KBerntsen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg må si at jeg ikke helt klarer å velge om jeg skal gå digitalt, eller ikke.. Fordeler med å gå digitalt: Det er en del penger å spare Slipper å bytte disc Slipper å høre disc-drevet Alt på ett sted Ulemper: Liker "hylle-pynten" Får større tilknytning til spillet hmm.. Man skulle tro at dette var et lett valg, men det er det ikke.. sitter med samme tanken! Pynten driter jeg litt i men det å selge etterpå eller låne bort. Også at du har det med en gang og plass på disken. Men ellers er jeg all for digitalt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det er nok ikke i digitale utgaver du vil spare penger, dessverre. Hvordan får du fysiske spill billigere enn $60? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg går for plate pga trade inn på gamestop. Og pga jeg liker åbytte gamle spill senere:) spiller bli jo lagret uansett på disken så stiller blir det Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det er nok ikke i digitale utgaver du vil spare penger, dessverre. Ikke? Synes jeg leser om mange som kjøper fra andre "land"? Kanskje jeg blander med Xbox One, i så fall beklager jeg dette.. (problemstillingen gjelder dog begge konsoller, men det trenger vi ikke å ta nå.. Når det gjelder å selge videre som en positiv ting, så selger jeg aldri videre.. Jeg vil ha hyllepynten, og minnene om hvilke spill jeg har spilt! Solgte en del NES-spill i min tid, og det angrer jeg masse på.. (sparte noen da..) Lenke til kommentar
KBerntsen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det er nok ikke i digitale utgaver du vil spare penger, dessverre. om han vil ha US-konto, så er det det ja. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Haha, ok. Denne generasjonen har jeg sjeldent betalt over 250 kr for en fysisk kopi av et spill, man må bare være smart når man handler. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Haha, ok. Denne generasjonen har jeg sjeldent betalt over 250 kr for en fysisk kopi av et spill, man må bare være smart når man handler. Vennligst fortell meg hvor jeg kan kjøpe AC4 nå til PS4 for 250kr. Jeg vil veldig gjerne ha fysiske spill hvis det som du sier koster 250 kroner. Regner nå absolutt ikke med at du tenker på flere måneder etter lansering, for det blir jo ganske så irrelevant her. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=271326927770&item=271326927770&lgeo=1&vectorid=229466 Se der, ble solgt i går for 250 kr. Første treffet på googlesøket mitt forresten. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=271326927770&item=271326927770&lgeo=1&vectorid=229466 Se der, ble solgt i går for 250 kr. Første treffet på googlesøket mitt forresten. Nei, det gjorde det nok ikke. Minsteprisen på $60 ble ikke oppnådd, prisen er ikke inkludert frakt, det sendes ikke til Norge og det er ikke inkludert moms på 25. 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Da er det jeg som monga. Men det pleier som regel å være lurt å se etter tilbud _før_ launch. Slik som The Last of Us Ellie Edition fikk jeg for 250 eller 300, AC Revelations en eller annen spesiell versjon med stor, fancy eske (drittspill, forresten) fikk jeg et par uker etter release for 150 kr, til tross for at CoD-spillene aldri synker i pris fikk jeg spillet en måned etter release for 150 kr, jeg betalte vel 200 kr for Ni No Kuni osv. Greia er å hande smart, og det hadde sikkert vært lettere for meg å finne AC Black Flag til den prisen om jeg hadde hatt lyst på spillet og hadde fulgt med for å faktisk finne en bra pris. Det er ikke til å legge under en stol at det har vært veldig mye snakk på digitalt vs fysisk med tanke på at digitalt som regel koster mer, og sjeldent synker i pris (ihvertfall ikke så raskt, Bioshock Infinite fikk man jo kastet etter seg et par uker etter release f.eks). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor pleier du å kjøpe da? Ebay? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Da folkens! Om 16 timer er vi endelig der Er på tide! Ventetida går faen seint hos meg, har mistet nattesøvnen pga nye konsoller. Dette skjer hver eneste gang med meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Overalt, norske og utenlandske sider. Er bare å holde øynene åpne, men altså, man må jo gjøre det man selv vil. Jeg mener uansett at digitalt er alt for høyt priset i forhold til fysiske medium. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er på tide! Ventetida går faen seint hos meg, har mistet nattesøvnen pga nye konsoller. Dette skjer hver eneste gang med meg Er rart hvordan noen ting fører til at man blir virkelig engasjert; men Toman, er ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er på tide! Ventetida går faen seint hos meg, har mistet nattesøvnen pga nye konsoller. Dette skjer hver eneste gang med meg Jeg bruker dagen min på å knuse PS3'en... eller ska jeg kaste den utfor et fjell? hmm.. Kanskje jeg skal beholde den.. kanskje jeg skal levere den til gamestop... hmm Er mye å tenke på idag Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Overalt, norske og utenlandske sider. Er bare å holde øynene åpne, men altså, man må jo gjøre det man selv vil. Jeg mener uansett at digitalt er alt for høyt priset i forhold til fysiske medium. Hadde vært nydelig om du postet i Billige PS3-spill(muligens nok snart endret til bare PS-spill), for så gode tilbud som du sier du kommer over hele veien er veldig sjeldne i den tråden der. 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvis jeg laster ned ett spill fra psn og så sletter jeg spillet pga plassmangel. Vil du savegames være lagrede? Altså at hvis jeg laster ned spillet på nytt så har jeg fortsatt kommet like langt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hadde vært nydelig om du postet i Billige PS3-spill(muligens nok snart endret til bare PS-spill), for så gode tilbud som du sier du kommer over hele veien er veldig sjeldne i den tråden der. Om jeg skaffer meg PS4 skal jeg prøve på det. Kjører kun PC (og PS3/360/Wii, men det er ikke akkurat så mye der jeg ser så veldig mye frem til) fremover, tenker jeg. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Generelt spørsmål.. Men, noen som har peil hvor lang tid det ca tar fra noe har "ankommet og terminal og blir videresendt" til posten (post i butikk), i Oslo.. Jeg bruker altfor mye tid og energi på å oppdatere posten-appen min.. Hadde vært greit å fått roet ned en stund Huff.. 1st world problems.. EDIT: Terminal i Oslo: 10:57 .. Endret 28. november 2013 av Bone Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Hvis jeg laster ned ett spill fra psn og så sletter jeg spillet pga plassmangel. Vil du savegames være lagrede? Altså at hvis jeg laster ned spillet på nytt så har jeg fortsatt kommet like langt. Er litt usikker på hvordan det gjøres lokalt, men hvis du har PS+ (og det bør du ha!) så vil alle dine saves lagres i skyen. Hvis du da skulle slette spillet og senere reinstallere det, vil disse lastes ned igjen som om du aldri hadde kvittet deg med dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå