Selvin Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Når det gjelder TVer, er ikke dette et av de tre største satsningsområdene til Sony; det er nemlig digitalfoto, spill (Playstation) og mobiler. Sjekk følgende pressemelding: http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201204/12-056E/index.html Sony burde absolutt jobbe med integrasjon opp mot alle plattformer som folk flest bruker, altså iPhone/android, nettbrett osv. En knallgod app til disse plattformene, i tillegg til full integrasjon av sosiale medier av mange typer på PS4. Dette treffer ikke hardcoregameren (det klager bare på alt dette her), men er derimot rettet mot det større, mer nøytrale publikum. Å gjøre spesielle integrasjoner opp mot Sony TVer og andre produkter tror jeg ville vært meget farlig. Endret 24. februar 2013 av Selvin 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hva er 4k? 3840 x 2160. Altså dobbelt antall piksler både i høyde og bredde sammenlignet med Full HD, som er 1920 x 1080. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Var det ikke slik at man skal kunne kjøre 4k på bilder og video ? Men ikke spill. Ikke helt fått med meg informasjon der. Syns virkelig det var en god presse konferanse i form av at spill var i fokus, kunne godt tatt Bungie og Blizzard biten i starten istedenfor som siste kunngjøringer. Infamous og Killzone er større og bedre + de er first party. Gleder meg til mer informasjon i de kommende månedene. Endret 24. februar 2013 av Akrabra Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 4k på film ihvertfall. Spill maxer på 1080p.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 What?! Hva er det du sier? En kombinert spillkonsoll og grill, hvilken galning ville ikke hatt det? :O Ps3'en slipper ut så mye varme, at da hadde vi fått litt nytte av den allikevel ^^ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) "Yes, yeah… well. We offer everything from campaign-like play that you can play by yourself or with your friends, to intense multiplayer competitive play. So we have a range of activities that you’ll be able to do over the course of Destiny. Both inside Destiny week-on-week and over the longer term." "I think the most important thing though is that Destiny will have gameplay for all types of players. If you just want to play alone, just have a single-player experience, you’ll be able to do that. The things that Pete’s describing, that make it a share world, are purely additive. It’s a new element in what has been a sort of single-player campaign in the past." http://metro.co.uk/2...-genre-3481854/ Takk for feedbacken! Da blir spillet satt opp på min liste for 2013 and beyond Endret 24. februar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Har vi en egen Watch Dogs tråd? Sebastien Viard @SebViard Watch Dogs uses a brand new engine called Disrupt, developed specifically for the game at Ubisoft Montreal. It's not Assassin's Creed engine Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Sony revises its list of European PS4 developers from 53 to 28 Hvordan skal man tolke dette? Lenke til kommentar
samco Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Sony har bestandig hatt store ord... PS1 toystory grafikk.. PS2 Emotial engine som skulle la deg føle spillet. PS3 Cell prossesoren som de hypet opp men desverre ikke leverte bedre en en x360 ... PS4? party chat denne gangen eller sony? pmpl 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Gamesradar slår til igjen! Flott artikkel for dere som lurer på hva vi vet sikkert om konsollen http://www.gamesradar.com/ps4-news-rumors-everything-else-we-know/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Har vi en egen Watch Dogs tråd? Yes sir. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1492769&view=findpost&p=20269984 Endret 27. februar 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 http://cdon.no/spill/playstation_4-14751557 Løp og kjøp. Stiv pris. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 PS4 er lett verdt 6000,- Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg bestilte 3 stk siden prisen var så fantastisk! Men fra spøk til alvor, Coolshop har den for 4199,-. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/78265-playstation_4_console_ps4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er de prisene gjeldende da? Med tanke på at Sony ikke har sagt noe om det så må de jo bare gjette. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Aner ikke, men kan ikke se at de tar forbehold om endring i pris slik cdon gjør. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Ser uansett ingen grunn til å kjøpe på release. Det er bedre å avvente, se hvilke spill som kommer, gardere seg mot eventuelle tekniske problemer med de første modellene og en mulig prissenking om noen måneder. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Det er vel rundt jul og når den kommer butikkene konkurrerer mest om prisen? Var vel til og med noen som solgte så billig at de selv gikk litt i minus forrige gang om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Ser uansett ingen grunn til å kjøpe på release. Det er bedre å avvente, se hvilke spill som kommer, gardere seg mot eventuelle tekniske problemer med de første modellene og en mulig prissenking om noen måneder. Jeg ser ingen grunn til å kjøpe splitter ny bil med ekstrautstyr til 10-tusenvis av kroner... som taper seg hundretusenvis på noen år ++ Jeg ser heller INGEN grunn til å ikke kjøpe PS ved release for å spare noen hundrelapper, da finnes det faktisk andre ting jeg vil spare penger på. Endret 1. mars 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Du gjør som du vil. Ingen grunn til å forsvare valgene dine overfor meg, selv om jeg ikke helt tok logikken i den argumentasjonen. En spillkonsoll taper seg fort i verdi frem til den blir sjelden, om den noensinne blir det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå