H4rd Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hører om folk som har testet PS4 på GameStop "Kvadrat" osv. Hvor ser dere navnene? Og hvordan vet jeg om min nærmeste butikk har konsollen inne til testing? Lenke til kommentar
chutzpah Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Denne koden ser ikke ut til å fungere slik lenger så det var nok en feil hos cdon. Får jo bare håpe de av dere som har fått bestilt får til den prisen som rabatten gav dere Endret 23. november 2013 av chutzpah Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hører om folk som har testet PS4 på GameStop "Kvadrat" osv. Hvor ser dere navnene? Og hvordan vet jeg om min nærmeste butikk har konsollen inne til testing? Kvadrat er et kjøpesenter i Sandnes rett utenfor Stavanger. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Noen som vet om en butikk i nærheten Bergen som har konsoll inne for testing? Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hvilke funksjoner er det som gjør at det passer til en familiefar? Har du en familie så er vell Kinect sin effektive rullering og auto-innlogging av profiler en veldig snasen funksjon vil jeg tro? Eller muligheten for å kunne multitaske litt med TV og spill samtidig, eller det å få opp Skype samtaler og varslinger og kunne åpne / svare på disse samtidig som du gjør noe annet og litt sånt? Kinectspill generelt er fort en slager om du har et par yngre familiemelder som kan syntes sånt er litt stas, slike spill faller fort i smak om du har en samboer / kone som ikke normalt er interessert i spill også. Integreringen mot TV kan gjøre TV-hverdagen for hele familien langt enklere og mer effektiv om man ikke allerede har et oppegående system med universalfjernkontroller, osv osv.. Det oppsummerer vel tankegangen min. Har forøvrig alltid foretrukket playstation og oppsettet i stua er tilpasset bruk til PS. Legger Sony til CD, mp3 og Dnla i nær framtid så vet jeg ikke om jeg klarer å vente med å kjøpe ps4. For da har jeg alt jeg trenger for oppsettet mitt slik det er i dag. Men dette er noe som det er mest jeg som kommer til å få bruk av i familien. Xbox har mulighet til å friste resten av familien med sine greier. Men kjenner jeg kona rett så vil hun vel egentlig drite i alt teknisk prat jeg kommer med og heller se på prisen. Da vinner ps4 sikkert her i huset. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Om du ikke har forhåndsbestilt så er det vell 3990kr for både PS4 og Xbox One i Norge nå? Om ikke Xbox One også øker med 500kr slik som PlayStation 4 nå nylig gjorde. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Denne koden ser ikke ut til å fungere slik lenger så det var nok en feil hos cdon. Får jo bare håpe de av dere som har fått bestilt får til den prisen som rabatten gav dere Nå gir den bare Kr 100,- i rabatt ser jeg. Får krysse fingrene og håpe de leverer til den prisen jeg fikk bestilt i går. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Om du ikke har forhåndsbestilt så er det vell 3990kr for både PS4 og Xbox One i Norge nå? Om ikke Xbox One også øker med 500kr slik som PlayStation 4 nå nylig gjorde. Ser ikke at Elkjøp har øket prisen Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Mulig at prisen på ps4 faller til det den egentlig skal være når xbox blir sluppet her? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Kan falle før den tid, ganske enkelt oppsummert 'supply and demand'. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Klarer ikke å bestemme meg om disse var fantastisk fete eller møkk stygge en million flere farger her http://www.icarbons.com/pages/ps4 Endret 23. november 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Personlig syntes jeg at de er møkk stygge. Liker mye bedre den svarte tonen på Ps4. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Den hadde ihvertfall skilt seg helt ut her i benken Er kanskje litt kjedelig av meg, men her er stort sett det meste av bokser i sort, og da vil jeg jo ha en sort PS4 også, som jeg forøvrig mener ser best ut. Endret 23. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Personlig så liker jeg ikke carbon-mønster på ting annet enn carbon :-p Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Klarer ikke å bestemme meg om disse var fantastisk fete eller møkk stygge en million flere farger her http://www.icarbons.com/pages/ps4 Har så mye Apple i huset at det der kunne jeg tenke meg å hatt. Hvit kontroller er jo et must uansett! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Det oppsummerer vel tankegangen min. Har forøvrig alltid foretrukket playstation og oppsettet i stua er tilpasset bruk til PS. Legger Sony til CD, mp3 og Dnla i nær framtid så vet jeg ikke om jeg klarer å vente med å kjøpe ps4. For da har jeg alt jeg trenger for oppsettet mitt slik det er i dag. Men dette er noe som det er mest jeg som kommer til å få bruk av i familien. Xbox har mulighet til å friste resten av familien med sine greier. Men kjenner jeg kona rett så vil hun vel egentlig drite i alt teknisk prat jeg kommer med og heller se på prisen. Da vinner ps4 sikkert her i huset. Hehehe, var litt stresset da jeg skrev innlegget ser jeg. Skulle egentlig spørre hvorfor PS4 ikke kunne passe like bra for en familiefar, men du svarte jo greit nok på det også. Tenker remote-play kan passe bra hvis flere vil bruke tv'n samtidig, da kan jeg fortsette på spillet når dama vil se tv, dog bruker hun tv'n nesten mer kun til spilling enn meg. Egne unger har jeg desverre ikke ennå, men har en hel flokk med onkelunger som er innom jevnlig, de foretrekker dog litt mer avanserte spill, og de yngste foretrekker DS og Mario. Ellers ser jeg godt hva du mener, også det med pris. Den kvinnelige halvdel er den økonomiansvarlige her også. xD Angående mp3 og dlna så kommer det vel. Shuhei Yoshida hadde vel sagt det rett ut til Francis/boogie2988. Her: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Rx6f1Ojeuig#t=755 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Til dere som har lyst på en PS4 til 2899,- kan dere bestille via CDON og bruke rabattkode xYDZAmwQ. Man kan forøvrig også bestille PS4-spill til 399,- inkl. frakt med samme kode. Er bare å være rask, spørs hvor lenge dette vil gjelde.. Takker! Fikk den for 2899 i natt. Håper jeg får den for den prisen. Endret 23. november 2013 av Thomas_H Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Corrinne Yu leaves Microsoft for Naughty Dog Digg å se at Naughty Dog satser enda mer, skal bli spennende å se hva dem kommer ut med denne konsoll generasjonen. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=721268 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Takker! Fikk den for 2899 i natt. Håper jeg får den for den prisen. Jeg og går og håper på det. Er vel kanskje fineste prisen på en konsoll ved lansering? Selv om man må vente litt på å få den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå