jeh87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Må gå på skole.. Er jo ikke krise å miste et par timer på skolen for en PS4 Du går på Ungdomskolen? Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Videregående, skal snart ha eksamen. Så.. Nei, jeg skulker ikke. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Twitch forbyr Playstation 4-spill http://p3.no/filmpolitiet/2013/11/twitch-utestenger-playstation-4-spill/ Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Twitch forbyr Playstation 4-spill http://p3.no/filmpolitiet/2013/11/twitch-utestenger-playstation-4-spill/ Misvisende artikkel. Det er ET spill (om du kan kalle det et spill) det er snakk om. Kan fortsatt streame alt annet enn Playroom. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Kan være greit å hoppe over Fifa14 , utifra tilbakemeldingene fra de som har prøvd spillet er Ps3 versjonen (og Xbox 360 ) 100x bedre siden Ps4 og One utgaven mangler ekstremt mange moduser. Personlig synes jeg det er bedre på PS4. Bedre animasjoner, bedre grafikk, bedre ballfysikk og 3D-publikum! Har ikke merka noe til at det mangler moduser. Spiller Career mode og det har alt. Edit: Du kommer ingen vei med Forbrukerombudet H4rd. Er bare å bite i det sure eplet og vite at Komplett flytta ordren din. Skjønner frustrasjonen men det beste i slike tilfeller er å opptre saklig og ikke med fjortis-rage. Da blir du tatt mer alvorlig og ikke lagt nederst i bunken av "tullinger" som kontakter kundeservice. Just sayin Endret 27. november 2013 av Merlin Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Videregående, skal snart ha eksamen. Så.. Nei, jeg skulker ikke. Ok... Da... må du bare vente Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Misvisende artikkel. Det er ET spill (om du kan kalle det et spill) det er snakk om. Kan fortsatt streame alt annet enn Playroom. Enig.. Skikkelig dustete overskrift. Endret 27. november 2013 av donJonazo Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Setter ned prisen på PS4-spill Sony vil ha salget opp i Europa. http://www.itavisen.no/nyheter/setter-ned-prisen-på-ps4-spill-137363 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvor laster du ned den oppdateringa? Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Setter ned prisen på PS4-spill Sony vil ha salget opp i Europa. http://www.itavisen.no/nyheter/setter-ned-prisen-på-ps4-spill-137363 Jeg trodde fredag var den offisielle lanseringsdagen. Og dette gjelder da PSN, spørsmålet er hva som skjer med de fysiske utgavene i butikk , da. Er ikke helt sikker på prisen der i forhold til PSN. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Yes, fått hentemelding. Bestilte fra Lefdal i august og trodde at det kanskje var for seint. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvor laster du ned den oppdateringa? http://www.gamereactor.no/nyheter/206424/Oppdater+PS4-konsollen+din+-+f%F8r+den+er+i+hus/ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Må si det fristet litt å gå all digital og us store. Så det er altså bekreftet at dette er lov? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Må si det fristet litt å gå all digital og us store. Så det er altså bekreftet at dette er lov? Hvis ikke det er lov så sliter jeg Har lasta ned Battlefield 4, Killzone, Fifa 14 og AC4: Black Flag på US Store til PS4. Endret 27. november 2013 av Merlin Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Må si det fristet litt å gå all digital og us store. Så det er altså bekreftet at dette er lov? ja hadde vært greit å vite, lagde meg nettopp US konto, og føler jeg vil gå digitalt i år, ihvertfall når prisene er så gode Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) ja hadde vært greit å vite, lagde meg nettopp US konto, og føler jeg vil gå digitalt i år, ihvertfall når prisene er så gode Er det noe nytt dette her, siden folk er så voldsomt redd for at dette ikke er lov? Har da holdt på slik i årevis på PS3. Endret 27. november 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvis ikke det er lov så sliter jeg Har lasta ned Battlefield 4, Killzone, Fifa 14 og AC4: Black Flag på US Store til PS4. Har holdt på med det i flere år. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Må si det fristet litt å gå all digital og us store. Så det er altså bekreftet at dette er lov? Jeg snakket med psn kundeservise i usa på mandag og fikk beskjed om dette var 100% lovlig, eneste som kunne ver var att noen av de europeiske spilla ikke virker i usa, hun jeg snakka med sa vi kunne lage kontoer fra alle verdensdeler uten att noen kunne si noe på dette.... Jeg har en Us psn konto som er fra 2006 men har ikke brukt den så mye siden betaling var bakvendt og siden det ikke går å legge inn norske kredittkort der men etter jeg fant ut att Play-Asia selger digitale psn kort med USD for en rimelig pris så vil jeg fortsette å handle derfra.... har ps+ på min norske konto så vil få alle ps+ spilla herfra på den, men nye spill blir ikke kjøpt på norsk psn eller i norske butikker fra min side, alt for dyrt Btw viss ikke dette hadde vert lovlig så tror jeg alle videoer merka med how to create a US psn account, How to create a europeean psn account osv.. hadde blitt sletta på youtube, tror eneste grunne til at de ikke bryr seg er pga de vet det ikke er lett for oss i europa evt dem i usa å handle på andre kontinent uten påfyllingskort, og siden kredittkort er sperra til regionen man bor i når det kommer til digitale kjøp... Endret 27. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Men da må man kjøpe DLC på US kontoen til spillet også? Og, største spørsmålet , kan man kjøpe spillet på US konto også logge ut, logge inn på norske konto også game på den online? (Og offline?) Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Dæven så mye billigere det var på psn us. Kanskje jeg må gå over til digitalt jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå