Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konsollen vises garantert på E3! Håper Sony kommer opp med et eller annet fett, ville vært helt rått.

 

Alt annet en dette:

 

grilllede_640x360.jpg

What?! Hva er det du sier? En kombinert spillkonsoll og grill, hvilken galning ville ikke hatt det? :ohmy:

 

Håper i alle fall PS4 er mer i retning phat PS3 enn de nye slim versjonene. Snakk om stygge konsoller, phat PS3 hadde i alle fall en smule design.

Lenke til kommentar

Du sa det faktisk i den posten, men eg er fullt klar over kva du meinte. Håper ikkje Sony lar det gå så lang tid far US til europe som med ps3

 

Nei, det sa jeg ikke... jeg sa vi kan se lenge etter det, lenge betyr ikke aldri. Alle skjønner vel at den kommer i butikk til Norge.

 

Var kommentaren nedenfor jeg kommenterte... sier vel vi kan se lenge etter spill i 4K, det betyr vel ikke han mener at vi aldri vil se det?

 

Ingen som har sagt noe annet, men SPILL i 4k, det kan vi se lenge etter.

Lenke til kommentar

Nei, det sa jeg ikke... jeg sa vi kan se lenge etter det, lenge betyr ikke aldri. Alle skjønner vel at den kommer i butikk til Norge.

 

Var kommentaren nedenfor jeg kommenterte... sier vel vi kan se lenge etter spill i 4K, det betyr vel ikke han mener at vi aldri vil se det?

 

Du har bare misforstått uttrykket. "de kan vi se lenge etter" (egentlig skal det være "se langt etter") betyr "det kommer ikke til å skje", ikke "det er lenge til".

Lenke til kommentar

Et eller annet vil den nok uansett minne om PS2 er en vifteovn og PS3 er en bordgrill, og PS4, som inneholder en Jaguar-prosessor, vil kanskje minne om en Atari Jaguar, som ligner på...?

 

jag.jpg

 

Off-topic: I saw what you did there!

 

On-topic: Jeg føler mest wow-faktoren når det gjelder nylanseringer. Man har vell kanskje nådd et punkt der man føler man har sett det meste. Husker fortsatt godt lanseringen av PSX, hadde den sinnsyke følelsen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...