thklinge Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Ser ut til at det jevnes ut på preorders: http://www.ign.com/articles/2013/11/21/pre-order-gap-dwindles-between-ps4-xbox-one?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebookSå blir det spennende å se om Xbox One passerer en million konsoller i løpet av 24 timer de også. Husker dere denne? Sony velger tydeligvis en litt annen stil dessverre :/ Posten ble fjernet etter en stund, og endret til: "Fun fact: almost every launch PS4 game outputs at native 1080p resolution. If you've played PS4, can you see the difference?". Ser ut som den hyggelige tonen er enveis. Endret 22. november 2013 av thklinge Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Hehe, har sett microsoft vært veldig frekke selv så greit at sony tar litt tilbake Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Ser ut til at det jevnes ut på preorders: http://www.ign.com/articles/2013/11/21/pre-order-gap-dwindles-between-ps4-xbox-one?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook Så blir det spennende å se om Xbox One passerer en million konsoller i løpet av 24 timer de også. Husker dere denne? Sony velger tydeligvis en litt annen stil dessverre :/ Posten ble fjernet etter en stund, og endret til: "Fun fact: almost every launch PS4 game outputs at native 1080p resolution. If you've played PS4, can you see the difference?". Ser ut som den hyggelige tonen er enveis. Forstår ikke problemet.. Det er ikke direkte krig mellom selskapene, men mellom fansen. Microsoft har også slitt veldig siden E3, så de har hatt mye å gjøre for å få folk til å stole på de igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Tror han tenker på det glade 90-tallet, når Super Nintendo og Sega Genesis/Megadrive var i full krig med hverandre i USA. Da hadde man reklamefilmer som viste hvor treg SNES var fordi den ikke hadde "blast processing", illustrert med en putrende mario kart-bil ift et eller annet Megadrive-racingspill eller sportsspill. Og Nintendo sine fokuserte på den "dårlige" lyden ift deres konsoll osv. De avsluttet med -Sega does what Nintendon't- Ta disse f.eks. Blast processing er såklart bare et tulleord de lagde for å skape mere hype blant ungene. http://www.youtube.com/watch?v=rDpTLY6dpXQ Endret 22. november 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Husker dere denne? Sony velger tydeligvis en litt annen stil dessverre :/ Posten ble fjernet etter en stund, og endret til: "Fun fact: almost every launch PS4 game outputs at native 1080p resolution. If you've played PS4, can you see the difference?". Ser ut som den hyggelige tonen er enveis. Dumt, men du må huske at Microsoft har i det siste vært den aller verste, men da i krigen mot iPad. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Om man tror ms postet den for å gratulere sony så må man tro om igjen, de gjorde det for å vinne goodwill.punktum. Ms liker ellers å rakke ned på konkurrentene sine, slik de nettopp gjorde med Google. Det beste hadde nok vært om ms solgte xbox avdelingen til noen mer kundevennlige. Endret 22. november 2013 av UrgeLoL 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Sony konstaterer bare fakta uten å direkte henge ut noen (men de innvidde vet jo). Hvorfor er dette feil? Jeg synes det er flott at en forbruker får vite at Sony har full HD i spillene sine og at det er andre aktører som fortsatt bruker forrige generasjons oppløsning.. Endret 22. november 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Såså folkens, Sony drar rævslikker kortet de også http://www.dualshockers.com/2013/11/22/sonys-shuhei-yoshida-and-adam-boyes-congratulate-microsoft-on-xbox-ones-launch/ Endret 22. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Selvsagt gjør de det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Men så har jo faktisk Shuhei troverdighet. Han har vært ydmyk, ærlig og i direkte kontakt med gamere fra starten av ps4 lanseringen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Synes det er tegn på sunn konurranse fra begge sider, noe som er veldig bra Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Såvidt jeg har fått med meg så har både Shuhei Yoshida og Adam Boyes blant andre ønsket MS lykke til :-) Edit: ser andre kom meg i forkjøpet Endret 22. november 2013 av Ooinaru Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Det beste hadde nok vært om ms solgte xbox avdelingen til noen mer kundevennlige. Det beste hadde vært om Sony tapte millioner og måtte sett seg nødt til å trekke seg ut av konsollmarkedet. Så kunne heller noen andre tatt over for de når de åpenbart ikke tenker på brukernes personlige opplysninger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Haha, jeg kan føle tårene, sinnet og frustrasjonen helt hit. 7 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Morsomt du svarer meg alltid, men når andre skriver slike ting mot MS, så svarer du ikke. Mon tro hvorfor... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Åh, jeg svarer hele tiden jeg, har fått flere Sonyfanboys pissed. Jeg svarer når jeg kommer over ting, kanskje det er slik at du og jeg jobber, kanskje de andre ikke, så vi sitter foran PCen samtidig? Tenkt over det? Endret 22. november 2013 av Admiral Necrolamedor 5 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 (endret) For da kunne Microsoft dominert markedet alene? Du ser hva som ville ha skjedd da, DRM ut av milde helsikke. Hadde det ikke vært for Sony ville du fått en svært brukerfiendtlig Xbox One. Men du ville vel slukt det rått og surt uansett? Endret 22. november 2013 av Selvin Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Det beste hadde vært om Sony tapte millioner og måtte sett seg nødt til å trekke seg ut av konsollmarkedet. Så kunne heller noen andre tatt over for de når de åpenbart ikke tenker på brukernes personlige opplysninger. Gå tilbake til Xbox Tråden nå, Coutinho Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 For da kunne Microsoft dominert markedet alene? Du ser hva som ville ha skjedd da, DRM ut av milde helsikke. Hadde det ikke vært for Sony ville du fått en svært brukerfiendtlig Xbox One. Men du ville vel slukt det rått og surt uansett? Nei, det var derfor jeg skrev at en annen kunne ta over. Viktig å lese hele innlegget. Hvis du ikke har fått det med deg enda, så støttet jeg den opprinnelige planen til MS. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Nei, det var derfor jeg skrev at en annen kunne ta over. Viktig å lese hele innlegget. Hvis du ikke har fått det med deg enda, så støttet jeg den opprinnelige planen til MS. Jeg å!Mener ikke at Xbox avdelingen er håpløs, bare at med noen andre over seg så hadde ting blitt gjort bedre. Men nå blir det ny leder i ms, kanskje det gjør d bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå