Emils. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 I følge Tollvesenet sin import kalkulator kommer prisen på 4800 totalt. ( Hvis pris er £384.99. Blir litt over 4000 hvis pris er £327) Når jeg trykker "estimate VAT, postage and packaging" blir estimert pris £327.31 mot £384.99 som står i rødt ved siden av "Subtotal" litt til venstre. Pris for knack bundelen blir 4150 inkl. moms og toll. Velg exspress delivery Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tok turen innom senteret idag, der var det kaos. Var deilig å ha konsoll hjemme og kjøpe fifa uten stress Men morsomt ble det da to eldre damer begynte å springe etter ungdommen de ble nok skuffa da de så hva som var greia Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Pris for knack bundelen blir 4150 inkl. moms og toll. Velg exspress delivery Er det en god pris? Jukset meg til en bestilling på cdon til 2899,- i forrige uke. Tviler på at jeg ser den før jul da. Er jo litt drit å måtte sende konsoll til England dersom konsollen går ad undas. Endret 29. november 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er det en god pris? Jukset meg til en bestilling på cdon til 2899,- i forrige uke. Tviler på at jeg ser den før jul da. Er jo litt drit å måtte sende konsoll til England dersom konsollen går ad undas. Absolutt. Du får konsoll og knack, og det før jul også. Eneste minuset er vel at du sier fra deg 5 års reklamasjonsrett, men du får 1 års garanti fra Sony da! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Shit happens, trykket bestill. Endret 29. november 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Henro Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hvor finner jeg PS+ 14 dagers trial? 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Men morsomt ble det da to eldre damer begynte å springe etter ungdommen de ble nok skuffa da de så hva som var greia Er nok endel eldre damer/bestemødre som har blitt beordret av yngre barn/barnebarn om å stille opp i butikken idag skjønner du...ler Endret 29. november 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Dere som har vært i butikken i natt, eller i dag tidlig, eller ellers har en formening: Det virker som om det er nok å ta av når det gjelder spill, eller blir det utsolgt også nokså raskt? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg tror ikke det er flust av spill nei, Gamestop Gunerius hadde bare et visst antall av visse spill, noen bedre en andre. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Dere som har vært i butikken i natt, eller i dag tidlig, eller ellers har en formening: Det virker som om det er nok å ta av når det gjelder spill, eller blir det utsolgt også nokså raskt? Det var tomt for killzone på elkjøp i alle fall Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Før bestilling: Please note: ● Customers who place an order for this PlayStation 4 bundle will receive their consoles after release date but before Christmas Etter bestilling/se på eller endre ordre: The following item will arrive after 25 Dec 2013. 1 of: Sony PlayStation 4 and Knack (PS4)[Console] Fint når butikken motsier seg selv. Eller er det det at de ikke vet når de får den på lager kanskje? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen som har spilt ghost multiplayer? lugger av og til her Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du vet at XLive også hadde problemer den 22. november? PS: Du er en god fanboy, men ikke veldig god. Har jeg ikke fått med meg, linky? PS: Du dro det kortet ja, som betyr at det var fritt for argumenter? *sukk* ms er sikkert bedre på det området. Men laster ned oppdateringen så fort som min 16mbit linje klarer. Så det er oppe nå i allefall. Bra! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Der er Playstation 4 koblet opp! Mangler 1 spill og en kontroller ekstra. Ohh happy gaming det blir på meg ass! 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Nyt det fullt ut nå! Endret 29. november 2013 av Selvin Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Der er Playstation 4 koblet opp! Mangler 1 spill og en kontroller ekstra. Ohh happy gaming det blir på meg ass! Herreguuuud... Du handla mange spill :o Endret 29. november 2013 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) De har jo ikke need for speed.. flaut! Neida Endret 29. november 2013 av Kluvert 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Fikk desverre ikke tak i kameraet hadde lyst å vise ungen playroom Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen som har funnet ut om man kan bytte bruker eller opprette en ny bruker uten å starte konsollen på nytt? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 For en fantastisk kontroll. Tok å stilte meg utenfor Expert Slependen (guds forlatt much? Folk dukket ikke opp i før 6-7 tiden), og sikret meg et eksemplar av denne fantastiske konsoll. Selv om jeg sto og ventet i sju og en halv time så er ventetiden verdt mer og mer for hvert sekund. Kontrollen er fantastisk, bilde og ytelse er fantastisk og konsollen i seg selv er virkelig nydelig. Lett å sette opp og tilpasse etter behov. Så langt har jeg skaffet med FIFA 14, også har jeg Killzone, men jeg drar og bytter det inn til Battlefield 4 istedenfor slik at jeg kan spille med flere. Om noen er keene, så legg gjerne til Emils1991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå