Mala Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Fysisk er tingen, ble grundig påpekt under årets.E3-messe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Nice, hvor bestilte du fra? Håper jeg får min også snart. Og er vel Black Chest det står på boksen, btw haha.. Ja.. Black Chest, ja! ..har av en eller annen grunn trodd det har vært Battle Chest.. jaja.. Bestilte fra Ubisoft sine sider.. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Fysisk er tingen, ble grundig påpekt under årets.E3-messe hm, hvilken fordel gir det å ha det fysisk? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Du kan låne det til venner, samt slipper du å laste ned spillet på nytt om du vil spille det senere, med mindre du absolutt må ha alle spillene dine installert til enhver tid da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Og det tar seg bra ut i hylla Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Og du har noe å peke på når Sony sier at du ikke har kjøpt noe. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hos meg bråker den kun når den starter opp disken, men roer seg ned. Den der tok jo helt av! Denne feilen hadde jeg på min 40gb PS3, det er utrolig slitsomt, gadd aldri og gjøre noe med det så solgte den. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Du kan låne det til venner, samt slipper du å laste ned spillet på nytt om du vil spille det senere, med mindre du absolutt må ha alle spillene dine installert til enhver tid da. Det er for så vidt greit, men alle vennene mine har allerede Fifa 14. Så det eneste jeg trenger er å ha det på min maskin, kunne kjøpe det på min amerikanske PSN og spille det på alle PSN-kontoene mine på europeiske servere, og at det er lik ytelse og grafikk som på disk. Kan jeg dette? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Og det tar seg bra ut i hylla Tok faktisk å pakket bort nesten alle spillene mine her om dagen, det ble 2 poser til på loftet. Må rydde plass til den neste generasjonen Akkurat spill driter jeg i å ha stående i stua altså. Musikken prioriteres Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Husk at Gamestop tilbyr innbytte for 149 kr på utvalgte titler (krever at du har spillet på PS3). FIFA 14 er blant spillene du kan bytte inn. Har alltid lurt på det der. Må man ha kjøpt spillet (FIFA14 PS3) for å benytte seg av dette tilbudet? Vet at GAME opererer slik. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har alltid lurt på det der. Må man ha kjøpt spillet (FIFA14 PS3) for å benytte seg av dette tilbudet? Vet at GAME opererer slik. Kjipt at de ikke har støtte for dette: http://us.playstation.com/digitalupgrade/ Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Det er for så vidt greit, men alle vennene mine har allerede Fifa 14. Så det eneste jeg trenger er å ha det på min maskin, kunne kjøpe det på min amerikanske PSN og spille det på alle PSN-kontoene mine på europeiske servere, og at det er lik ytelse og grafikk som på disk. Kan jeg dette? som jeg nevnte tidligere jepp allt er det samme når man kjøper spill digitalt enten det er norsk eller amerikansk konto Er bare nåværende konsollgenerasjon som har slitt med spillinstallasjon, alle spilla blir innstallert enten du kjøper disk eller digitalt på kommende konsoller + man har jo en grei fordel nå siden man kan spille mens man laster ned så regner med spilla blir lastet ned og installert samtidig! Endret 21. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Kjøpt i "fysisk butikk"? Da har sikkert Elkjøp noen tilsalgs også. Nei, det ble kjøpt via nettet. Var en tur innom Elkjøp Ullevål i dag, men nada angående ps4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Har alltid lurt på det der. Må man ha kjøpt spillet (FIFA14 PS3) for å benytte seg av dette tilbudet? Vet at GAME opererer slik. FIFA 14 kan du ha kjøpt HVOR som helst. Du kan ha kjøpt det på Elkjøp f.eks. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Kjipt at de ikke har støtte for dette: http://us.playstation.com/digitalupgrade/ De har det. Fikk kode i bf4 og kan oppgradere for 79 Kr men vil heller ha disk:) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 De har det. Fikk kode i bf4 og kan oppgradere for 79 Kr men vil heller ha disk:) Ikke på FIFA 14 mente jeg. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Skal til England i desember. Noen som vet om butikkene der har fått inn flere PS4 enn i Norge? Hvis ja, er det noen forskjell på maskinene? Vanskeligere å reklamere om noe går galt? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 http://no.twitch.tv/bdutch Battlefield4 ps4 stream Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Skal til England i desember. Noen som vet om butikkene der har fått inn flere PS4 enn i Norge? Hvis ja, er det noen forskjell på maskinene? Vanskeligere å reklamere om noe går galt? man har ikke 5års reklamasjonsrett på noe man kjøper i utlandet, kun garanti fra produsent Alle ps4 er like samme hvor man handler i verden, om de har flere konsoller igjen i desember er tvilsomt, vet de får in ett større antall enn vi i norden men det er sinnsykt mye mer folk der så tror nokk det blir lite konsoller til overs men man vet jo aldri Endret 21. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Følger PSN-abonnementet brukeren min? Tenker å spille online på FIfa 14, men den europeiske PSN er jo nede. Samtidig litt kjipt at all spillingen blir knyttet opp til den amerikanske psn.. Når åpner forresten europeisk PSN?Takk for alle svar sålangt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå