Dragen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kan du ikke heller bare lese litt tilbake i tråden? Kanskje en eller to sider siden dette ble forklart i detalj. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Beklager for mase folkens men hvor skal jeg skrive inn koden? Regner med det er den som består av 12 tegn på den nettsiden... Endret 28. november 2013 av alik Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Takker, skal se om jeg finner ut av det. Fint om noen som har kjøpt amerikansk PS+ og fått brukt den på norske brukere kan si et pip Er desverre ikke mulig å kjøpe amerikansk ps+ å bruke den på en norsk bruker. Nå er jo ikke ps+ så altfor dyrt heller da i den norske butikken 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er desverre ikke mulig å kjøpe amerikansk ps+ å bruke den på en norsk bruker. Nå er jo ikke ps+ så altfor dyrt heller da i den norske butikken Ok, ikke verdens undergang. Takker. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Førsteinntrykket mitt av PS4 er veldig bra! Jeg har ikke fått prøvd så veldig mye.. men, jeg må virkelig si at Resogun var veldig mye mer gøy enn hva jeg trodde! Synes det var litt kaotisk i starten og skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre, men kommet litt bedre inn i det nå.. Fortsatt ikke kommet forbi første "bossen" da.. hehe.. Ellers virker kanskje Contrast litt spennende også.. Dessuten var det artig å se på live-sendinger av andre spille og kommentere, og twitch.. Jeg vet ikke helt forskjellen der enda, men.. Elsker å ta screenshots.. Lurer på om det er en måte å overføre dem til PC-en på!? Men, jeg har ikke fått hodetelefonene mine til å fungere.. Plugger dem i kontrolleren, men får ikke lyd der.. What gives? (EDIT: Og nå fikk jeg til det.. hehe.. Sorry, litt ivrig!) EDIT 2: Dessuten var det jævla kult å kjøre PS4 via PS Vita.. Prøvde Resogun.. fungerte fett nok det! Endret 28. november 2013 av Bone Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kan du ikke heller bare lese litt tilbake i tråden? Kanskje en eller to sider siden dette ble forklart i detalj. Helt enig. Nå må vi slutte å gi svar på repeterende spørsmål. Kommer PSN+ og US spørsmål, så går det 1 side, før de samme spørsmålene kommer på nytt.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Var no rykter om at ps4 produsert i Kina ikke var like gode som Japan produserte. Viser seg at det ikke spiller rolle: http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/67850720 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Mekk en egen tråd for US konto greiene, hadde vært greit for alle kommende PS4 eigerene de neste ukene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Og vi slipper å forsøpling tråden Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Null epost att ps4 min har kommet da, blir fullstendig gal av å vente Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Solgte akkuratt min forhåndsbestilte ps4 (henter den i morra) for 6100,- på finn. Men tenkte jeg skulle stille meg i kø utenfor elkjøp/expert i Porsgrunn i morgen tidlig. [Måtte redigere ut en klassisk foretningsmodell pga hets.] Endret 28. november 2013 av pålsteen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ufint, rett og slett. Men kos deg med pengene. 6 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jepp. Men men folk får gjøre som de vil.. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Solgte akkuratt min forhåndsbestilte ps4 (henter den i morra) for 6100,- på finn. Men tenkte jeg skulle stille meg i kø utenfor elkjøp/expert i Porsgrunn i morgen tidlig. Mulig jeg selger den og, så har jeg tjent nok til en gratis ps4 pluss spill Det er ingenting å skryte av, spesielt ikke på et forum hvor veldig ivrige mennesker er spente på om de i det hele tatt får tak i en PS4 i morgen. Du burde vite bedre. 2 Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ufint, rett og slett. Men kos deg med pengene. Hvorfor er det ufint? Tilbud og etterspørsel... Men ser at det kan være litt er sleipt ja! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Skal dere stå i kø i morgen? Når stikker dere til butikken? Tenkte å stille meg utfor elkjøp på ullevål, et par timer før i håp om å få meg en ps4 Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 I storbyene tipper jeg du må være der i god tid før åpning... Selv stikker jeg etter skolen kl 1400. Men i Porsgrunn/Skien er det utrolig mange elektrobuttikker i forhold til inbyggere. Lenke til kommentar
schkaidaiv Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Skal dere stå i kø i morgen? Når stikker dere til butikken? Tenkte å stille meg utfor elkjøp på ullevål, et par timer før i håp om å få meg en ps4 Basert på rapporter fra "her og der" kan det virke man allerede er for sent ute. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Lørenskog har allerede mange i kø. Tror nok det er slik flere steder allerede. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Var ikke slik at man kunne spille mens spille lastes ned meg som har misforstått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå