viuldriftking Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) DC univerce Warframe og Blacklight ligger under Digital only gratis! Endret 20. november 2013 av viuldriftking Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Når komplett sender den 28ende. Tror du jeg vil ha den på pick up åsane i bergen? Er så redd jeg.. Har fri helg den helgen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Eneste som plager meg med PS4 er den forbanna HDCP dritten.. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Eneste som plager meg med PS4 er den forbanna HDCP dritten.. bryr meg lite om dette siden tv`en min spiller alt når jeg kobler til min eksterne hdd Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Som jeg skrev i sted, så er det ikke problem å kontakte f.eks Elkjøp om tidlig kjøp av spill. De har de på lager, og som det virker som.. så bryr de seg ikke nevneverdig Hvis du ikke har jobbet i nevnte butikk så bør du ikke uttale deg. Nevnte selskaper får bøter om de ikke opprettholder frister. Om så dette gjeldee telefoner. Spill eller konsoller Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Eneste som plager meg med PS4 er den forbanna HDCP dritten.. Kan du forklare hva det er HDCP greine ?? Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Noen av dere som har fått Fifa 14, var det noen form for forsegling på spillet? vurderer å kjøpe det på Elkjøp da de skal få det inn imorgen, så bytte det inn når jeg får spillet fra min andre leverandør neste fredag. Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Hvis du ikke har jobbet i nevnte butikk så bør du ikke uttale deg. Nevnte selskaper får bøter om de ikke opprettholder frister. Om så dette gjeldee telefoner. Spill eller konsoller Ja. Og jeg kan uttale meg når jeg fikk BF4 4 dager før release. 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Kan du forklare hva det er HDCP greine ?? http://www.dinside.no/313526/hdmi-og-hdcp Der kan du lese en litt utvida forklaring Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Ja. Og jeg kan uttale meg når jeg fikk BF4 4 dager før release.Du svarer ikke på noe av det jeg sa men. At du får noe tidligere er helt greit. Men det ble diskutert her inne om elkjøp driter i det og er nevneverdig og det skal jeg love deg at de ikke gjør. Da det har vært nok saker de siste åra om ting som har blitt solgt før release som har ført til en bot/erstatning. Er bare å ta en rask søk på google. Skjer det flere ganger kan de miste retten. Som holdt på å skje med expert eller halo 3. Fra microsoft At noe selges før lanseringsdato er ikke noe vi tar lett på. Det er brudd på en kontrakt og det ligger i avtalen hvordan vi kommer til å forfølge dette. http://www.side3.no/m/?articleId=2707761http://www.nettavisen.no/m/?articleId=1338394 Sony har selvfølgelig en lignende avtale. Og de vil få høre det fra sony/nordisk film (importør). Men tvilsomt at vi leser om det i media. Men nok snakk om dette. Er ganske offtopic. Forøvrig glad på folk sine vegne at de får konsoll tidlig. Ville bare poengtere at elkjøp ikke driter i det. Endret 20. november 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Ja. Og jeg kan uttale meg når jeg fikk BF4 4 dager før release. Er mange ganger jeg fått ps3 spill før andre spillere langt før release ca 5 til 7 dager før andre psn venner da exe et saints row 3 fikk jeg før andre psn venner da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 bryr meg lite om dette siden tv`en min spiller alt når jeg kobler til min eksterne hdd What? Sikker på at du vet hva eg snakker om nå? Ufattelig mye unødvendig stress for å ta opp gameplay med dette tullet. DET eg mener. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 http://www.dinside.no/313526/hdmi-og-hdcp Der kan du lese en litt utvida forklaring Takk Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 What? Sikker på at du vet hva eg snakker om nå? Ufattelig mye unødvendig stress for å ta opp gameplay med dette tullet. DET eg mener. jeg misforsto, tror jeg må få meg en pc som leser for meg...lol Jeg tenkte noe helt annet.... 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Noen som vet om Save Games følger med når man kjøper oppgraderinger av PS3-spill til PS4? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Fifa 14 fikk jeg et meget godt inntrykk av nå på PS4. Overgår PC-versjonen (identisk med PS3/360 versjonen men med bedre grafikk). Virker som om både grafikken, animasjonene og fysikken er bedre. Blir definitivt å laste ned Anbefales! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Av dere som fikk PS4 tilsendt fra Elkjøp. Ble den lagt igjen på Postkontor eller kom de på døra? Min ligger an til å komme i morgen. Helt sykt. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Av dere som fikk PS4 tilsendt fra Elkjøp. Ble den lagt igjen på Postkontor eller kom de på døra? Min ligger an til å komme i morgen. Helt sykt. Henta på mitt lokale postkontor. Håper du får din i morra Kult at så mange har fått tidlig. Go go Komplett! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Har dere fått handlet flere kontrollere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå