Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Når det gjelder TVer, er ikke dette et av de tre største satsningsområdene til Sony; det er nemlig digitalfoto, spill (Playstation) og mobiler. Sjekk følgende pressemelding:

 

http://www.sony.net/SonyInfo/News/Press/201204/12-056E/index.html

 

Sony burde absolutt jobbe med integrasjon opp mot alle plattformer som folk flest bruker, altså iPhone/android, nettbrett osv. En knallgod app til disse plattformene, i tillegg til full integrasjon av sosiale medier av mange typer på PS4. Dette treffer ikke hardcoregameren (det klager bare på alt dette her), men er derimot rettet mot det større, mer nøytrale publikum. Å gjøre spesielle integrasjoner opp mot Sony TVer og andre produkter tror jeg ville vært meget farlig.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikke slik at man skal kunne kjøre 4k på bilder og video ? Men ikke spill. Ikke helt fått med meg informasjon der.

 

Syns virkelig det var en god presse konferanse i form av at spill var i fokus, kunne godt tatt Bungie og Blizzard biten i starten istedenfor som siste kunngjøringer. Infamous og Killzone er større og bedre + de er first party. Gleder meg til mer informasjon i de kommende månedene.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

"Yes, yeah… well. We offer everything from campaign-like play that you can play by yourself or with your friends, to intense multiplayer competitive play. So we have a range of activities that you’ll be able to do over the course of Destiny. Both inside Destiny week-on-week and over the longer term."

 

"I think the most important thing though is that Destiny will have gameplay for all types of players. If you just want to play alone, just have a single-player experience, you’ll be able to do that. The things that Pete’s describing, that make it a share world, are purely additive. It’s a new element in what has been a sort of single-player campaign in the past."

http://metro.co.uk/2...-genre-3481854/

 

Takk for feedbacken!

Da blir spillet satt opp på min liste for 2013 and beyond :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ser uansett ingen grunn til å kjøpe på release. Det er bedre å avvente, se hvilke spill som kommer, gardere seg mot eventuelle tekniske problemer med de første modellene og en mulig prissenking om noen måneder.

 

Jeg ser ingen grunn til å kjøpe splitter ny bil med ekstrautstyr til 10-tusenvis av kroner... som taper seg hundretusenvis på noen år ++

 

Jeg ser heller INGEN grunn til å ikke kjøpe PS ved release for å spare noen hundrelapper, da finnes det faktisk andre ting jeg vil spare penger på.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...