Valleygirl Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 1800 kr for tre kontroller og NFS rivals limited edition. Da får alle hver sin kontroll. Slipper jeg primflekker på min kontroll! Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tenkte å stikke til Elkjøp 07:30 på Fredag. De åpner 10:00 Er vel en grei tid det å møte opp? Hva tror dere? Hørte de skulle få inn 900 til Elkjøp i Norge. Og det er vel 115-120 butikker? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tenkte å stikke til Elkjøp 07:30 på Fredag. De åpner 10:00 Er vel en grei tid det å møte opp? Hva tror dere? Hørte de skulle få inn 900 til Elkjøp i Norge. Og det er vel 115-120 butikker? Kommer ann på hvor du bor etc. 0730 hørtes seint ut. Men umulig å vite Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kan jo alltids brøyte meg gjennom køen etter de har åpnet døra? heheMen håper det går. Har ikke mulighet for å komme tidligere. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ser som alle her, frem til PS4 på fredag. Men har kjerring og to små babyer, så jeg har i grunnen kjøpt meg fri på fredag(bestakk kjerringen med å love sushi til middag). Men nå sitter jeg med et lite dilemma, tv'n står i stuen... i stuen befinner det seg også tidvis skrikende barn. Så det jeg lurer på, vil jeg egentlig gå glipp av noe om jeg bruker dataskjermen? Har en BenQ 24" LED XL2420T Det er lite aktuellt å drasse TV'n med ned på datarommet, kjerringen ville sikkert ha steila da Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Går fint an å bruke PC skjermer til å spille på konsoller. Jeg har gjort det flere ganger. Takk forøvrig til dere som postet tipset om US psn konto. Fant ut at spilla koster rundt 300 kr på us psn konto. Som er en god del billigere enn norske priser. får jeg 3 spill for 2 omtrent med de prisene Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 1800 kr for tre kontroller og NFS rivals limited edition. Da får alle hver sin kontroll. Slipper jeg primflekker på min kontroll! Nice =) Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Fy fader, nå er min også 16-01! Dette må være en feil, altså. Helsikke ta Komplett! Kjenner at det koker når de lover meg konsoll til 13 desember, og til og med sender meg en mail for å bekrefte at jeg får konsoll 13. desember. Jeg sendte dermed denne meldingen i rent raseri, og ja: Det er litt småstygt språk og noen "barnslige" uttrykk. Du er advart om du ikke tåler små stygt språk. Du finner meldingen her: Fy fader, dere har mistet all min tillitt nå. Min dato er endret til 16. januar (ubekreftet). Bekreftet dato du liksom? Dere behandler kundene som dritt. En som bestilte i mai hos dere får også konsollen 16. januar. Er dere seriøse? Fy fader. Jeg har gledet meg til ny konsoll, og jeg har gledet meg til 13. desember. Hva skjer? Komplett klarer ikke holde orden på sakene sine. Bare legg ned Komplett om dere skal være slik, love ting for så og bryte dem. Dere sender også konsollene 1 dag før release, hva i alle dager? Dere mister mange kunder nå, og om dere ikke oppdaterer datoene og legger dere flate skal jeg jammen meg kontakte Forbrukerområde personlig. Det hjelper ikke å beklage, for det her er så ille at det ikke går an. Dere må tulle, si at dere gjør det! Endret 27. november 2013 av H4rd Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fy fader, nå er min også 16-01! Dette må være en feil, altså. Helsikke ta Komplett! Når bestilte du? Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) 25. juli, og dem hadde lovet meg konsoll til 13. desember. Utvidet posten nå, les den igjen. Endret 27. november 2013 av H4rd Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Den er litt stygg.. Endrer på dette 2 dager før release Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Litt? Det er katastrofalt. Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Haha.. Bare avbestill og stå utenfor den 29ende. Tror ikke de kommer til å fikse en dritt for deg, typisk. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg står ikke utenfor en butikk i kø, slik er det bare. Oppdaterer dem ikke oss snarest på hva som foregår, så kontakter jeg Forbrukerområdet. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Haha! Lykke til Jeg står gjerne i kø i 2 timer for en PS4 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Haha! Lykke til Jeg står gjerne i kø i 2 timer for en PS4 Tror nok du må stå mer enn 2 timer for å få deg en konsoll til fredagen gitt. Jeg skal møte opp rundt halv 6 på morgenen, og det er nok fler som er like tidlig, eller enda tidligere. Endret 27. november 2013 av JVMyhre Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg står ikke utenfor en butikk i kø, slik er det bare. Oppdaterer dem ikke oss snarest på hva som foregår, så kontakter jeg Forbrukerområdet. Ta med deg to kompiser. Er ikke noe stress det. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kommer jo an på hvor det er da Jeg har ikke mulighet å komme før 07:30. Så må bli det. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ta med deg to kompiser. Er ikke noe stress det.Må gå på skole.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Utvilsomt dårlig av Komplett dersom dette skulle være riktig, og ikke en feil. Men å skrive sånt der kommer du ihvertfall ikke langt med, hadde du opptredt med en høflig tone hadde den i andre enden nok vært mer hjelpsom og behjelpelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå