Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

er du sånn med kvinnfolk også?... gjør ikke noe om kvinnfolke er full av silkon,fake blond, tilgrisa med sminke og tom i topp lokket... bare du får dyppa'n først.... blir vel andre boller etter på, når du finner ut at du må gifte deg med dama, og det uten rett til skillsmisse i 6 år.... litt off topic menn bra sammenligning angående ny konsol det her gitt... hahahaha :D

 

Nei, absolutt ikke en bra sammenligning... ikke noe som ligner en gang!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier det ikke å komme anmeldelser i fra så og si alle sider som handler om spill? Du skal få gjøre som du vil, men det høres litt unødvendig ut å vente flere år ekstra for noe så lite.

 

spill er greit nok det men mann vil helst slippe 5 år med rrod som på xbox for eksempel. sånnt finner mann ikke ut av på dag en.

Lenke til kommentar

Stemmer det! Siden jeg tenker sånn om konsoll, tenker jeg sånn om absolutt alle andre ting også :new_woot:

 

Eller, det var ingen god sammenligning.

 

nå var det jo litt tull det her da, håper du forstod det... men når folk går av skaftet pga denne nye konsolen. så er det litt lett å få dette inntrykket av at sånn er det, med allt denne personen foretar seg. men uansett så får du ikke større playstation fanboy her på gamer.no enn meg. menn jeg er evig skeptikker i begynnelsen av en ny konsol, sånn har det alltid vært... for dette er et produkt jeg skal bruke i 10år vær dag. så da bør ting være på plass før kjøp...

Lenke til kommentar

Det var jeg absolutt klar over, og kødda tilbake! :D

 

Det klart man skal være kritisk, det er viktig, og blir man hyped og gira for noe, blir den kritiske sansen kraftig svekket. Microsoft sin RROD var jo katastrofe, feilrate på over 60%, ingen vil kjøpe en konsoll det omtrent garantert blir feil på. Ergo, det kan være lurt å vente. Dog kan vi stole på at Sony vet hva de gjør og altså velge å kjøpe en konsoll ASAP, forhåpentligvis vil det gå bra.

 

Poenget mitt er jo altså at det er feil om US får tilgang før, hvorfor skal de absolutt det? Stort marked ja, men det er jo også hele EU. Står man i en kø og må vente fordi man har langt hår, i mens de med kort hår bare kan springe forbi. Ikke bra, mange reagerer på det.

 

Nei, håper på en simultan release, noe annet ville vært synd.

Lenke til kommentar

Wow, du er pessimist!!

 

ja jeg er pesismist men det har spart meg for mye trøbbel og ikke minst penger...

 

jeg spillte trofast på min ps2 til 2010, da jeg ikke følte det var værd et kjøp av ps3 før 2010. men når jeg først kjøpte så kjøpte jeg allt på engang....

 

er her lista...

 

1 ps3 slim konsol med tilbehøret (gt5 bundle)

20 div spill

2 sony ds pads

1 sony eyecam

1 sony headsett

2 sony keypads

2 sony mic for singstar

2 sony move kontrollere

1 sony navigator

2 gitar heros

1 sett med 4 buzzer for spillet buzz

1 opplading stasjon for ds paddene

1 4gb usb pinne for saves

1 ekstra lang usb kabel (for akkutt nød ladding)

2 tv feste for eyecam

1 hdmi cabel av typen monster

 

utenom dette så kjøpte jeg også et par ps3 spill blader og strategi guider for noen av spilla...

 

det her var mitt dag 1 kjøp i 2010....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...