MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 2 dualshock 4 kontrollere en rød å en blå her Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Kjøper kun en ekstra da ingen skytespill har mulighet for mer en 2 player Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Hva blir så negativt med HDCP? Er ikke så oppdatert her... Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Hva blir så negativt med HDCP? Er ikke så oppdatert her... man kan ikke ta opp fra konsoll <<< spillvideoer 1 Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Måtte bestille den røde kontrolleren i tillegg. Har rød Dual Shock 3 også så måtte ha det til PS4 og. Bør vel få meg en 3. kontroller etterhvert også. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 man kan ikke ta opp fra konsoll <<< spillvideoer Åja, litt kjipt da. Samme på xbox one? Tror dere de kommer til å fjerne det etterhvert? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Åja, litt kjipt da. Samme på xbox one? Tror dere de kommer til å fjerne det etterhvert? Xbox har det nok på video, men under spilling er HDCP avslått. Sony har lovet å oppdatere PS4 for å fjerne HDCP under spilling. Filmer vil nok for alltid bli beskyttet. 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Åja, litt kjipt da. Samme på xbox one? Tror dere de kommer til å fjerne det etterhvert? Tvilsomt dette blir fjerna siden man har mulighet for å streame via twitch + man kan ta opp noe gameplay å dele med sine ps4 venner og på facebok og twitter viss man vil dette, er usikker på om xbox one vil støtte dette 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Sperren skal bli fjernet av Sony etter en stund sies det. Xbox One har fjernet denne sperren allerede. En kan gå rundt sperren på PS4 også, men mer stress. Men med dette går det. Pluss denne: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B005LJQMCK/ref=ox_sc_sfl_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A1YPEHRUFKDO42 Så går det fint. 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Håper den blir fjernet! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Jo, men føler likevel klippet jeg postet er fullt relevant. Bør ikke du heller bekymre deg om å få tak i en PS4 på dagen ? Nå er det ihvertfall greit for deg å vite at lydkvaliteten på PS4 er pissdårlig, så slipper du å bli skuffet den dagen du kobler opp systemet. Kanskje du til og med blir positivt overasket om Sony faktisk har greid å få på plass en oppdatering eller to Ja kanskje det, du.. Me worry? Nope. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Ja kanskje det, du.. Me worry? Nope. ikke jeg heller etter å ha hørt flere bruke den medfølgende mikken på twitch, lyden høres jo krystallklar ut Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Var mitt inntrykk og. Kommer nok an på båndbredde og/eller om man er partner i Twitch.. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Var mitt inntrykk og. Kommer nok an på båndbredde og/eller om man er partner i Twitch.. Har sett på flere som ikke er partner å ser ut som lyden er like bra uansett, eneste som ser ut til å endre seg er kvaliteten på video Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Har dere fått handlet flere kontrollere? Jepp! En blå @ Lefdal til 649. Blir nok en tredje (rød) etterhvert + kamera. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Har sett på flere som ikke er partner å ser ut som lyden er like bra uansett, eneste som ser ut til å endre seg er kvaliteten på video Ok. Har ikke fulgt så mye med på om de er partnere eller ikke, men sett mange streams direkte fra PS4 og har ihvertfall ikke hatt særlige problemer med lyden. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Ble sniped. Endret 20. november 2013 av H4rd Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Grei hastighet på US-store for meg. 1mb/s. Ikke så værst det. PS3 var jo nede i 100 kb/s Endret 20. november 2013 av Merlin Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Hva gjør egentlig den sperren? Skjønte ikke den teksten helt. Vil det si at du trenger HDMI? Nei.. Skjønner ikke. Hva er dumt med HDCP sperre eller hva det het? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Grei hastighet på US-store for meg. 1mb/s. Ikke så værst det. PS3 var jo nede i 100 kb/s skal teste med 25/25 linje den dagen konsollen kommer siden jeg bare har 4mb hjemme å bare eier digitale spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå