Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Kan oppsummere litt av mine inntrykk:

Litt skuffet over DS4 til å begynne med, følte den var veldig hypet opp, men nå er jeg ekstremt fornøyd. Derimot så har den ene sticken begynt å bli litt slitt i gummien,og den er brukt maks 10 timer. Får se om jeg var uheldig der eller ikke. Bruker den ladestasjonen med lys til to kontroller og den fungerer veldig godt, pen også.

Konsollen er utrolig pen designmessig, men er negativt overrasket over støyen når jeg spiller via disk. Vifta bråker veldig mye. Riktignok ikke like crazy som på noen av youtube-videoene, men overhodet ikke mindre enn min Xbox 360.

Har bare prøvd Fifa 14, og der var det sinnsykt bra grafikk.

PSN store er grei nok, ikke så mye spill derifra og litt rotete oppsett men ellers greit. Den amerikanske er billigere, men har ikke forsøkt å laste ned og spille spill derifra.

Står den inne i tv-benk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har expert fått slengt ut oversikten sin. Håper elkjøp følger på snart... Lite vits å køe utenfor en butikk som ikke får inn konsoller :p

Får visst ikke lagt med link jeg, men ligger på nettsidene deres...

Hvor da? Jeg finner det ikke på produktsiden til PS4.

edit: fant linken via facebooksidene:

http://www.expert.no/home/ps4/?q=PS4

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Da har expert fått slengt ut oversikten sin. Håper elkjøp følger på snart... Lite vits å køe utenfor en butikk som ikke får inn konsoller :p

Elkjøp har hatt info om hvilke butikker som har PS4 på lager i butikk i noen dager nå. Vil nok oppdateres fortløpende mot den 29.

Lenke til kommentar

Dårlig at de ikke skriver antall per butikk. Gjør det litt lettere for kunden

Elkjøp skulle gjort det samme, å skrive 900 totalt er bare tull. Når vi ikke vet hvor mange butikker som får, hvordan fordelingen blir

Lenke til kommentar

Lurer litt på det samme, hvor tidlig burde man være ute?

Tror folk som er skikkelig keen på konsollen har forhåndsbestilt, men er det snakk om 2 - 3 timer før eller kvelden før?

Kvelden før er for hardcore. Hvis butikkene åpner 1000 (elkjøp og expert, så skulle jeg tro 5-6) tida skulle være ok.

Dette avhenger jo av hvor stor butikken er osv.

Ser ut som de største butikkene for 40-45, mens de mindre får 10-20

Så i mange tilfeller kan det være lurt å dra på de litt mindre, der ikke alle drar

Lenke til kommentar

Syns komplett gambler litt ved og sende den 28. Jeg mener det er jammen ikke sikkert at posten greier å få en pakke fra Sandefjord til Møre og Romsdal på litt over et døgn

Syns komplett gambler litt ved og sende den 28. Jeg mener det er jammen ikke sikkert at posten greier å få en pakke fra Sandefjord til Møre og Romsdal på litt over et døgn

Lenke til kommentar

Angrer så sykt på at jeg bestilte hos Komplett. Hadde jeg bestilt et annet sted hadde jeg fått til release, men det får jeg ikke nå. Jeg bestilte 25. juli, og får ikke fordi Komplett ikke klarer å dobbelsjekke listene sine. Selv enkeltvarene jeg har bestilt, som kanskje 10 andre på samme side har bestilt, klarer de ikke oppdatere. Jeg tror aldri at de helt siden 25. juli har visst at jeg ikke får konsollen før 13. desember. Dette er rett og slett latskap, at Komplett aldri oppdaterer datoene mine.

Jeg har kontaktet dem på mail, men prøver å finne en ny kundeservice person. Han som hele tiden svarer meg nå har (veldig) mye skrivefeil, og han sier "beklager, beklager. Jeg vet hvordan du har det" hele tiden, og slikt som absolutt ikke er nødvendig. Han svarer heller nesten aldri på spørsmålene mine. Huff.

Lenke til kommentar

Hadde vært greit å fått den 30. november også, men siden 29ende er en fredag, så er det veldig usikkert. Jeg bor i hovedstaden (aka Bergen) og jeg er usikker på om de klarer å sende den fra Oslo til Bergen på ett døgn. De hadde jo ikke sjangs da GTA V ble gitt ut.

Lenke til kommentar

Angrer så sykt på at jeg bestilte hos Komplett. Hadde jeg bestilt et annet sted hadde jeg fått til release, men det får jeg ikke nå. Jeg bestilte 25. juli, og får ikke fordi Komplett ikke klarer å dobbelsjekke listene sine. Selv enkeltvarene jeg har bestilt, som kanskje 10 andre på samme side har bestilt, klarer de ikke oppdatere. Jeg tror aldri at de helt siden 25. juli har visst at jeg ikke får konsollen før 13. desember. Dette er rett og slett latskap, at Komplett aldri oppdaterer datoene mine.

Jeg har kontaktet dem på mail, men prøver å finne en ny kundeservice person. Han som hele tiden svarer meg nå har (veldig) mye skrivefeil, og han sier "beklager, beklager. Jeg vet hvordan du har det" hele tiden, og slikt som absolutt ikke er nødvendig. Han svarer heller nesten aldri på spørsmålene mine. Huff.

Tror ikke de kan forandre noe uansett. Er ikke kundeservice sin feil. Du klarer å vente 14 dager, når andre må vente flere mnd. Til og med de som bestilte i juni var ikke sikker å få konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...