Nimrad Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Da fikk jeg 14:30-ish! Installert Resogun og laster ned Contrast nå.. Har bare AC4 foreløpig.. Men.. Den 1080p-pakka til AC4.. Lastes den ned automatisk? Eller hvor får jeg tak i den? Jeg lastet ned v1.51, og det gikk kjapt som bare det.. Jeg hadde ikke noe behov for å laste ned på forhånd.. Er vel ikke forventet at det skulle være noen problemer dagen før lansering. Det er vel på lanseringsdagen serverne får kjørt seg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Da fikk jeg 14:30-ish! Hehe, gratulerer! Der ser du, du fikk den før meg selv om din ble sendt en dag etter. Får neppe min før Lørdag, men du kan legge meg til, så kan vi spille et eller annet sammen etter hvert. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Når jeg laster ned oppdatering til ps4 over til en minnepenn (http://no.playstation.com/systemsoftwareversion/) må da minnepennen være FAT32?? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg har ikke nok på paypal-kontoen min til å kjøpe PSN-kort. Men er det slik at jeg bare kan bruke mer enn det jeg har på paypal, og så trekkes det bare fra bankkontoen som jeg har registrert på paypal? Tenkte å kjøpe fra Play Asia. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Når jeg laster ned oppdatering til ps4 over til en minnepenn (http://no.playstation.com/systemsoftwareversion/) må da minnepennen være FAT32?? ja den må være Fat32 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Skulle det ikke være PS+ trial i pakken? Hvor finner eg den isåfall? Lenke til kommentar
Elvenes1 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vet noen hvor mye konsollen vil koste på Elkjøp i butikk? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Jeg har ikke nok på paypal-kontoen min til å kjøpe PSN-kort. Men er det slik at jeg bare kan bruke mer enn det jeg har på paypal, og så trekkes det bare fra bankkontoen som jeg har registrert på paypal? Tenkte å kjøpe fra Play Asia. Tror du må søke om kreditt hos paypal for att du skal kunne gjøre dette Skulle det ikke være PS+ trial i pakken? Hvor finner eg den isåfall? viss det står på utsida av eska til ps4 att dette medfølger så ligger det sikkert en trial sammen med instruksjonsboka bare husk du trenger visa eller annen type kredittkort for å få ps+trial til å virke Vet noen hvor mye konsollen vil koste på Elkjøp i butikk? 3499 tror jeg prisen er der Endret 28. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Vet noen hvor mye konsollen vil koste på Elkjøp i butikk?3499 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Da fikk jeg 14:30-ish! Installert Resogun og laster ned Contrast nå.. Har bare AC4 foreløpig.. Men.. Den 1080p-pakka til AC4.. Lastes den ned automatisk? Eller hvor får jeg tak i den? Jeg lastet ned v1.51, og det gikk kjapt som bare det.. Jeg hadde ikke noe behov for å laste ned på forhånd.. start ac4 så starter nedlastinga i bakgrunnen så må du avslutte spillet og installere oppdateringa og så starte spillet på ny Grattis forresten Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Skulle det ikke være PS+ trial i pakken? Hvor finner eg den isåfall?Du får 14 dager i PS store. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Tror du må søke om kreditt hos paypal for att du skal kunne gjøre dette Takk, men fikk denne på VG-forumet: "du får det valget før du betaler om du vil bruke pengene fra paypal eller BARE fra kortet/kontoen". Er det noen andre som har hatt problemer (?) med å installere systemprogramvare 1.51? Nedlastinga gikk greit, men nå har det stått "forbereder installasjon" i sikkert 10 min. