITH DOWNLOAD) 70W IDLE ON MENU 89-91W IDLE W/ DISC IN DRIVE 93-96W BLU-RAY 93-96W NETFLIX 93W GAME INSTALLATION 108W-116W GAMING (RESOGUN) 130-139W GAMING (KILLZONE) 144W-151W CHARGING CONTROLLER Add 4 watts Endret 30. november 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg og en kamerat spiller BF4, legg til L1ndo23 vis du vil joine! Snopkongen er også en BF4-spiller, men tenkte å pløye meg gjennom campaigndelen først...Men legg meg gjerne til! Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Standby vs turn off? GO! Hvis du vil ha muligheten til å laste ned spill, oppdateringer, osv. uten at du behøver ha maskinen påskrudd, så er standby noe du rett og slett må bruke. Sett maskinen på standby, så kan du kjøpe og laste ned spill på konsollen mens du er på jobb om du vil. Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Dere som har bestilt PSN påfylling fra Play-asia, hvor lang tid tok det før disse ble sendt/til dere ble oppringt for security check? Evt om dere vet åpningstidene? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Tenkte å game litt BF4 nå om noen er ladd. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Ikke team death hvertfall hehe Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det er samme for meg hva som spilles egentlig Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Sender deg invite Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Andre som har merket litt smålagg, at det ikke er helt ''smooth'' i Knack? Merket det både på filmene og i spillet generelt. Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hvor lang tid holder kontrollen før den må lades hos dere? Og hvis jeg kobler til et headset i kontrollen, hvor mye tapper det av batteriet? Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Andre som har merket litt smålagg, at det ikke er helt ''smooth'' i Knack? Merket det både på filmene og i spillet generelt. Det skyldes at de har en svært varierende framerate, stort sett mellom 30 og 50 slik jeg forstår det. Den faller aldri under 30, men svingningene gjør at det føles mer hakkete enn det egentlig er. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen som har fått til og aktivere 14 day trial PS+? Var innom Playstation Store og ser 14 day free trial "claim now", men er jo ikke noe der....Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå