Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det blir mye bråk med Elkjøp. Det hadde sikkert vært verre om det var verdenspremiere den 29.

Nå har den tross alt vært ute noen dager, og folk i Norge kunne lett ha fått den fra utlandet. Kanskje selger Sony flere spill digitalt også, hvis ikke butikkene åpner for salg av spill.

Som jeg skrev i sted, så er det ikke problem å kontakte f.eks Elkjøp om tidlig kjøp av spill. De har de på lager, og som det virker som.. så bryr de seg ikke nevneverdig :p

Lenke til kommentar

Jeg jobber med kundeservice og folk er så ufordragelige i slike settinger. At elkjøp har gjort en feil som attpåtil er "ulovlig" betyr ikke at du skal ringe til noen som helst og sutre om noe du absolutt ikke har rett til eller burde sutret om.

Det var jo tull. Alt sammen. Hvordan klarte du ikke å forstå det? Hadde jeg vært en sur bitter mann, så hadde jeg nok skrevet det anderledes eller allerede vært på tråden med dem.

 

Og det er ufordragelige folk en møter i alle jobber. Deal with it ;)

Endret av ImagineAnarchy
Lenke til kommentar

Det var jo tull. Alt sammen. Hvordan klarte du ikke å forstå det? Hadde jeg vært en sur bitter mann, så hadde jeg nok skrevet det anderledes eller allerede vært på tråden med dem.

Så bra!

 

Det sier vel litt om kulturen her inne når jeg ikke en gang tenkte at det var tull, eventuelt om mine oppfatninger.

Lenke til kommentar

Bedre enn 54% Xbox hadde og 10% PS3 hadde i forrige generasjon. Så lenge tallet blir under 10%, så burde vi være ganske fornøyd.

Synes det er høye tall med tanke på type produkt. Man hadde aldri akseptert 10% DOA på TVer eller annen elektronikk.

 

Skal ikke være en "FanbooooooooooyzorXxxXX" Men 1% er bedre enn 30-40-50%?

Sure, men synes responsen til Sony var litt uggen. Først var 0,4% akseptabelt og forventet, nå er det mer enn dobbelt så mange konsoller som feiler og så er 1% akseptabelt og forventet. Litt fishy kommunisert bare. Ser ut til at de håndterer utbytting av konsollene fint så so far, so good.

 

Tester utført med de medfølgende headsett,Kinect og PS4 Camera. PS4 er helt grusomt dårlig.

 

Ikke at det spiller så stor rolle for meg, men DAMN det var stor forskjell :o Spesielt på kameraet, kanskje alle pengene MS puttet i Kinect 2 har gitt resultater?

 

Alt opp til 3% er normalt for forbruker elektronikk, så om Sony om 1 måned forteller at failureraten er 2 % og innenfor normalen, så trenger du ikke reposte fanboy kommentarene dine. La oss håpe Xbox one og ps4 begge slipper Xbox 360 lignende tilstander. Det er bare trasig for oss konsoll eiere.

Ja, og for ordens skyld: Jeg ønsker ikke at PS4 skal bryte sammen i hopetall. Selv om spill-lineupen så langt ikke er så interessant for meg, og at jeg derfor heller mot Xbox One så betyr ikke det at jeg ønsker Sony alt vondt. Det jeg klagde på her var at Sony kommenterte saken litt fishy. 0,4% var ok, nå er 1% ok, osv. Tror folk hadde satt mer pris på om de sa noe slikt som at "Det er superkjipt at flere enn de 0,4% vi forventet har fått konsoller med problemer, men vi skal se til at alle som har problemer får tilsendt en ny konsoll så raskt som mulig."

 

Fyren bak karakteren Francis har hørt det direkte fra Sony at MP3 og DLNA-støtte vil komme i en patch.

Alle har hørt det i ukesvis, det er lenge siden Sony gikk ut med det.

 

 

Bryr Sony seg da? Var jo noen som hadde fått tak i PS4 før US release og postet det på internet. Sony twittret jo om det og la til link til youtuben hans eller noe. Konsollen er betalt, psn er oppe i morgen for EU osv.. Er nok ikke noe de sitter å er sinte over heh.

Er nok de andre forhandlerne som klager til Sony på at Elkjøp får flere salg, det er et problem for Sony som er avhengig av å ha happy forhandlere der ute. Elkjøp blir nok å få en reaksjon fra Sony på grunn av det her.

Lenke til kommentar

Sure, men synes responsen til Sony var litt uggen. Først var 0,4% akseptabelt og forventet, nå er det mer enn dobbelt så mange konsoller som feiler og så er 1% akseptabelt og forventet. Litt fishy kommunisert bare. Ser ut til at de håndterer utbytting av konsollene fint så so far, so good.

Det henger jo ikke på greip. Så klart kan to tall være akseptable. La oss si at i en gitt verden var 20% akseptabelt. Ved lansering viser det seg at etter første helga har den en feilrate på 5%. Da går man så klart ut og sier at 5% er akseptabelt. Hvis da etterhvert feilraten stiger til 10% betyr jo ikke det automatisk at den nye grensa var 5%?

 

Alle har hørt det i ukesvis, det er lenge siden Sony gikk ut med det.

Alle utenom meg. Altså rundt 7 milliarder minus 1. Beklager, men kan ikke fordra så bastante bedreviterkommentarer.
Lenke til kommentar

Da er IGN sitt endelige PS4 review ute, de gir den 8.2/10 :)

 

http://www.ign.com/articles/2013/11/13/playstation-4-review?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook

 

Positivt:

 

Gorgeous, Compact Design

Amazing Controller

Deep Social Integration

 

Negativt:

 

Software Lacking Features

Hardware

Som IGN sa i sin siste video: X360 on release and X360 today are two major different consoles. And we are gonna see this happen with PS4 as well, we believe.

 

Så kan ikke klage.

Lenke til kommentar

Sure, men synes responsen til Sony var litt uggen. Først var 0,4% akseptabelt og forventet, nå er det mer enn dobbelt så mange konsoller som feiler og så er 1% akseptabelt og forventet. Litt fishy kommunisert bare.

 

Dette gir ingen mening. La oss si at f.eks Sony sin interne grense er 5% feil rate, så vil jo alt under det være innen "akseptabelt og forventet" så lenge det ikke stiger over de 5%?

 

Får inntrykk av at du desperat leter etter ting å rakke ned på Sony ;)

 

Edit: ^^ Nimrad kom meg i forkjøpet.

Endret av Happyherb_InnleggNO
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Da er IGN sitt endelige PS4 review ute, de gir den 8.2/10 :)

 

http://www.ign.com/articles/2013/11/13/playstation-4-review?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook

 

Positivt:

 

Gorgeous, Compact Design

Amazing Controller

Deep Social Integration

 

Negativt:

 

Software Lacking Features

Hardware

Litt pirk. Under negativt sa de "hardware underutilized". Det vil si at de har utnyttet hardwaren dårlig. Eneste eksempelet jeg hørte var touchpaden på kontrolleren. At den ikke ble brukt der hvor det gir mening at den blir brukt, f.eks. i browseren.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...