Madridista1212 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Huff, håper de har mange inne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Noen som vet noe som helst om butikker i Bergen? Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Var ikke slik at man kunne spille mens spille lastes ned meg som har misforstått? Det er helt avhengig av hvordan spillet har implementert denne funksjonen, men ja, du skal kunne gjøre det. Du må regne med å laste ned en viss mengde av spillet først da, kanskje så mye som 50% eller mer i noen tilfeller. Enkelte spill (Call of Duty f.eks) lar deg velge om du skal laste ned single player eller multiplayer først, slik at du kan begynne å spille din favorittdel før hele greia er ferdig. Andre spill prioriterer tidlige kart først, slik som Killzone (mener jeg ihvertfall). Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg stikker til expert forus nå og gir en oppdatering. Vet de har 30 inne. Hadde tenkt å legge meg til å sove til 1600. Men det kan jeg bare drite i Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Noen som vet noe som helst om butikker i Bergen? Ikke Spaceworld hvertfall. Spaceworld over hele landet har vært utsolgt siden august/oktober. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kan noen gi oppdatering fra elkjøp ullevål, eller andre plasser her i oslo? Send meg gjerne pm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ok pål, men fra de butikkene som selger i morgen tidlig, om det står noen i kø allerede nå osv.. Expert, Elkjøp i Bergen. Noen som vet? Hadde jeg vært der så hadde jeg kjørt forbi stedene selv men studere i utlandet. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det er helt avhengig av hvordan spillet har implementert denne funksjonen, men ja, du skal kunne gjøre det. Du må regne med å laste ned en viss mengde av spillet først da, kanskje så mye som 50% eller mer i noen tilfeller. Enkelte spill (Call of Duty f.eks) lar deg velge om du skal laste ned single player eller multiplayer først, slik at du kan begynne å spille din favorittdel før hele greia er ferdig. Andre spill prioriterer tidlige kart først, slik som Killzone (mener jeg ihvertfall). Driver å laster ned battlefield 4 og den er ikke liten heller skulle gjerne spilt før jeg la meg... Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Førsteinntrykket mitt av PS4 er veldig bra! Jeg har ikke fått prøvd så veldig mye.. men, jeg må virkelig si at Resogun var veldig mye mer gøy enn hva jeg trodde! Synes det var litt kaotisk i starten og skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre, men kommet litt bedre inn i det nå.. Fortsatt ikke kommet forbi første "bossen" da.. hehe.. Ellers virker kanskje Contrast litt spennende også.. Dessuten var det artig å se på live-sendinger av andre spille og kommentere, og twitch.. Jeg vet ikke helt forskjellen der enda, men.. Elsker å ta screenshots.. Lurer på om det er en måte å overføre dem til PC-en på!? Men, jeg har ikke fått hodetelefonene mine til å fungere.. Plugger dem i kontrolleren, men får ikke lyd der.. What gives? (EDIT: Og nå fikk jeg til det.. hehe.. Sorry, litt ivrig!) EDIT 2: Dessuten var det jævla kult å kjøre PS4 via PS Vita.. Prøvde Resogun.. fungerte fett nok det! Hvor fikk du din konsoll tidlig fra? Og er det noen som har fått tilsendt sin fra Cdon ? Endret 28. november 2013 av Centy88 Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Digger det at du kan, mens du spiller, bare trykke på ps knappen å leke i menyene osv og bare double klikke igjen er du tilbake der du var. utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Digger det at du kan, mens du spiller, bare trykke på ps knappen å leke i menyene osv og bare double klikke igjen er du tilbake der du var. utrolig morsomt! Dette setter jeg så utrolig pris på. Xbox One har samme greiene, helt latterlig kjapt er det også. Håper det er like smidig på PS4 Endret 28. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Gleder meg sykt til imorgen, er veldig gira på å live streame... Det å dele spill opplevelser er jo noe som har eksplodert på Twitch med millioner på millioner av folk som ser på live streams hver eneste dag. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor fikk du din konsoll tidlig fra? Og er det noen som har fått tilsendt sin fra Cdon ? GameZone.. Fikk i dag! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Tikk tokk sier klokken, de neste 10 timene kommer til å gå fryktelig sent Skulle ønske jeg hadde vært på fylla igår så hadde jeg sovnet godt nå! Men neida, jeg sitter nok våken hele natt.. Endret 28. november 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 For de som vurderer et nytt headsett til ps4 så har komplett et greit tilbud på Astro A50, er vel kun i "dag", sparer 700 kroner i forhold til ordinær pris. Var innom astro sine sider og tittet, disse skulle virke helt fint etter update 1.5 til maskinen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Spill har vel de fleste igjen i morgen etter horden på morgenkvisten?! Vurderer å kjøpe et par til i morgen.. Vurderer Killzone og NFS Rivals.. Knack og Marvel er på vei.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Solgte akkuratt min forhåndsbestilte ps4 (henter den i morra) for 6100,- på finn. Men tenkte jeg skulle stille meg i kø utenfor elkjøp/expert i Porsgrunn i morgen tidlig. [Måtte redigere ut en klassisk foretningsmodell pga hets.] Er ikke det svartebørs, eller gjelder det bare billetter? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Da har jeg PS4-maskinen med meg i en svart søplesekk på t-banen i Oslo, nå må jeg bare komme meg helskinna hjem! Rene thrilleren dette her Endret 28. november 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Mangler fortsatt 4 spill, konsollen og en ekstra kontroller: 4 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Greatness awaits. Endret 29. november 2013 av Selvin 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå