chris_90 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Folkens kan dere gi meg et hint på hvordan jeg skal laste ned spill fra asia ps? Må jeg oprette en an konto? ... og vil det være noe forskjell når jeg spiller med en kontoen jeg vanligvis bruker? takk Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg har sikkert 1080p .. Jeg bare blir litt blind med ny konsoll og hva jeg kan forvente meg.. hehe.. Helt sikkert sagt før, men hvordan setter man opp slik at jeg kan betale amerikanske/engelske priser for spill digitalt? En annen sak: Var det ikke slik at man kunne se andre venner spille live? Ved å bare gå inn på dem, eller noe? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg har sikkert 1080p .. Jeg bare blir litt blind med ny konsoll og hva jeg kan forvente meg.. hehe.. Helt sikkert sagt før, men hvordan setter man opp slik at jeg kan betale amerikanske/engelske priser for spill digitalt? En annen sak: Var det ikke slik at man kunne se andre venner spille live? Ved å bare gå inn på dem, eller noe? Kk Du må handle digitale psn kort med $ for å kunne kjøpe spill digitalt fra usa Du kan se venner spille viss de streamer på twitch fra konsollen viss ikke kan man ikke Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Kk Du må handle digitale psn kort med $ for å kunne kjøpe spill digitalt fra usa Du kan se venner spille viss de streamer på twitch fra konsollen viss ikke kan man ikke Hvordan går jeg frem til det? Skal jeg bruke paypal? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Folkens kan dere gi meg et hint på hvordan jeg skal laste ned spill fra asia ps? Må jeg oprette en an konto? ... og vil det være noe forskjell når jeg spiller med en kontoen jeg vanligvis bruker? takk du må opprette en konto i asia, og du må kjøpe psn påfyllingskort fra asia for å fylle på penger å man skal kunne spille med venner, bare husk asia har ingen ps4 før neste år så tviler på de har noe på psn enda Endret 28. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Vanskelig å kjøpe spill fra usa uten å ha amerikansk adresse og kort som er til adressen ja. Endret 28. november 2013 av bamsemumss Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg har en US konto. Skal man logge inn i us konto og kjøpe ps kort derifra? Lenke til kommentar
bamsemumss Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Bare gled dere! Endret 28. november 2013 av bamsemumss 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Se her : https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5079 Settings -> PSN -> Primary Console. Takker, skal se om jeg finner ut av det. Fint om noen som har kjøpt amerikansk PS+ og fått brukt den på norske brukere kan si et pip Endret 28. november 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor er det psn kortet ? Ville kjøpe spill i us store Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor er det psn kortet ? Ville kjøpe spill i us store Jeg har fått svar på det på forrige side eller siden før der igjen. Play Asia. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor er det psn kortet ? Ville kjøpe spill i us store http://www.play-asia.com/playstation-network-card-us-20-for-us-network-only-paOS-13-49-en-70-3y12.html Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Yes! Maskinen har ankommet postterminalen min og blir videresendt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Yes! Maskinen har ankommet postterminalen min og blir videresendt. Får den på mandag da. Hvis du er heldig. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg har fått svar på det på forrige side eller siden før der igjen. Play Asia. http://www.play-asia.com/playstation-network-card-us-20-for-us-network-only-paOS-13-49-en-70-3y12.html Takk! Men har det noe å si at asia ikke har ps4 før neste år? Selger de spill da? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Takk! Men har det noe å si at asia ikke har ps4 før neste år? Selger de spill da? Beklager at jeg ikke linka Hvis du skal ha amerikansk kort til en amerikansk bruker spiller det vel ingen rolle hva Asia har eller ikke har Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Får den på mandag da. Hvis du er heldig. Nope. Enten i morgen eller på Lørdag. Går rundt 5 timer å få melding på mobilen. Endret 28. november 2013 av fantomena Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Skulle vi laget en ps4 kø tråd for litt forskjellige regioner, er greit hvis folk sier ifra hvor mange som står i kø osv Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Beklager at jeg ikke linka Hvis du skal ha amerikansk kort til en amerikansk bruker spiller det vel ingen rolle hva Asia har eller ikke har Aha ok, har det noe å si at paypal konto email adresse er noe helt anna enn de jeg bruker på ps? stiller sikkert dumme spørsmål her nå men..) Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Aha ok, har det noe å si at paypal konto email adresse er noe helt anna enn de jeg bruker på ps? stiller sikkert dumme spørsmål her nå men..) Tviler på at det spiller noen rolle om e-post adr er forskjellig på paypal og på playstation. Du skal jo bare få en kode når du har betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå