Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke reell verdi som avgjør pris på produkter. Det er hva folk er villige til å betale, og hvorvidt det finnes konkurranse. Fysiske butikker er også avhengige av å tømme hyllene for å gjøre plass til nye produkter. I vegghagene til Sony, Microsoft og Nintendo er det ingen konkurranse uansett, så de har få grunnet til å konkurransedyktige priser.

Joda, det har de. Konsekvent billigere pris på PSN betyr mer i kassa på den som selger, nemlig sony.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke lenge til det kommer konkuranse til Sony da. PS store på amazon.

Hvordan er det konkurranse? Det er snakk om et samarbeid mellom Sony og Amazon om at man kan handle i PS store og bruke Amazon betalingskonto og gavekort.

Men hadde jo vært fint å sett cdon, Spaceworld og elkjøp selge koder man kunne løst inn på PS store. Da hadde det nok kunnet blitt konkurranse.

Lenke til kommentar

Battlefield 4: 549

Killzone: 499

COD: 549

FIFA 14: 549

Knack: 499

ACIV: 549

Contrast og Resogun er gratis for PS+. Tror det koster 122 for de som ikke har PS+.

Trine 2: 138

Super Motherload: 114

Injustice: 499

Madden: 549

Angry Birds Star Wars: 379

Just Dance 2014: 449

Takk nimrad

Var jo ikke så gærne priser det. Taper jo litt kanskje, hm.

Klarer ikke å bestemme meg, er litt kjekt med esker, og greit for resale, men er så herlig å ha alt digitalt og

Lenke til kommentar

Noen som har PS4 her som kan fortelle meg hva prisene er på spill på ps store?

Battlefield 4

Killzone Shadow Fall

etc

Jeg vurderer å kjøre fullt digitalt når den nye generasjonen kommer, siden jeg vil ha den her på et rack tilkoblet prosjekter, og da er det så ork å skifte plater

Lag deg amerikansk bruker og kjøp 50$ kort fra nettet. Spillene du kjøper med den amerikanske brukeren kan du spille med den norske brukeren din

Lenke til kommentar

Kan de som bestilte PS4 med rabatt i går holde litt utkikk på sidene sine på CDON? Ser på et annet forum at CDON har slettet ordre uten å gi beskjed til kunden. Er dette lov?

Og så fant jeg den her:

http://www.dinside.no/871742/krev-varen-til-feilpris

Hva mener dere?

Kan ikke lovene, men hvis bestillingen min blir slettet så kan det hende jeg sender et tips til en eller annen nettside :) Hvis jeg derimot ser en offentlig beklagelse og de sletter ordren, så skal ikke jeg være den som ikke tilgir en skrivefeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...