Axl Rose Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 To år?! Ivrig kar? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Da kanskje. Nå har han fått unge og ei kjærring som ikke gir han lov til så mye spilling :-P Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er vel sånn det skal være Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Er det noe problem å spille fast på en amerikansk bruker? Vurderer å kjøpe PS plus fra USA fremfor i Norge, og lurer på om jeg kan dermed kan spille online her i Norge. Har sett flere steder at det er fullt mulig å laste ned spill, for deretter å bruke sin norske bruker, men spørsmålet er altså om online-funksjonaliteten. Regner med at en tjeneste som PS plus er låst til nøyaktig den brukeren jeg løser inn koden på? Spørsmål 2: Vil det fungere å kjøpe BF4 til PS3 i Norge, for deretter å "oppgradere" (for $10) til PS4-versjon i den amerikanske PSN-butikken? Ved å kjøpe BF4 på platekompaniet vil det i såfall bli et billig spill til PS4. Endret 30. november 2013 av Mks1001 Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 du plages ennå? Det jeg gjorde var å lage den første brukere min med en amerikansk psn konto jeg har hatt lenge. Satte i gang å laste ned killzone og assassins creed 4. Obs, når jeg laget brukeren så spør de om denne er primær ps4 på denne kontoen. Svarer ja der. Logget så ut og laget en ny bruker der jeg logger på med min norske psn konto. Da når spillet var ferdig nedlastet så funket spillene. Hos meg så er det den norske kontoen som står som primær skal prøve å bytte det til us og se om det hjelper. Takk for svaret:) Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Dreiv akkurat å spekulerte på det samme som Mks1001 Ein sparar jo ein hundrelapp på å kjøpe Battlefield 4 til PS3 først Reknar med eg kan oppgradere frp ps-store uansett kvar eg kjøpe Battlefield 4 henn Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Satt med KZ noen timer i natt, synes nå det er bedre enn flere av anmeldelsene sier men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Lindo94 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er det noen her som spiller BF4 egentlig? Trenger noen å game online med. Jeg og en kamerat spiller BF4, legg til L1ndo23 vis du vil joine! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) For dere som har spilt killzone singleplayer: I den ene cutscenen i starten der de panorerer utfor skyskraperne. Småhakker det der hos dere? Altså fra 11:40 i videoen her: http://youtu.be/k-aMayCo5y8 Endret 30. november 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Nå må du få vekk den autokorrekt tingen din, Christoffer. Går ut i fra at du mener småhakker og ikke småvakkert. Min telefon retter også småhakker til småvakkert, men det er jo mulig å lese gjennom posten din et par ganger før du poster. Det er nok bare noen feil med konsollen din, Christoffer. 3 av vennene mine har konsollen m/ Killzone: Shadowfall. Det hakker ikke hos noen av dem, så det er nok bare maskinen din. Edit: Selv får jeg ikke konsollen før i midten av desember, så kan ikke sjekke selv. Endret 30. november 2013 av H4rd Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jøss, H4ard, har du stått opp på feil bein i dag? Men nei, Christoffer, hakket ikke hos meg, fløt helt perfekt. Lenke til kommentar
Hurragutten Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Synes det er litt rart at man må være Plus medlem for at maskinen skal laste ned oppdateringer til spill i standby. Bare OS oppdateringer som lastes ned i standby hvis man ikke har Plus ser det ut som. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Dreiv akkurat å spekulerte på det samme som Mks1001 Ein sparar jo ein hundrelapp på å kjøpe Battlefield 4 til PS3 først Reknar med eg kan oppgradere frp ps-store uansett kvar eg kjøpe Battlefield 4 henn Eventuelt kan man kjøpe digital versjon av PS3-utgaven på amazon til $25. Det burde gi en total på $35 (omlag 214 kroner), så fremt du later som du bor i en stat uten sales tax (virker som om du må endre billing address til USA). Noen som har prøvd? Edit: Til info ser det ut til å ha fungert; har tilgang til "Battlefield 4™ PS4™ Digital Upgrade". Må bare vente på at PSN er skikkelig oppe, slik at jeg får løst inn min $10-kode Endret 30. november 2013 av Argusblikk Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Killzone har ikke hakket noe hos meg, kjører veldig fint! Er forresten et nydelig spill! Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jøss, H4ard, har du stått opp på feil bein i dag? Men nei, Christoffer, hakket ikke hos meg, fløt helt perfekt. Ja, har nok det. Er også at jeg er veldig irritert på Komplett som aldri svarer meg på mail, sånn at.. Jeg skal finne en eller annen GameStop og teste PS4 i dag. Har kun testet PlayRoom, så nå etter release har de vel fått inn konsoll m/ spill? Tror dere jeg kan teste f.eks. Fifa, Killzone, Knack, Battlefield, NFS eller noe lignende på en GameStop? Skulle jo egentlig på nattåpent på GameStop Lagunen, men måtte være hjemme og øve til eksamen. De skrev på Facebook at de skulle ha en større event på GameStop Lagunen, og at man kunne teste konsollen. Så vet noen om man kan teste konsoll med spill på GameStop, og ikke kun PlayRoom (selv om det er ganske gøy i noen minutter). Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Skjønner deg godt. Gamestop Gunerius hadde iallfall en demo-unit, ville vært naturlig om andre større Gamestop butikker har det også Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Liker at folk har fått litt "tillitt" til meg, slik at de kan kritisere meg litt. Føler meg veldig velkommen her på Diskusjon.no, så vil nok være her når PlayStation V/5 tråden starter. Tusen takk for svar, Selvin. Endret 30. november 2013 av H4rd Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Leste du ikke hva han skrev? Det koster 75 kroner Ok. Trudde han mente at det var 75kr for digital. Lol. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jøss, H4ard, har du stått opp på feil bein i dag? Men nei, Christoffer, hakket ikke hos meg, fløt helt perfekt. Hakker ikke i spillet. Kun på den scenen der. Håper virkelig ikke det er deffekt konsoll Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Merkelig at det hakker kun der. Du kan evt. slette data fra HDD og reinstallere. Prøv på en annen TV, sjekk at maskinen får nok ventilasjon. Tja, noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå