Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den er musestille, rigga den i natt i mens dama sov, eneste jeg reagerte litt på var drevet ja. Men det brukes sjelden :)

Man ser utrolig lett hvor godt BF4 flyter, 60FPS og 1080P er helt rått.

BF4 kjører ikke i 1080p på PS4... ;)

Og kjedelig at PSN gikk ned på Europa-releasen også :/

Lenke til kommentar

PSN nede, buhuu så veldig "skadelig", not. Sier seg selv når det er flere 10 talls tusener som skal kjøpe/laste ned digitale spill, laste ned day one updaten m.m.

Joda, det er forståelig, men Microsoft klarte å holde Xbox Live online uten problemer. Antar Sony enda har endel å gå på når det gjelder serverytelse.

Lenke til kommentar

Joda, det er forståelig, men Microsoft klarte å holde Xbox Live online uten problemer. Antar Sony enda har endel å gå på når det gjelder serverytelse.

ms er sikkert bedre på det området. Men laster ned oppdateringen så fort som min 16mbit linje klarer. Så det er oppe nå i allefall.
Lenke til kommentar

I følge Tollvesenet sin import kalkulator kommer prisen på 4800 totalt. ( Hvis pris er £384.99. Blir litt over 4000 hvis pris er £327)

Når jeg trykker "estimate VAT, postage and packaging" blir estimert pris £327.31 mot £384.99 som står i rødt ved siden av "Subtotal" litt til venstre.

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...