Windoge Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Gamezone sendte min i går. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg måtte jo inn å dobbeltsjekke inne på komplett.no at den fortsatt var forventet til levering i morra, og det var den. Bestillte som nevt i midten av juni. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Har sjekket min side på komplett sikkert 10 ganger på 15 min nå .. står fortsatt at den sendes i morgen Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg måtte jo inn å dobbeltsjekke inne på komplett.no at den fortsatt var forventet til levering i morra, og det var den. Bestillte som nevt i midten av juni. Slapp av du. På fredag når du skal hente den, det er daaaa du får beskjeden om at den ikke er bestilt engang Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kan du bare bekrefte her at det du skriver nå kommer fra 'min side' på komplett.no? Kan bekrefte det ja, er på jobb nå og sitter med mobilen men kan legge ut ordren når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ser jommen meg ut til at vi som bestilte fra CDON med rabattkoden får konsollen til 2899 kr. Uten noe joss fra CDON sin side. Vet du noe mer en jeg gjør? Min ordre står enda og har ikke hørt et kvekk. Har du snakket med de? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Slapp av du. På fredag når du skal hente den, det er daaaa du får beskjeden om at den ikke er bestilt engang Da hadde jeg drukket meg greit under bordet senere Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Wooohooo. Skal jobbe inn fredag idag! Deilig å stå opp når butikken åpner, hente spillet, dra hjem for å spille hele dagen uten å tenke jobb! Jippi! Damefri, festfri og jobbfri fredag. Mmmmmmmm Endret 27. november 2013 av probin 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Da hadde jeg drukket meg greit under bordet senere Second that Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Venter også fortsatt på at gamezone skal sende spill + DS4 som har sending dato i dag men ordren har ikke skifta til sendt enda og det må vel av gårde før 12 er ikke det noe greier? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nå er jeg lettere irritert, ser ikke ut som jeg får min konsoll som jeg bestilte den 18 mai hos Komplett, bestilte tidlig for å være sikret konsoll men ordren, som helt til i går kveld viste forventet sending den 28-11 er nå flyttet til 01-16-2014. Ringte Komplett og det viser seg å stemme, skjønner ikke helt hvor tidlig man må ha bestilt for å være sikret en konsoll derfra...de kunne ihvertfall latt meg få vite det før nå. Rart, det står fortsatt forventet sendt 28.11 på meg og jeg bestilte 28. Mai Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kan bekrefte det ja, er på jobb nå og sitter med mobilen men kan legge ut ordren når jeg kommer hjem. Stod det tidligere: 1stk bestilt til lager (BEKREFTET)? Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Stod det tidligere: 1stk bestilt til lager (BEKREFTET)? Det sto : 1 stk bestilt til lager (bekreftet) forventet sendingsdato 28-11-2013. Ble i løpet av natten forandret til ubekreftet og forventet sendingdato 2014-01-16. Endret 27. november 2013 av assap2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Yay, der hadde jeg fått mail fra Coolshop om at PS4'en min er sikret leveranse. Forhåndsbestilte før de fikk vite prisen, og da hadde de satt den til 3099,- Fint å vite at man ikke betaler for mye. Snakket med lokale Spaceworld tidligere og de sa de hadde ca 10 stykker for salg til 4k hver. Det lønner seg å være tidlig ute. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Gamezone sendte min i går. Kan jeg spørre hvor i landet du bor, og når du bestilte? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Og komplett spiller høyt og sender ikke før i morgen.... hva er problemet med å være på den sikre siden og sende i dag? Tragisk av komplett, sitte og ruge på dem til dagen før. Har den vell ikke før etter helgen jeg da. Siste gang jeg bestiller noe der. Samme med MPX, som eies av komplett. Dette kommer dem til og svi for neste gang det blir noe populært som skal forhåndsbestilles da. Komplett har noen av de beste leveringstidene når det kommer til onlinebutikker etter min mening, tror grunnen for att de venter til torsdag er pga leverandør har sagt de skal gjøre dette siden sikkert 90% av alle som bestiller derfra får varen dagen etter, resterende går det somregel max 2 dager så enten fredag eller lødag senest, vil ikke si det er noe galt der, fikk tilogmed en ny hdd jeg bestilte fra en uke siden dagen etter jeg bestilte og samme med laptopen jeg bruker nå og jeg bor på jæren, så forstår godt de holder tilbake så de ikke får noe pes fra leverandør Endret 27. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Vet du noe mer en jeg gjør? Min ordre står enda og har ikke hørt et kvekk. Har du snakket med de? Nei, egentlig ikke. En som jeg snakket (Maury på forumet) som jeg stoler på sa at vi vil nok få konsollene, om CDON ikke tar grep denne uken. Ikke hørt noe enda, så jeg har trua! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Kan jeg spørre hvor i landet du bor, og når du bestilte? Tromsø, og bestilte samme dag som de la ut PS4 for forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nei, egentlig ikke. En som jeg snakket (Maury på forumet) som jeg stoler på sa at vi vil nok få konsollene, om CDON ikke tar grep denne uken. Ikke hørt noe enda, så jeg har trua! Ok. Veit av en som bestilte med bugen (bestilte sånn at det ble mer enn 100,- rabatt) bla.a. Spill og kontroller til konsoll. Ble sendt i går med prisavslaget. Så ser ikke hvorfor det skal være annerledes med PS4en. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tromsø, og bestilte samme dag som de la ut PS4 for forhåndsbestilling. Ah.. Sikkert pga at du bor i Tromsø da.. Jeg bir i Oslo og mener også at jeg bestilte samme dag som de la den ut, bestilte i hvert fall den 23. februar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå