jihn Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Kan ikke klage på det ihvertfall! Det blir uansett ikke et COD kjøp for min del, testet det foregående helg på 360, og ble ikke imponert av brettene i det hele tatt. Men jeg føler på den at det er litt dårlig launch lineup, noe som gjerne ikke er så rart med tanke på titlene som er sluppet i år på PS3. Foreløpig er det kun AC4 jeg skaffer meg med en gang. Vurderte både knack og kz tidligere, men slått det fra meg for nå. Et spill om gangen Skulle selvfølgelig ønske jeg var en av de heldige som fikk en PS4 nå, men skal nok greie å vente til fredag Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 http://www.thesixthaxis.com/2013/11/20/cod-ghosts-is-juddering-on-ps4-as-it-runs-over-60fps-not-below/ COD kjører OVER 60 FPS på PS4. Interessant. her kan du lese hele greia: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-whats-fixed-and-whats-not-in-the-cod-ghosts-ps4-patch Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Mitt første Playstation 4 spill er skaffet, bahhh trenger konsollen snart 2 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hvor kjøpte du det? Vet du om de fleste butikker får inn Spill og tilbehør nå i disse dager eller? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 https://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/sony-playstation/sony-playstation-3/konsoll-og-tilbehoer/sony-playstation-4-ps4/v/an802837552/ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Jeg fikk min kopi fra elkjøp.no, er en av disse tidlige lanseringene jeg får av dem. Er ikke den første spillet jeg får mye tidligere en antatt Er greit å ha noen spill før konsollen kommer ut fordi neste fredag kan postkassen min bli fullstappet med spill. Endret 21. november 2013 av iL Sephiroth 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Noen andre som har fått den som reagerer på viftestøy? Synes den bråker mer enn ps3 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 det er en defekt modell og posta tidligere, de fleste sier konsollen så å si ikke lager lyd, bare hopp til twitch å snakk med noen der som spiller ps4 live så får du svar 1 Lenke til kommentar
tn90 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hos meg bråker den kun når den starter opp disken, men roer seg ned. Den der tok jo helt av! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Hos meg bråker den kun når den starter opp disken, men roer seg ned. Den der tok jo helt av! alle blurayspillere bråker når de spinner opp plater, så vi kan nokk være glade for alle spill blir innstallert på konsollen, viss ikke hadde nokk de fleste hatt støyproblemer hos både Xone og Ps4 Bare en uke igjen til lansering wooohooo Endret 21. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg fikk min AC4: Black Flag Battle Chest Edition i dag! ..mangler nå bare konsollen.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg begynte å lure faen om ps4 bråket mer en ps3 da Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Nei ps3 bråker en god del mer enn ps4, kommer jaffal fram fra personer som har testet de. (Uten defekte maskiner) Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 http://no.twitch.tv/shadow2489 Lego Marvel Super Heroes ps4 gameplay Live 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg fikk min AC4: Black Flag Battle Chest Edition i dag! ..mangler nå bare konsollen.. Ser rålekker ut! Angre litt på at jeg gikk for den vanlige utgaven og ikke denne...! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg fikk min AC4: Black Flag Battle Chest Edition i dag! ..mangler nå bare konsollen.. Nice, hvor bestilte du fra? Håper jeg får min også snart. Og er vel Black Chest det står på boksen, btw Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Vurderer å kjøpe Fifa 14 på den amerikanske nettbutikken. Vil jeg da kunne spille Fifa på alle mine profiler, selv de som har norsk bruker? Og i så fall, spiller jeg da på den europeiske psn eller den amerikanske? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Vurderer å kjøpe Fifa 14 på den amerikanske nettbutikken. Vil jeg da kunne spille Fifa på alle mine profiler, selv de som har norsk bruker? Og i så fall, spiller jeg da på den europeiske psn eller den amerikanske? Takk for all hjelp! ja du kan bruke spillet på alle profiler + du spille med alle norske og resten av verden, samme oplegg som om man kjøper spillet i butikken i norge, alle spill er sonefrie Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Husk at Gamestop tilbyr innbytte for 149 kr på utvalgte titler (krever at du har spillet på PS3). FIFA 14 er blant spillene du kan bytte inn. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 ja du kan bruke spillet på alle profiler + du spille med alle norske og resten av verden, samme oplegg som om man kjøper spillet i butikken i norge, alle spill er sonefrie Hvorfor kjøper vi da fysiske spill som idioter på norske nettbutikker til 550 kr, når de ligger til 60 dollar (350 kr) på amerikansk PSN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå