Selvin Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Sovehelg? Slaraffenliv Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Blir ikke mye søvn hvis jeg får skaffa en PS4 på fredag. Ender vel på jobb på lørdag med dette uttrykket i ansiktet " ". 3 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Haha, nydelig historie! Hvilke 2 spill var det? Resistance og...? Fy flate den der hørtes latterlig kjip ut Resistance og motorstorm var det :-) Ja skal si jeg følte meg passe toskete for at jeg ikke hadde sjekka opp litt på forhånd .. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Gamestop holder IKKE salgskontrakten for de som betalte PS4 i sin helhet når de forhåndsbestilte. Pris er nå 3800. Endret 25. november 2013 av Dragen Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Det er jo meget dårlig spør du meg. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Resistance og motorstorm var det :-) Ja skal si jeg følte meg passe toskete for at jeg ikke hadde sjekka opp litt på forhånd .. Det var kanskje greit du måtte vente litt. Hvem vet, kanskje du hadde endt opp med firkantede øyne. Det hadde du angra på i dag Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Hadde også en historie om Ps3. Fikk den på lansering fra lkjøp. Postmannen ringte 0800 om morgenen. Jeg sov. Løp opp. Tok på meg en pysj..løp ned og var i ekstase. Jeg skrev under på at den var motatt. Får pakken og jeg tenkte oh yes MEN i all hast glemte jeg å ta med nøkler ut. Jeg bodde da i trondheim sentrum i et borretslag. Og da stod jeg der. Med en ps3 i hånda. Pysj og tskjorte mens folk dro på jobb og kom meg ikke inn i bygget. Fikk mange rare blikk men etter å ha ringt på til alle som bodde der. Og fortalt at jeg var en postmann med en pakke slapp de meg inn. Det var kanskje litt slemt å si. Men prøvde først å si at jeg hadde mistet nøklene og da gadd ingen å slippe meg inn 7 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Noen som vet hvor jeg kan får kjøpt disse i norge? Hmmm! Her mente jeg de gummigreiene man sette på stikkene. Gamezone hadde sånne for en stund tilbake siden vet jeg....kjøpte ett par til xbox, men de sugde så jævlig at jeg bare kastet de....mulig det funker bedre med lim på! Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Gamezone hadde sånne for en stund tilbake siden vet jeg....kjøpte ett par til xbox, men de sugde så jævlig at jeg bare kastet de....mulig det funker bedre med lim på! du må jo kjøpe fra kontrolfreek Endret 25. november 2013 av ImagineAnarchy Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Gamestop holder IKKE salgskontrakten for de som betalte PS4 i sin helhet når de forhåndsbestilte. Pris er nå 3800. Noen plasser gjør de det, andre plasser ikke. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Fikk sendingsbekreftelse på FIFA 14 og Call Of Duty Ghosts fra gamezone.no Regner med jeg har dem imorgen eller senest onsdag. Er greit å ha noen spill før lanseringen, da jeg vet postkassen hjemme er ganske liten å har ikke plass til 10 spill + ordinær post med regninger o.l Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Har du bestilt 10 spill? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Har du bestilt 10 spill? Er noen som har tid til å spille mye vetdu. Jeg er ikke en av dem, men Sepiroth er 2 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Hadde også en historie om Ps3. Fikk den på lansering fra lkjøp. Postmannen ringte 0800 om morgenen. Jeg sov. Løp opp. Tok på meg en pysj..løp ned og var i ekstase. Jeg skrev under på at den var motatt. Får pakken og jeg tenkte oh yes MEN i all hast glemte jeg å ta med nøkler ut. Jeg bodde da i trondheim sentrum i et borretslag. Og da stod jeg der. Med en ps3 i hånda. Pysj og tskjorte mens folk dro på jobb og kom meg ikke inn i bygget. Fikk mange rare blikk men etter å ha ringt på til alle som bodde der. Og fortalt at jeg var en postmann med en pakke slapp de meg inn. Det var kanskje litt slemt å si. Men prøvde først å si at jeg hadde mistet nøklene og da gadd ingen å slippe meg inn ha ha funny , galskapen lenge lave:-) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Har du bestilt 10 spill? Jepp det har jeg! Samt noen andre til Vita og Wii U som kommer snart Har man tid og råd, kjører på jeg selvfølgelig! Endret 25. november 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Hmmm, nå lurer jeg på om jeg ikke skal ta og importere en Vita TV, så kan jeg spille på min PS4 på to tv'er uten å flytte noe som helst. Gitt at det ikke er noe sonekrøll da. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Står den inne i tv-benk? Ja, det skal jeg innrømme, men grei nok plass inni der. Tok den ut igår og skal forsøke å spille litt mer. Oppdaterer da for å se om det har noen effekt. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Hmmm, nå lurer jeg på om jeg ikke skal ta og importere en Vita TV, så kan jeg spille på min PS4 på to tv'er uten å flytte noe som helst. Gitt at det ikke er noe sonekrøll da. Er desverre regionslåst. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Ja, det skal jeg innrømme, men grei nok plass inni der. Tok den ut igår og skal forsøke å spille litt mer. Oppdaterer da for å se om det har noen effekt. Vet at dersom den står inne i en lukket tv-benk, blir det ikke nok luft rundt den. Har hatt en del xboxer og ett par ps3 inne i benken, men så fort man tar de ut og bruker de utenfor, så jobber ikke viften så ille lenger! Er nok det som er årsaken vil jeg tro :-) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. november 2013 Rapporter Del Skrevet 25. november 2013 Er desverre regionslåst. Æsj, ja ja, får håpe den kommer hit en eller annen gang da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå