hean Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jepp... i det hele tatt at PS4 kommer i butikkene i Norge skal vi se lenge etter! Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Alle som vet litt om 4k tvr vet at tvn selv opscalerer alt innhold til 4k Tipper soy kommer med en 4k spill upscaling i ps4 med en software update Hollyday season this year er allerede sagt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Konsollen vises garantert på E3! Håper Sony kommer opp med et eller annet fett, ville vært helt rått. Alt annet en dette: What?! Hva er det du sier? En kombinert spillkonsoll og grill, hvilken galning ville ikke hatt det? Håper i alle fall PS4 er mer i retning phat PS3 enn de nye slim versjonene. Snakk om stygge konsoller, phat PS3 hadde i alle fall en smule design. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Et eller annet vil den nok uansett minne om PS2 er en vifteovn og PS3 er en bordgrill, og PS4, som inneholder en Jaguar-prosessor, vil kanskje minne om en Atari Jaguar, som ligner på...? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 "Where did you learn to fly" "Where did you learn to fly" "Where did you learn to fly" "Where did you learn to fly" "Where did you learn to fly" Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jepp... i det hele tatt at PS4 kommer i butikkene i Norge skal vi se lenge etter! Eg garanterer at PS4 kommer i butikkene i Norge. Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Eg garanterer at PS4 kommer i butikkene i Norge. Har jeg sagt noe annet... sier det bare blir lenge til Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Har jeg sagt noe annet... Haha, ja, du sa det i din forrige post. Uansett så tror jeg ikke Europa vil måtte vente like lenge på Playstation 4 som vi måtte vente på Playstation 3. Jeg håper Sony har lært av den tabben. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Har jeg sagt noe annet... sier det bare blir lenge til Du sa det faktisk i den posten, men eg er fullt klar over kva du meinte. Håper ikkje Sony lar det gå så lang tid far US til europe som med ps3 Endret 22. februar 2013 av Noiz Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Du sa det faktisk i den posten, men eg er fullt klar over kva du meinte. Håper ikkje Sony lar det gå så lang tid far US til europe som med ps3 Nei, det sa jeg ikke... jeg sa vi kan se lenge etter det, lenge betyr ikke aldri. Alle skjønner vel at den kommer i butikk til Norge. Var kommentaren nedenfor jeg kommenterte... sier vel vi kan se lenge etter spill i 4K, det betyr vel ikke han mener at vi aldri vil se det? Ingen som har sagt noe annet, men SPILL i 4k, det kan vi se lenge etter. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Nei, det sa jeg ikke... jeg sa vi kan se lenge etter det, lenge betyr ikke aldri. Alle skjønner vel at den kommer i butikk til Norge. Var kommentaren nedenfor jeg kommenterte... sier vel vi kan se lenge etter spill i 4K, det betyr vel ikke han mener at vi aldri vil se det? Du har bare misforstått uttrykket. "de kan vi se lenge etter" (egentlig skal det være "se langt etter") betyr "det kommer ikke til å skje", ikke "det er lenge til". Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Du har bare misforstått uttrykket. "de kan vi se lenge etter" (egentlig skal det være "se langt etter") betyr "det kommer ikke til å skje", ikke "det er lenge til". Har egentlig ikke det... bare kverrulerer litt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Watchdogs ble kjørt på en pc med tilsvarende hardware ja, ser egentlig ikke problemet med det. Utviklere som har developer maskiner nå er pc med tilsvarende hardware bla. Ikke noe nytt egentlig. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Breaking news: utviklerne bruker pc'er for å lage spill!!!111!!!!!1 1 Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Et eller annet vil den nok uansett minne om PS2 er en vifteovn og PS3 er en bordgrill, og PS4, som inneholder en Jaguar-prosessor, vil kanskje minne om en Atari Jaguar, som ligner på...? Off-topic: I saw what you did there! On-topic: Jeg føler mest wow-faktoren når det gjelder nylanseringer. Man har vell kanskje nådd et punkt der man føler man har sett det meste. Husker fortsatt godt lanseringen av PSX, hadde den sinnsyke følelsen Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 jeg tipper vi ikke får se noen ps4 her i norske butikker før på sommeren 2014.... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Det ville vært direkte tragisk, rett og slett! Jeg tror på holiday 2013, evt. i januar februar. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Egentlig burde de satse på å sende ut små shipments til hele verden istedet for å lansere med store tall i USA og Japan. Fort og få mye negativ buzz hvis en del enheter blir stående i hyllene første månedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå