H4rd Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 JEG BLIR VELDIG GLAD HVIS DERE LESER HELE KOMMENTAREN MIN, OG IKKE BARE LITT AV DEN. DET SOM STÅR NEDERST ER I HOVEDSAK DET JEG LURER PÅ Hvorfor sier alle "stikka" og ikke "kontrolleren"? Det er jo ikke en slik (arkade) stikke, men her er det snakk om to stikker, en touch screen, flere "head buttons", D-pad, Options- og Share knapp etc. Altså en kontroller. Noen som har fått installert den PlayStation appen? Finner den ikke på App Store. Eventuelt om noen vet hvordan. Hadde blitt evig takknemlig. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Den har ikke kommet enda, tror jeg. Finner den ikke på Google Play heller. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scee.psxandroid&hl=en Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Når kommer den, da? Fikk denne mailen fra Sony: Så fant jeg også appen på Google Play her: Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Endelig fått lasta ned PS4 App gjennom http://apkandroid.blogspot.no/2013/11/playstation-app-1501-apk.html Til android vis du vil gjøre på denne måten Endret 22. november 2013 av Moridin82 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 JEG BLIR VELDIG GLAD HVIS DERE LESER HELE KOMMENTAREN MIN, OG IKKE BARE LITT AV DEN. DET SOM STÅR NEDERST ER I HOVEDSAK DET JEG LURER PÅ Hvorfor sier alle "stikka" og ikke "kontrolleren"? Det er jo ikke en slik (arkade) stikke, men her er det snakk om to stikker, en touch screen, flere "head buttons", D-pad, Options- og Share knapp etc. Altså en kontroller. Noen som har fått installert den PlayStation appen? Finner den ikke på App Store. Eventuelt om noen vet hvordan. Hadde blitt evig takknemlig. Skal slutte med det om du hjelper meg bekjempe "hvem bil" etc. Avtale? Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Skjønte det nå. Avtale. Endret 22. november 2013 av H4rd Lenke til kommentar
KBerntsen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Klør så jævlig etter PS4 nå! Fått bekrefta at jeg får komme å hente en på GAME den 29. Eneste jeg er litt usikker på fremover er om jeg skal kjøpe digitalt eller ikke. Er ikke en som stiller ut spilla mine uansett og litt greit med tanke på bytting av disk. Hater også alle som sier hvem film/spill osv osv. . +1 (Det heter hvilket/hvilken) Endret 22. november 2013 av KBerntsen Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Til de med iOS OG som har den gamle PlayStaton appen. Gå til: App Store -> Purchased -> Finn PlayStation Appen og trykk oppdater ikonet. Det funket for meg den dagen appen var ute i USA. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) F*en.. Jeg som nettopp slettet den gamle D: Hvordan får jeg den tilbake? Edit: Yes! Gikk inn på kjøpt men som ikke var installert, og tror du ikke jeg fant "PlayStation App" 1.50.0. Laster ned nå. Oppdatering: Appen er helt fantastisk, elsker det deilige og enkle designet! Sony <3 Endret 22. november 2013 av H4rd Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 https://itunes.apple.com/ca/app/playstation-app/id410896080?mt=8 Link til App Store, men den er ikke tilgjengelig i Europa enda. Jeg hadde heldigvis den gamle appen installert og fikk oppdatert den pga. det. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 "Refuse to be Boxed in" og "Jaw droping graphics", subtilt stikk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Klør så jævlig etter PS4 nå! Fått bekrefta at jeg får komme å hente en på GAME den 29. Eneste jeg er litt usikker på fremover er om jeg skal kjøpe digitalt eller ikke. Er ikke en som stiller ut spilla mine uansett og litt greit med tanke på bytting av disk. Hater også alle som sier hvem film/spill osv osv. . +1 (Det heter hvilket/hvilken) Veldig kjekt med digitalt, men spillene er ganske så store og vil fylle opp disken fort. Og så tar det jo tid å laste ned da. Her jeg bor så har jeg fiber og det vil ikke ta spesielt lang tid å laste ned, men hva om et par år eller mer? Ikke sikkert jeg bor en plass hvor nettet er så raskt osv.. Tror jeg ikke tar sjansen på digitalt med spill en kan få på disk helt enda. Og så er det fint å kunne låne bort til faren min Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 https://itunes.apple.com/ca/app/playstation-app/id410896080?mt=8 Link til App Store, men den er ikke tilgjengelig i Europa enda. Jeg hadde heldigvis den gamle appen installert og fikk oppdatert den pga. det. Den er vel ikke ute før neste fredag den tenker jeg?! Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg kjøper disk først og fremst fordi vi er en del på jobben med PS3/PS4, så vi byttelåner en god del spill gjennom året. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Til de som har fått PS4 allerede. Jeg kommer nå inn på den norske PlayStation Store. Laster ned Resogun, Contrast og FIFA 14. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Til de som har fått PS4 allerede. Jeg kommer nå inn på den norske PlayStation Store. Laster ned Resogun, Contrast og FIFA 14. Hva koster spill som FIFA 14, Killzone og AC4? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Battlefield 4: 549Killzone: 499COD: 549FIFA 14: 549Knack: 499ACIV: 549Contrast og Resogun er gratis for PS+. Tror det koster 122 for de som ikke har PS+.Trine 2: 138Super Motherload: 114Injustice: 499Madden: 549Angry Birds Star Wars: 379Just Dance 2014: 449 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Men folk ikke at MS har balletak på dem og presser så det gjør vondt når MS fører for det. Dama kan være så føkkings rå hun bare vil, når hun er en torturist så takker en nei. Folk takket nei til MS. Det var INGENTING av det MS har gått tilbake på som hadde gitt noen som helst en bedre hverdag. Tvert om. Det var MYE av det MS har gått tilbake på som hadde gitt meg og mine venner en VELDIG mye bedre (spillrelatert) hverdag. Muligheten til å dele spill f.eks. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 JEG BLIR VELDIG GLAD HVIS DERE LESER HELE KOMMENTAREN MIN, OG IKKE BARE LITT AV DEN. DET SOM STÅR NEDERST ER I HOVEDSAK DET JEG LURER PÅ Hvorfor sier alle "stikka" og ikke "kontrolleren"? Det er jo ikke en slik (arkade) stikke, men her er det snakk om to stikker, en touch screen, flere "head buttons", D-pad, Options- og Share knapp etc. Altså en kontroller. Noen som har fått installert den PlayStation appen? Finner den ikke på App Store. Eventuelt om noen vet hvordan. Hadde blitt evig takknemlig. Jeg sier kontrolleren og ikke stikka som du skriver, er 2 stikker som du skriver da i ps4 kontrolleren ikke en. Er enig der med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå