Solosup Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Kan ikke få sagt hvor skuffet jeg er over FIFA'14 til "next-gen" konsoller, om du ikke er en som spiller 110% online og ingenting annet så burde du overse denne tittelen og sky den som pesten. Spillet i seg selv er ikke dårlig, fysikken er hakket bedre, grafikken er bedre og det hele. Ikke vannvittig mye bedre, men litt bedre akkurat som det er å forvente med første "next-gen" spill som er utviklet side-om-side med "current-gen" osv.. MEN! Dette må være den mest tragiske utgaven av et FIFA spill jeg har sett noengang, de har altså fjernet alt som har med "Creation Center" å gjøre, absolutt alt. Det er ingenting som heter Creation Center, du har ingen mulighet å få inn noe som helst du ha måtte opprettet eller jobbet med via Creation Center tidligere. Hele skiten er borte, som blåst bort, noe som har vært der i mange, mange år og som EA tross alt har annonsert og reklamert med at skal fungere til FIFA'14, men det gjaldt tydeligvis utelukkende Xbox 360 og PlayStation 3 utgaven og ikke Xbox One og PlayStation 4 utgaven... Men det er jo ikke det verste, det som topper idiotien er at ALT som har med turneringer å gjøre er også borte. ABSOLUTT ALT, det er ikke lenger mulig å spille FA Cup, Premier League, den norske cupen, Tippeligaen eller noe som helst. Det eksisterer rett og slett ingen offline turneringsmodus i denne utgaven av spillet overhode. Dette tror jeg aldri jeg har opplevd noengang i spillserien sin historie, til og med tilbake til FIFA'96 så hadde vi i det minste mulighet for å spille ferdigdefinerte turneringer og serier, og til og med muligheten til å fikse våre egne. Men i FIFA'14 "next-gen" edition anno 2013 / 2014 så kan du bare glemme dette. Be-A-Pro er også fjernet, så de har kort og godt egentlig fjernet brorparten av alt som gjør spillet interessant og verdifullt for de som ønsker å spille offline og med venner på samme system.. Det eneste jeg egentlig kan sitte å nyte nå er "Kick-Off" kamper, altså enkeltstående matcher og det er det. Helt utrolig at det går an å oppføre seg sånn og levere et spill som kan mangle såpass mange av helt fundamentale spillmoduser som en hver har lært seg å forvente at er å finne i ethvert fotballspill siden tidenes morgen! Enig i mye av det du skriver der, men må si at spillet isolert sett er godt. Jeg synes at kvaliteten er god, grafikken et steg opp, og de har forbedret mye av feilene fra fjoråret. Blant annet kan du ta med deg ballen i fart, det er flere animasjoner som gjør at du får mer varierte skudd, spillerne går på smartere løp og det er generelt en bedre spillmessig utgave. Av de få feilene jeg vil påpeke på gameplayet er at det kan være for lett å legge gjennombruddspasninger i luften. Nesten umulig å gardere seg mot uten å skifte formasjon. På den andre siden så har de fjernet mye av spillmulighetene. Verste for meg er at de har fjernet muligheten til å spille online med en kompis fra din egen konsoll. Du kan kun spille online med en annen som sitter på sin egen PS4, noe som er ekstremt skuffende. De andre funksjonene bryr ikke jeg meg om, men kan virkelig forstå skuffelsen hvis det er noe man spilte mye. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 bare søk på Playstation så kommer den opp som første. ikke på Ipad Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 ikke på Ipad https://itunes.apple.com/us/app/playstation-app/id410896080 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 S https://itunes.apple.com/us/app/playstation-app/id410896080som kun er for iPhone Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Too many games! neida er bra det. Men hvis jeg hadde hatt 10 spill med ps4 hadde jeg aldri klart å bestemt meg hva jeg skulle ha begynt å spille Så hadde jeg fått hoddpine Så gått og lagt meg... Hehe. Jeg har ingen problem med valgmuligheter. Jeg liker variasjon, så jeg tar 3-5 spill om gangen og alltid forskjellige typer gameplay Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ssom kun er for iPhone Da vet jeg ikke Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ssom kun er for iPhone Appen fungerer på iPad også, dog ser det ikke like bra ut da bildet må "blåses opp" for å dekke hele skjermen. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Blir nok å handle en del PSN US 50$ kort på Amazon.com for å bruke på US PS Store. Billigere der enn i forhold til norske priser. Gjorde det ofte på PS3, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Handle på US konto og spille på primærkonto? Endret 26. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Handle på US konto og spille på primærkonto? Jepp. Spurte Karl-Martin (fyren med hår fra VG level Up). Han sa det funket. 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Så hadde jeg ikke sagt nei takk til NRK TV heller, så hadde jeg sluppet å dra fram PC-en. NRK kan du se via nettleseren. Bare å gå inn på nrk.no. Men jeg også ønsker meg en egen NRK-app som er enklere å navigere i, litt tungvint i nettleseren. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 NRK kan du se via nettleseren. Bare å gå inn på nrk.no. Men jeg også ønsker meg en egen NRK-app som er enklere å navigere i, litt tungvint i nettleseren. la oss sende mail til nrk å be dem om å få det på plass. vi betaler jo lisens! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Har tenkt på det. Tror faktisk det er noe NRK kan lage også. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Blir nok å handle en del PSN US 50$ kort på Amazon.com for å bruke på US PS Store. Billigere der enn i forhold til norske priser. Gjorde det ofte på PS3, Hvordan fungerer det i praksis? Du kjøper psn us kort ,og lager deg en amerikansk konto. Laster ned og betaler via den usa psn brukeren, og så kan jeg med den norske brukeren min spille de spilla den amerikanske brukeren betalte for Dårligste formulerte spørsmålet ever Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er en fordel å vite hva og hvorfor Skyrim fikk problemer på PS3 før man uttaler seg om det, samt vite hva den nye hardwaren i konsollene vil bety for å unngå samme problem igjen. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Jepp. Spurte Karl-Martin (fyren med hår fra VG level Up). Han sa det funket. Jeg har kjøpt 7 ps4 spill fra amerikansk psn, og var tilogmed i kontakt med Us psn om dette er lovlig, eneste de hadde å si var att noen europeiske spill ikke virker i usa pga sensur men det var 100% lovlig, så blir bare 60$ ps4 spill + billigere dlc og billigere Indie spill på meg fra nå av Endret 26. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Lastet ned appen men fikk en liten støkk da det sto "Spiller nå: Mass effect 3" under profilen min, siden PS3'en min gikk istykker 4 uker siden. Men når jeg tenker tilbake så var det det spillet jeg spilte når den tok kvelden, så psn tror vell jeg fortsatt sitter å spiller det Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er en fordel å vite hva og hvorfor Skyrim fikk problemer på PS3 før man uttaler seg om det, Hva er det jeg ikke vet da? Fortell. 1 Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Slik det forrige Elder Scrolls opplevdes på Sony-konsollen PS3, burde være nok til at alle som er glade i slike spill skyr Sony som pesten. Men neida, her er det vel utvikleren sin feil for at Sony lagde et mongo-system til PS3, eller? Hurr durr. Hadde ikke problemer med Skyrim, heldigvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå