Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^ Just made my day. :)

Du liker Xbox, vi har skjønt det. Gå til Xbox One tråden, takk?

Du sier at vi ikke klarer å oppføre oss? Da syntes jeg virkelig du burde ta tak i deg selv.

 

La oss gå on-topic igjen.

Syntes Level Up episoden var fin, selv om jeg ikke lærte noe særlig av den. Litt av alt er deilig. Over nyttår er nok denne tråden ferdig, tror i hvertfall ikke det blir i nærheten like mye aktivitet her som nå. Takker for en foreløpig fin tråd, og jeg vil huske dette lenge! De aller fleste har vært hyggelige.

Endret av H4rd
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror du skal kose deg med at PS4 kommer til å bli en enorm suksess. Nå mangler vi noen få fix og YouTube via share knappen, så blir det fantastisk å være en Sony-gamer de neste årene.

Velger å vente med å kjøpe ps4 inntil mp3, cd og dnla er i boks. Multimedie løsninga i stua er basert kun på medie funksjonene til ps3. Foruten ymse nettbrett. Legger jeg bort ps3en til fordel for ps4 akkurat nå, føler jeg at jeg mister ting jeg kan benytte meg av nå. Men er GAME ON!så snart ting er i orden. Er dog på gjerdet mellom konsollene. Men akkurat nå lener jeg meg mot ps4 da det er rot med det tv opplegget.

 

Tror dere plex kan komme til ps4 når dlna er på plass? Hadde vært supert.

Lenke til kommentar

En av de jeg bor sammen med fikk PS4 på mandag. Han har Knack så da trenger jeg ikke å kjøpe det når jeg får PS4 endelig selv. Gleder meg til å prøve ut Shadow Fall litt iløpet av natta.

 

Ikke for å virke frekk, men kan du gå til en annen tråd nå 640509-tilfeldige tall. Er lei av fanboynessen din nå.

 

Dette kommer fra rett munn, når du gjør akkurat det samme i Xbone-tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Moderator med ljåen har vært innom og fjernet litt søppel.
Videre forsøpling og forpesting av forumet som går på trivselen her inne vil bli slått hardt ned på.

Takker for vettug bruk av Rapporteringsknappen, på denne måten kan vi fjerne søppelet kjappere for dere!

Flere innlegg har blitt sendt i døden.
Mvh
Malvado.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er enig i dem tidligere innlegg der det ble sagt dere er lei denne generasjonen. Noe jeg er blitt også.

Derfor ønsker jeg alle velkommen til ny generasjon kommende fredag. Spilling på høyt plan fremover!

 

Blir å starte på Killzone ShadowFall, ACIV, Knack og FIFA 14 i starten. Resten blir å spille noe senere, håper jeg... :p

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Er enig i dem tidligere innlegg der det ble sagt dere er lei denne generasjonen. Noe jeg er blitt også.

Derfor ønsker jeg alle velkommen til ny generasjon kommende fredag. Spilling på høyt plan fremover!

 

Blir å starte på Killzone ShadowFall, ACIV, Knack og FIFA 14 i starten. Resten blir å spille noe senere, håper jeg... :p

 

Kan være greit å hoppe over Fifa14 , utifra tilbakemeldingene fra de som har prøvd spillet er Ps3 versjonen (og Xbox 360 ) 100x bedre siden Ps4 og One utgaven mangler ekstremt mange moduser.

 

Så utrolig teit at jeg er ruinert rent økonomisk etter at jeg ble pappa , hvis ikke hadde jeg også kunnet koset meg med en PS4 nå (men må si det var verdt det å bli pappa til to flotte gutter).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Kan være greit å hoppe over Fifa14 , utifra tilbakemeldingene fra de som har prøvd spillet er Ps3 versjonen (og Xbox 360 ) 100x bedre siden Ps4 og One utgaven mangler ekstremt mange moduser.

 

Så utrolig teit at jeg er ruinert rent økonomisk etter at jeg ble pappa , hvis ikke hadde jeg også kunnet koset meg med en PS4 nå (men må si det var verdt det å bli pappa til to flotte gutter).

Gratulerer hvert fall med to unger :) (virker som du fikk den nå nylig, derfor jeg gratulerer deg)

 

Hørt selv at FIFA14 ikke er noe tess på next - gen, og selv syntes jeg FIFA14 ikke er noe i det hele tatt, ble litt skuffet.

 

BF4 derimot er virkelig noe jeg gleder meg til og hørt masse positivt om Resgun og AC.

 

Noen som har noe formening om NFS:Rivals? Har lest og sett mixed reviews på youtube/nettet.

Lenke til kommentar

Gratulerer hvert fall med to unger :) (virker som du fikk den nå nylig, derfor jeg gratulerer deg)

 

Hørt selv at FIFA14 ikke er noe tess på next - gen, og selv syntes jeg FIFA14 ikke er noe i det hele tatt, ble litt skuffet.

 

BF4 derimot er virkelig noe jeg gleder meg til og hørt masse positivt om Resgun og AC.

 

Noen som har noe formening om NFS:Rivals? Har lest og sett mixed reviews på youtube/nettet.

 

Need for speed Rivals skal jo være en av de beste. Se på det Levl up programmet på vgtv så kan du se testen..

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg kjøpt AC4 Black flag til 75kr på PSN, lurt veldig på når dette ble tilgjenglig sånn at alt er klart til release dagen på fredag.

 

Logget inn på PSN på nett, og kjøpte det derfra nå.

 

Oppgradert fra PS3 - PS4 noe som også gjør at begge versjonene er tilgjenglig for sammenligning.

 

Itilegg har jeg også lastet ned PS4 oppdatering på minnepinne itilfelle shit hits the fan på fredag.

Er det noe mer man bør være ops på fredag eller er det noen som har noe viktig og tilføye sånn at det blir enda lettere og komme igang ?

Endret av Eyerock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...