Kleivis Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen som har problemer med at bankkortet står som ugyldig når jeg skal fornye PS+ via store? Ja, hadde det problemet i sted, men når eg prøvde en time eller to seinere fungerte det. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Prøver på nytt, dealen går ut snart: Tilbud på PS Plus 1 år i Amazon.com (amerikanske). Noen som vet om denne koden vil fungere med en norsk bruker? (har forsøkt å lete gjennom tråden her). Forutsatt at jeg får kjøpt det og skaffet koden. http://www.amazon.co...eywords=ps plus Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du må ha amerikansk PSN-konto. Men du kan ha flere kontoer på en maskin og dermed bruke det du kjøper via den amerikanske på den europeiske. Last ned på amerikansk, spill på europeisk. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Dere er heldige, dere! Som ikke bestilte hos dritt Komplett. "Komplett, værst på forhåndsbestillinger siden 1996".. Får bare vente 2 uker, da. Dette blir de to lengste ukene i midt liv. 2 Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fikk min i dag. Virker som en fantastisk god konsoll. Systemet går unna, kontrolleren er fantastisk god. Liker hvor fort det går å skifta fra OS til spill. Konsollen var også overraskende liten! Og mye stiligere enn jeg trodde, faktisk! Gleder meg den sosiale funksjonen kommer til 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Dere er heldige, dere! Som ikke bestilte hos dritt Komplett. "Komplett, værst på forhåndsbestillinger siden 1996".. Får bare vente 2 uker, da. Dette blir de to lengste ukene i midt liv. Forhåndsbestilte fra Komplett i mai, og min ble sendt onsdag, og lå klar på PickUp Point fra klokken 10 idag tidlig (fikk ikke hentet før etter jobb i 14-tiden), så din kritikk av Komplett er tydeligvis subjektiv og representerer langt ifra alle sin mening.. Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Foresten; jeg hører en klikkelyd når jeg skrur på og av maskinen. Regner med at dette ikke er unaturlig? (HDD'en som setter i gang e.l) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Dere er heldige, dere! Som ikke bestilte hos dritt Komplett. "Komplett, værst på forhåndsbestillinger siden 1996".. Får bare vente 2 uker, da. Dette blir de to lengste ukene i midt liv. Kos deg med å vente bare to uker. jeg vil være glad om jeg får noe fra Komplett før påske. Jeg regner ikke med å se snurten av en PS4 derfra før russetoget er ferdig og gruppespillet i Brasil er godt i gang. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du er jo en av de første som bestilte. Det er elendig at de klarer å sende ut konsoller til dem som har bestilt langt senere, enn f.eks meg. Nå sitter det en eller annen drittunge og tror han er råtøff fordi han har en PS4, som egentlig jeg skulle ha! Han (regner med at det er en gutt, altså) smiler sikkert, og gleder seg til skolen på mandag for da kan han vise den vin vennene sine! Om du leser dette, du fikk min konsoll, herr unge gamer. Komplett klarer ikke sende ut til dem som har bestilt før i juni, som er er mindretall. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Åsen får jeg Knack ut fra ps4?? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Forhåndsbestilte fra Komplett i mai, og min ble sendt onsdag, og lå klar på PickUp Point fra klokken 10 idag tidlig (fikk ikke hentet før etter jobb i 14-tiden), så din kritikk av Komplett er tydeligvis subjektiv og representerer langt ifra alle sin mening.. For all del, jeg er forbannet på Sony som lyver til sine distribusjonsledd som igjen gjør at vi som sluttbrukere sitter igjen og føler oss grundig lurt. Når leveringsdatoen bare forskyves lenger og lenger ut i tid så blir en forbannet. med andre ord, ting som ny tv, ny mobil og et nettbrett som var planlagt kjøpt av merke Sony utgår. Tilbake til Samsung og LG. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Forhåndsbestilte fra Komplett i mai, og min ble sendt onsdag, og lå klar på PickUp Point fra klokken 10 idag tidlig (fikk ikke hentet før etter jobb i 14-tiden), så din kritikk av Komplett er tydeligvis subjektiv og representerer langt ifra alle sin mening.. Det er nok dessverre mange som har grunn til å kritisere Komplett etter alle problemene de har hatt i forbindelse med denne releasen. Du har kanskje ikke fulgt med her på forumet? Selv bestilte jeg ikke derfra, men jeg støtter alle som er forbannet på de akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Åsen får jeg Knack ut fra ps4?? Mate ut discen du tenker på? 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Åsen får jeg Knack ut fra ps4??Haha 1) Marker spillet, trykk options, deretter "Ta ut disk" 2) Trykk på eject-knappen på fremsiden av maskinen, godt skjult under på-knappen. Begte er touch-knapper, ingen av dem lyser. Er parallellt meg lysstripa, eject-knappen nederst. Endret 29. november 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Mate ut discen du tenker på? Ja men fant det ut nå, jeg var borti foran der spille discen er over der sorry Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du må ha amerikansk PSN-konto. Men du kan ha flere kontoer på en maskin og dermed bruke det du kjøper via den amerikanske på den europeiske. Last ned på amerikansk, spill på europeisk. Tror vi skulle ha laga en How to create american psn konto her på forummet så vi slipper alt dette her inne i ps4 forumet ser ikke ut som noen gidder å lese bakover mer enn en side... Jeg starter en ny tråd å legger til all nfo jeg har så får alle legge til det de lurer på og erfaringer der.... 1 Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Ok, nå har jeg testet Call of duty ghosts før update som er 720p og etter update med 1080p. Må si at spillet er grisestygt og ser ræva ut før update men når dere legger in updaten ser spillet utrolig ut!ikke spill spillet før update er applied, men for di av dere som ønsker og se hvor stor forskjellen er, så start spillet med engang før patchen ;D Endret 29. november 2013 av Eyerock 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Knack er et virkelig bra spill, Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Har kost meg nå i timesvis med muligens årets største overakelse for min del . nemmelig Need for speed ! De har litt serverproblemer virke det dog som , da jeg mister connection til host heletiden og blir merget til en annen server , men slikt kan jeg leve med nå i start fasen ,men synst absolutt dette er et godt spill, underholdningsverdi til 1000 for min del. Er vertfall utrolig fornøyd med konsollen ! Muligheten å koble headphones rett i kontrollen er gull verdt! Fungerer og utrolig nok feilfritt med sennheiser Momentum'enne mine. Timene i kø forran elkjøp var vertfall 100% verdt det Endret 30. november 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Knack er et virkelig bra spill, Er det? Jeg var skikkelig positiv til spillet, men kjedet meg jevnlig under hele introduksjonen.. Er bare det jeg har spilt.. blir det bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå