Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke slik at man kunne spille mens spille lastes ned meg som har misforstått? :wee::hrm:

 

Det er helt avhengig av hvordan spillet har implementert denne funksjonen, men ja, du skal kunne gjøre det. Du må regne med å laste ned en viss mengde av spillet først da, kanskje så mye som 50% eller mer i noen tilfeller. Enkelte spill (Call of Duty f.eks) lar deg velge om du skal laste ned single player eller multiplayer først, slik at du kan begynne å spille din favorittdel før hele greia er ferdig. Andre spill prioriterer tidlige kart først, slik som Killzone (mener jeg ihvertfall).

Lenke til kommentar

 

Det er helt avhengig av hvordan spillet har implementert denne funksjonen, men ja, du skal kunne gjøre det. Du må regne med å laste ned en viss mengde av spillet først da, kanskje så mye som 50% eller mer i noen tilfeller. Enkelte spill (Call of Duty f.eks) lar deg velge om du skal laste ned single player eller multiplayer først, slik at du kan begynne å spille din favorittdel før hele greia er ferdig. Andre spill prioriterer tidlige kart først, slik som Killzone (mener jeg ihvertfall).

Driver å laster ned battlefield 4 og den er ikke liten heller skulle gjerne spilt før jeg la meg...

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket mitt av PS4 er veldig bra! :)

 

Jeg har ikke fått prøvd så veldig mye.. men, jeg må virkelig si at Resogun var veldig mye mer gøy enn hva jeg trodde! :) Synes det var litt kaotisk i starten og skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre, men kommet litt bedre inn i det nå.. Fortsatt ikke kommet forbi første "bossen" da.. :blush: hehe..

 

Ellers virker kanskje Contrast litt spennende også.. :)

 

Dessuten var det artig å se på live-sendinger av andre spille og kommentere, og twitch.. Jeg vet ikke helt forskjellen der enda, men..

 

Elsker å ta screenshots.. Lurer på om det er en måte å overføre dem til PC-en på!?

 

Men, jeg har ikke fått hodetelefonene mine til å fungere.. Plugger dem i kontrolleren, men får ikke lyd der.. What gives? :ermm: (EDIT: Og nå fikk jeg til det.. :p hehe.. Sorry, litt ivrig!)

 

:)

 

 

EDIT 2: Dessuten var det jævla kult å kjøre PS4 via PS Vita.. Prøvde Resogun.. fungerte fett nok det! :D

Hvor fikk du din konsoll tidlig fra?

 

Og er det noen som har fått tilsendt sin fra Cdon ?

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Digger det at du kan, mens du spiller, bare trykke på ps knappen å leke i menyene osv og bare double klikke igjen er du tilbake der du var. utrolig morsomt! :)

 

Dette setter jeg så utrolig pris på. Xbox One har samme greiene, helt latterlig kjapt er det også. Håper det er like smidig på PS4 :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...