Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Enig med det. Der kan man dele erfaringer og høre folks oppfatninger uten at man blir angrepet fra første sekund. Litt mer toleranse der ja.

Hvis du tenker litt lenger en din egen nesetipp er det ikke vanskelig å se at Xbox One-tråden ikke blir invadert av Playstation-mennesker med spydige og negative kommentarer. Denne tråden derimot, her kommer det flere Xbox-tilhengere som tydeligere ute etter å spre kvalme. Tenk litt på det du ;)

Når det er sagt så foregår diskusjon her inne på et fredelig nivå, helt til noen kommer og ødelegger. Skikkelig uhyggelig er det.

Et godt eksempel er innlegget ditt fra et par sider tilbake. Skjerp deg, slutt heller og post her hvis du ikke synes det er hyggelig, da blir stemningen mye bedre og vi andre får en langt hyggeligere opplevelse også med sunn diskusjon.

Så nå har sikkert endel av dere fått Paystation 4, er dere fornøyde sålangt? Eller har den ikke levd opp til forventningene sålangt? Har jo bare kommet to eksklusive ved Knack og Killzone.

Har dere fått next-gen følelsen av PS4, eller føles den bare som en oppgradert PS3 hardwaremessig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke komplett sender ut før i morgen! ARRRGH! :p

Tristeste er at jeg knapt får fartstid med konsollen før jeg kommer hjem fra jobb igjen. Kommer til å bli en lang uke før jeg kommer hjem til AC4 igjen.

Hører kansje ikke hjemme her, men la inn en bestilling på Breaking Bad som skal få være serien som skal få jomfruturen på konsollen. Greid å holde meg fra å se siste sesong!

Dexter har forøvrig også to ganske flotte bokser, en bloodslide boks og min favoritt, bysten som vistnok er massiv!

Breaking_Bad_Blueray.jpg

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Tragisk av komplett, sitte og ruge på dem til dagen før.

Har den vell ikke før etter helgen jeg da.

Siste gang jeg bestiller noe der.

Samme med MPX, som eies av komplett.

Dette kommer dem til og svi for neste gang det blir noe populært som skal forhåndsbestilles da.

Lenke til kommentar

Nå er jeg lettere irritert, ser ikke ut som jeg får min konsoll som jeg bestilte den 18 mai hos Komplett, bestilte tidlig for å være sikret konsoll men ordren, som helt til i går kveld viste forventet sending den 28-11 er nå flyttet til 01-16-2014.

Ringte Komplett og det viser seg å stemme, skjønner ikke helt hvor tidlig man må ha bestilt for å være sikret en konsoll derfra...de kunne ihvertfall latt meg få vite det før nå. :(

Lenke til kommentar

Folk som bestiller i mai er ikke garantert hos Komplett, men hos Elkjøp får alle som har forhåndsbestilt? Syntes Komplett burde ventet med forhåndsbestilling, slik at alle som bestilte fikk til lansering. Da kunne man visst at man burde bestille et annet sted som fikk nok konsoller til deg. Jeg kommer aldri til å bestille fra Komplett igjen når det gjelder nye, store produkter. Kommer ikke til å tilgi dem, dette er jo helt sløkket. Skal sende dem en mail når jeg har fått konsollen og si det til dem. Komplett har mistet all tilliten min, og jeg er veldig skuffet.

Edit: Greit nok, jeg bestilte 25. juli og får ikke før 13. desember. Det er jo i seg selv skuffende, men når en som bestiller samme sted men mange måneder før ikke får før 16. januar, da er det ille! Dette beviser jo bare teorien min om at Komplett ikke sjekker listene sine ordentlig, da folk som bestilte konsoll i august får før folk i juli og mai(!) Fy søren.

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Det er jo sykt hvis folk som har bestilt i juni og juli fra komplett får konsollen til fredag, mens andre som har bestilt i mai ikke får. Det henger jo ikke på greip i det hele tatt. De må jo ha kontroll med når folk har bestilt varene, og sende det ut fortløpende.

Lenke til kommentar

Veldig merkelig ja, har vært en god kunde hos Komplett i mange år men dette setter det på prøve, trodde de som bestilte tidligst skulle få først men de stemmer vist ikke, skal ringe litt senere igjen og høre hva de mener med dette.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Nå er jeg lettere irritert, ser ikke ut som jeg får min konsoll som jeg bestilte den 18 mai hos Komplett, bestilte tidlig for å være sikret konsoll men ordren, som helt til i går kveld viste forventet sending den 28-11 er nå flyttet til 01-16-2014.

Ringte Komplett og det viser seg å stemme, skjønner ikke helt hvor tidlig man må ha bestilt for å være sikret en konsoll derfra...de kunne ihvertfall latt meg få vite det før nå. :(

I all verden... Jeg bestilte 16 juni, og det står fortsatt at den sendes i morgen. De gjorde det klart tidlig at det var førstemann til mølla, og den mølla nådde du lenge før meg. 1 mnd før meg.

Lenke til kommentar

Skulle vist ha valgt Elkjøp isteden for komplett, jaja får ha dette i bakhodet til neste gang da, utrolig kjedelig vis konsollen ikke rekker å komme før helgen er ferdig når de først sender i morgen -.- veldig merkelig at de ikke ser at det vil bli storm av dette :O

Lenke til kommentar

Kan du bare bekrefte her at det du skriver nå kommer fra 'min side' på komplett.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...