Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig får man til riktig pris, noe annet ville som RamGuy sier vært svært hårreisende.

Ja, nå er det bare 5 dager igjen til nattåpent på Gamestop. Gleder meg stort, bare synd at maskinen kommer på et så ekstremt upassend tidspunkt med tanke på eksamen osv. Jaja, får ta det igjen i jula :xmas:

Lenke til kommentar

Bestilte fra Komplett 18 mai når prisen var 6000kr, står fremdeles 6000 kr på orderen men regner med jeg får konsollen til prisen den er på nå, var det samme med Wii U jeg kjøpte hos de på release.. da lå orderen på 5000kr tror jeg det var men fikk den så klart til 3500kr som prisen var da.

Lenke til kommentar

Takker for svar ;) sendte komplett en mail om det jeg så får se hva de sier, bestilte i starten av juni så håper på prisen 3495kr ;)

Det går nok bra. Du skal ikke straffes for å ha bestillt tidlig. Du skal få levering sammen med oss andre i første omgang, og selvføgelig til samme pris.

Lenke til kommentar

Flere har fått fra Elkjøp;). Les bakover i tråden

Kan oppsummere litt av mine inntrykk:

Litt skuffet over DS4 til å begynne med, følte den var veldig hypet opp, men nå er jeg ekstremt fornøyd. Derimot så har den ene sticken begynt å bli litt slitt i gummien,og den er brukt maks 10 timer. Får se om jeg var uheldig der eller ikke. Bruker den ladestasjonen med lys til to kontroller og den fungerer veldig godt, pen også.

Konsollen er utrolig pen designmessig, men er negativt overrasket over støyen når jeg spiller via disk. Vifta bråker veldig mye. Riktignok ikke like crazy som på noen av youtube-videoene, men overhodet ikke mindre enn min Xbox 360.

Har bare prøvd Fifa 14, og der var det sinnsykt bra grafikk.

PSN store er grei nok, ikke så mye spill derifra og litt rotete oppsett men ellers greit. Den amerikanske er billigere, men har ikke forsøkt å laste ned og spille spill derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...