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Takk, men fikk denne på VG-forumet: "du får det valget før du betaler om du vil bruke pengene fra paypal eller BARE fra kortet/kontoen". Er det noen andre som har hatt problemer (?) med å installere systemprogramvare 1.51? Nedlastinga gikk greit, men nå har det stått "forbereder installasjon" i sikkert 10 min. da må du nokk prøve igjen, høres ut som noe har klikka Var det den norske oppdateringa eller den engelske (Usb eller direkte for å si det litt lettere) Du kan holde inne power knappen i 7 sekund å gå til safe modus å oppdatere derfra viss du ikke får det til å virke Og det anngående bruke penger fra paypal evt kort/bankkonto er viss man har penger på sin paypalkonto fra før Endret 28. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Du får 14 dager i PS store. stemmer var vel bare usa som fikk en måned gratis med i konsoll boksen Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Så jeg fikk kvittering av Komplett og alt skal være greit. Kan hente den i morgen tidlig. Gikk nettopp forbi Spaceworld her hvor jeg bor, og der hadde de PS4, med utvalgte spill og kontroll til testing. Jeg gikk bare rett forbi Ingenting skal ødelegge morgendagen! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 da må du nokk prøve igjen, høres ut som noe har klikka Var det den norske oppdateringa eller den engelske (Usb eller direkte for å si det litt lettere) Du kan holde inne power knappen i 7 sekund å gå til safe modus å oppdatere derfra viss du ikke får det til å virke Og det anngående bruke penger fra paypal evt kort/bankkonto er viss man har penger på sin paypalkonto fra før Den norske, altså ikke USB. Starta på nedlastinga på nytt nå. Vil den gamle automatisk bli slettet? Hvordan kan jeg evt finne den og slette den selv? Har ca 370 kr på paypal, men det er dessverre ikke nok. Har ikke Play Asia kort på 10 dollar? Synes sånne sider er så lite oversiktelige. Skal ha 60 dollar og må vel da enten velge 50+10 eller 20*3. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Så jeg fikk kvittering av Komplett og alt skal være greit. Kan hente den i morgen tidlig. Gikk nettopp forbi Spaceworld her hvor jeg bor, og der hadde de PS4, med utvalgte spill og kontroll til testing. Jeg gikk bare rett forbi Ingenting skal ødelegge morgendagen! Grattis, å du kan bare glede deg, jeg klarte ikke holde meg når jeg var på gamestop tidligere i sist uke, så testa kontroller og knack så timene går sakte i dag... men men bare få timer igjen så blir det rett til sengs å opp tidlig i mårå for å hente konsoll for de fleste av oss Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Den norske, altså ikke USB. Starta på nedlastinga på nytt nå. Vil den gamle automatisk bli slettet? Hvordan kan jeg evt finne den og slette den selv? Har ca 370 kr på paypal, men det er dessverre ikke nok. Har ikke Play Asia kort på 10 dollar? Synes sånne sider er så lite oversiktelige. Skal ha 60 dollar og må vel da enten velge 50+10 eller 20*3. http://www.play-asia.com/playstation-network-card-us-20-for-us-network-only-paOS-13-49-en-70-3y12.html 20$ kort der ^^ Og 10$ kort her: http://www.play-asia.com/playstation-network-card-us-10-for-us-network-only-paOS-13-49-en-70-5xyv.html Men står noe om att de 10$ kortet vil ta litt tid å levere http://www.play-asia.com/playstation-plus-1-year-membership-card-paOS-13-49-en-70-6ykd.html Man får og 1år ps+ på amerikansk konto til 50$ der ^^ for dere som er intresserte, dette er også digital kode Endret 28. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Grattis, å du kan bare glede deg, jeg klarte ikke holde meg når jeg var på gamestop tidligere i sist uke, så testa kontroller og knack så timene går sakte i dag... men men bare få timer igjen så blir det rett til sengs å opp tidlig i mårå for å hente konsoll for de fleste av oss Etter jeg har kjøpt den i morgen, så tar det nok noen timer før jeg får spilt et spill. Alt skal jo oppdateres, innstaleres, innstillinger skal fikses, kontrollen skal få kontrolfreeks, må kjøpe lang micro usb kabel. Etc.. Noen som vet om de micro usb kablene Clas Olsson har fungerer til PS4? Endret 28. november 2013 av ImagineAnarchy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå